Babyshower reviews

Babyshower reviews

9.5

Hurti levering

Jeg bestilte et puslebord torsdag formiddag og fredag morgen blev det leveret! Kanon lækkert ikke at skulle vente flere dage! Fin service! :)

glimrende

vi fik hvad vi bad om, ingen problemer hurtig levering

God kvalitet

Jeg bestilte en dåbsdragt og blev meget overrasket over hvor fin den var og hvor god kvaliteten den var i forhold til prisen. Vi modtog varen hurtigt efter bestilling.

I orden

Perfekt service og hurtig levering

Tilfreds

Jeg har været godt tilfreds med min handel med babyshower. Alt forløb som det skulle. Kan roligt anbefale det til andre..

God service, men dårlig vare

Købte en Manish køjeseng. Service fra baby shower var virkelig god, men sengen var af forbavsende dårlig kvalitet. skader på sengen, manglende dele og og 'flossede' grimme ender. hvor laminaten var Ved ikke om det var et billigt 2nd hand parti eller hvad. Troede Mansih var 'kvali'-senge. Babyshower var nemme at få fat på og hurtige til at sende nye dele, lak til at pensle slag og ender osv., men det var var jo ikke det der er hensigten når man køber noget nyt.

Hej Daniel P

Først og fremmest vil jeg takke for din ros til vores shop og service. Manis-h er, som du siger, generelt et kvalitetsprodukt som vore kunder er glade for. Men jeg må indrømme at der var mangler ved det eksemplar, du modtog, og det beklager jeg. Men når uheldet er ude gør både vi og Manis-h alt for at rette op på fejlen, og jeg håber da også at du endte med at blive glad for sengen.

Poul, Babyshower

Perfekt levering af perfekt vare

Det er en rigtig sød og pæn stol som moder og barn bliver glad for at få som gave!

Hurtig levering - fantastiske produkter

Pålidelig og hurtig levering

God og hurtig levering. Selve pakkens emballage så ikke særlig pæn ud. Den så åbnet ud og var lukket med tape.

Super udvalg og levering.

Hjemmesiden er nem at overskue og bruge. Dejligt med udvalg inden for så mange kategorier, så man ikke behøver handle mange steder. Hurtig levering.

Hurtig levering - billede lever ej op til virkelighed

Super nem hjemmeside at manøvrere rundt i. Havde varen i hånden rigtig hurtigt, dog synes jeg der var en væsentlig forskel på billedet af varen i forhold til farven i virkeligheden (sengetøj)

Hej Isabelle,

Tak for roserne om vores hjemmeside og vores service. Med hensyn til sengetøjet så skal billedet naturligvis svare til produktets rigtige farve - desværre er lige præcis det design, du har købt, i mellemtiden både udsolgt og udgået af produktion, så jeg har ikke mulighed for selv at tjekke efter. Vi har ikke tidligere hørt om dette problem, så måske er vi kommet til at sende dig noget forkert? Hvis du sender et billede af sengetøjet til info@babyshower.dk, skal jeg gerne prøve at undersøge det.

Poul, Babyshower

Service & levering super

Hurtig levering. Jeg havde fået en forkert størrelse og skulle bytte. Jeg var lidt i tvivl om hvordan jeg bedst kunne gøre det. Jeg skrev derfor en mail til babyshower, og fik svar hurtigt. Allerede efter tre dage havde jeg varen tilbage. Varen bliver selvfølgelig mere dyr, da man skal betale porto igen, så det er med at bestille rigtigt første gang. Der lå også en lille overraskelse i pakken, et lille påskeæg i anledning af påsken, sødt synes jeg.

Varerne kom allerede dagen efter

Nem og hurtig levering. Varerne kom allerede dagen efter jeg havde bestilt dem.
Det eneste jeg måske savner, er at de ikke forhandler Boob design ammetøj, men ellers et fint varesortiment.

alt var fint

ingen probleme, kan abefales

Nemt og levering til tiden

Jeg fik da der var bestilt til tiden og det var nemt at bestille.

God service og hurtig levering!

God service og hurtig levering! Vil helt klart handle der igen.

Lidt trætte af kvaliteten og forsinkelse på forsendelsen

Vi har købt køjeseng med madrasser og div. tilbehør hos Babyshower. De bekræftede pr. mail at de kunne levere allerede den efterfølgende mandag (bestilt fredag), men mandag hørte vi ikke noget. Så fik vi besked tirsdag om at vores varer var på vej til levering onsdag og arrangerer med vores nabo at han kan tage imod da vi ikke er hjemme (som vi var mandag). Onsdag får vi besked om at fragtmanden har glemt vores varer (..), så de kommer torsdag. Vi omarrangerer med naboen og så kommer de også - der mangler noget, men det er så i orden, der er en forklaring.

Kvaliteten af møblerne er vi dog ikke så imponerede over. Træet er flere steder flækket og forsøgt limet med trælim ligesom der er nogen der har sat blyantstreger omkring nogle af hullerne hvor skruerne skal i. Heldigvis ikke på meget synlige steder, da vi har to prinsesser der står og hopper for endelig at komme i deres køjeseng med tilbehør, så lever vi med det og sætter det hele op, men vi kunne nok have fået samme kvalitet billigere et andet sted.

Hej Lise

Du har helt ret i at flere ting gik galt under leveringen og det er vi meget kede af.

Vi fik fejlagtigt sagt til dig at vi kunne levere allerede mandag. Men taget i betragtning af at ordren er lavet fredag eftermiddag - efter der er afhentet pakker hos os - kan det selvfølgelig ikke lade sig gøre. Vi har ganske enkelt ikke taget højde for at det var fredag og tingene bliver afhentet tidligere på vores møbel-lager end andre hverdage. En klar fejl fra vores side som vi beklager meget.
At du (og vi) så efterfølgende bliver glemt ikke mindre end 2 gange af fragtfirmaet er selvfølgelig ikke acceptabelt. Jeg kan dog forsikre dig om at denne sag er oppe at vende på et højere niveau med dem. Det hjælper dig selvfølgelig ikke nu, men blot så du er klar over at vi tager disse ting seriøst.

Mht. fejl på selve sengen er det meget vigtigt at du skriver til os direkte så vi kan tage sagen med producenten. Produkterne skal selvfølgelig være 100% i orden – uanset prisen.
Vi skal have fundet ud af hvilke dele der er fejl på og selvfølgelig fundet en løsning til dig.
Jeg skal derfor bede dig sende en mail på ”info@babyshower.dk” hvor du beskriver fejlene og vedhæfter billeder af de omtalte fejl så vi kan dokumentere det over for producenten af sengen. Vi vil så hurtigst muligt vende tilbage til dig.

Vi håndterer rigtig mange ordrer hver eneste dag og gør meget ud af at have både hurtigt levering og god kvalitet på vores produkter. Derfor er det også ekstra ærgerligt i sager som denne hvor begge dele er gået galt. Det er bestemt ikke normen her hos Babyshower og, som jeg håber du er klar over, ting vi tager meget alvorligt.

Jeg håber på din forståelse og at du hurtigt vil fremsende ovenstående så vi kan få rettet op på fejlene.

Rasmus Svinding
Babyshower.dk

Flot taske god kvalitet

Det var nemt og hurtig......

Let bestilling og hurtig levering

Overskuelig hjemmeside. Bestilling og levering var nemt og hurtig.

Nem handel og hurtig og problemfri levering

Det var super nemt at handle med Babyshower.dk og varen blev hurtigt leveret. Produktet lever op til det forventede.

Fast lav fragt - 38 kr

• gaver, også personlige
• sikkerhedsudstyr
• amme/pusle/bad
• duniduo-poser

- Og masser af andre produkter og herlige ideer til mor og baby. Hvad med f.eks. et fødekar? Eller en luksus edderdunsdyne til baby? Eller en smart rejseseng, der intet vejer, intet fylder og kan slås op på få sekunder? Kom og kig.

Visit Babyshower

Write to: info@babyshower.dk