BabySam reviews

BabySam reviews

7.8

Fik ikke de 25 procent på min autostol, selvom det var det de reklamerede med.

25 procent på en autostol til 1200,- giver i min optik 800,- men beløbet der blev trukket var: 1050,- øv. Det er ikke i orden.

Lang leveringstid

Jeg bestilte over nettet og modtog først varerne en uge efter - det synes jeg er en lang leveringstid - når andre firmaerer leverer fra dag til dag.

God, nem og overskuelig hjemmeside

En nem og overskuelig hjemmeside, hvor det generelt er nemt at finde de ting du skal bruge eller som du kigger efter :-) Når man bestiller via hjemmesiden, går det hurtigt med leveringen, og det er dejligt at man både kan få bragt til døren og få leveret i nærmeste BabySam... Vil klart anbefale både hjemmeside og bestilling hos BabySam til dem jeg kender og andre der kunne finde på at spørge

Fik en god rabat på en autostol, og fik den leveret gratis efter et par dage.

Nem bestilling og super hurtig levering

Levering af autostol

Vi har købt en rømer dualfix autostol. Den blev leveret hurtigt og vi fik hjælp i nærmeste butik med installation af autostolen. Det er fint.

Bestil ikke, hvis du skal bruge varen inden en uge.

Vi købte en autostol på webshoppen og leveringstiden lød på 1-3 dage. Efter 4 dage havde jeg ikke hørt en lyd fra dem og var nødt til at kontakte Babysam, da vi skulle bruge autostolen i weekenden. Det viste sig, at vi nok skulle vente yderligere 10 dage. Træls at jeg selv skulle rykke for informationen; vi har dog fået endnu en besked om, at ventetiden nok bliver lidt længere. Jeg kan derfor ikke anbefale at købe via Babysams webshop, hvis du skal bruge varen indenfor en uge.

Spar tid og køb online - Helt Perfekt

Det kan varmt anbefales at købe i webshoppen, endda er der ofte gode tilbud som ikke findes i butikken. At varen så kan returneres i butikken hvis man fortryder eller skal byttes er jo perfekt. Det er ikke sidste gang jeg hander i Babysams Webshop.
Med levering til pakkeshop er fragten 0,00 kr. så der er ingen ekstra omkostninger.

Yderst tilfreds

Hurtig levering - tilbudsvare - Alt i alt en god oplevelse

Her har jeg gjort mange gode handler :-)

Jeg har flere gange handlet i babysam Odense. Ville ønske der var mere personale på, da ventetiden og køen ofte er lang. Men de har altid været rigtig søde og givet mig en god service.

Hurtig og rigtig levering

Hurtig og rigtig levering

God service og levering

Bestilte autostol og modtog den få dage efter. Ingen problemer med noget :)

Det var en nem og hurtig nethandel.

Det var en nem og hurtig nethandel.

Fin hjemmeside, fin information, fin kommunikation og levering til tiden

Babysam leverede som forventede og sørgede for at man var informeret om status på ordre.

Hurtig og nem levering med GLS. Rabat på lige det produkt vi søgte.

Vi var så heldige at Babysam havde rabat på den autostol vi søgte, så det var billigere end andre webshops - alle tiders!
Leveringen skete med GLS, hvilket altid er det billige og nemme alternativ for os. Så kan vi hente lige om hjørnet, når vi selv har tid.
Alt i alt, lever købsoplevelsen helt op til vores forventninger.

Det er nemt og ligetil.

Det er nemt at bestille og det går lige så nemt at få sine varer tilsendt. Super godt og det er ikke sidste gang jeg handler i BabySam.

Der var ingen problemer med bestillingen og varen kom indenfor rimelig tid. Jeg er godt tilfreds med at handle online med BabySam.

holder ikke hvad de lover

Jeg har sidste fredag d.15/03 købt en Blespand med levering i nærmeste babysam der står på siden der går op til 2 hverdage og idag skriver vi d.23/3 og den er stadig ikke kommet frem !!! Syntes det er for dårligt og når man henvender sig i butikken vil de ikke undersøge sagen om hvor pakken bliver af. Man får bare af vide at man skal prøver at komme forbi igen i morgen !!! Så ret ud sagt dårlig service !!!

Fin handel - ingen bemærkninger

Jeg købte en babyalarm i BabySams webshop. Den blev hurtigt leveret til afhentning i nærmeste GLS-pakkeshop.
Der var garantibevis og kvittering i kassen, så jeg har mulighed for at bytte varen eller klage hvis der senere skulle blive noget galt.
En handel som jeg forventede den ville være :)

Super kundeservice og hurtig levering

Havde haft problemer med at købe aftenen før - tilbuddet var udløbet og varen udsolgt, men kundeservice fandt en sidste og sørgede for jeg fik købet gennemført til tilbudsprisen. Derefter fik jeg pakken hurtigt...

BabySam Kundeservice

Certificeret rådgivning

I BabySam får du vejledning fra vores erfarne medarbejdere, der alle er certificeret i rådgivning om alt fra barnevogne til autostole

Vi vil have de bedste priser

BabySam er størst på babyudstyr. Vi har 40 års erfaring, og vi køber stort ind for at tilbyde dig de mest attraktive priser. Se mere på www.babysam.dk

Prismatch

Prismatch Hos BabySam har vi prismatch på barnevogne, klapvogne, autostole og møbler. Kort sagt på alle de store investeringer, du skal foretage til babyen.

30 dages retur- og bytteret

Hvis du skulle fortryde dit køb, har du 30 dages retur- og bytteret over hele landet.

Book en gratis rådgiver

Har du brug for 1 times professionel vejledning, kan du booke en tid hos din helt egen personlige rådgiver. Det koster ikke noget og du kan finde en tid der passer dig på babysam.dk

Om virksomheden

BabySam blev etableret i 1973 og er Danmarks største babyudstyrskæde, med 35 forretninger fordelt over hele landet. Vores børn er det dyrebareste vi har. Derfor bliver BabySam´s ansatte løbende uddannet, trænet og certificeret indenfor babyudstyr og babytøj, og det betyder større viden og bedre rådgivning for dig som kunde. Varer købt i en BabySam forretning eller i BabySams webshop, kan byttes i alle BabySam forretninger, og vi bytter selvfølgelig med et smil.

Visit BabySam

Write to: babysam@babysam.dk