Babyshower reviews

Babyshower reviews

9.5

God service og hurtig levering!

God service og hurtig levering! Vil helt klart handle der igen.

Lidt trætte af kvaliteten og forsinkelse på forsendelsen

Vi har købt køjeseng med madrasser og div. tilbehør hos Babyshower. De bekræftede pr. mail at de kunne levere allerede den efterfølgende mandag (bestilt fredag), men mandag hørte vi ikke noget. Så fik vi besked tirsdag om at vores varer var på vej til levering onsdag og arrangerer med vores nabo at han kan tage imod da vi ikke er hjemme (som vi var mandag). Onsdag får vi besked om at fragtmanden har glemt vores varer (..), så de kommer torsdag. Vi omarrangerer med naboen og så kommer de også - der mangler noget, men det er så i orden, der er en forklaring.

Kvaliteten af møblerne er vi dog ikke så imponerede over. Træet er flere steder flækket og forsøgt limet med trælim ligesom der er nogen der har sat blyantstreger omkring nogle af hullerne hvor skruerne skal i. Heldigvis ikke på meget synlige steder, da vi har to prinsesser der står og hopper for endelig at komme i deres køjeseng med tilbehør, så lever vi med det og sætter det hele op, men vi kunne nok have fået samme kvalitet billigere et andet sted.

Hej Lise

Du har helt ret i at flere ting gik galt under leveringen og det er vi meget kede af.

Vi fik fejlagtigt sagt til dig at vi kunne levere allerede mandag. Men taget i betragtning af at ordren er lavet fredag eftermiddag - efter der er afhentet pakker hos os - kan det selvfølgelig ikke lade sig gøre. Vi har ganske enkelt ikke taget højde for at det var fredag og tingene bliver afhentet tidligere på vores møbel-lager end andre hverdage. En klar fejl fra vores side som vi beklager meget.
At du (og vi) så efterfølgende bliver glemt ikke mindre end 2 gange af fragtfirmaet er selvfølgelig ikke acceptabelt. Jeg kan dog forsikre dig om at denne sag er oppe at vende på et højere niveau med dem. Det hjælper dig selvfølgelig ikke nu, men blot så du er klar over at vi tager disse ting seriøst.

Mht. fejl på selve sengen er det meget vigtigt at du skriver til os direkte så vi kan tage sagen med producenten. Produkterne skal selvfølgelig være 100% i orden – uanset prisen.
Vi skal have fundet ud af hvilke dele der er fejl på og selvfølgelig fundet en løsning til dig.
Jeg skal derfor bede dig sende en mail på ”info@babyshower.dk” hvor du beskriver fejlene og vedhæfter billeder af de omtalte fejl så vi kan dokumentere det over for producenten af sengen. Vi vil så hurtigst muligt vende tilbage til dig.

Vi håndterer rigtig mange ordrer hver eneste dag og gør meget ud af at have både hurtigt levering og god kvalitet på vores produkter. Derfor er det også ekstra ærgerligt i sager som denne hvor begge dele er gået galt. Det er bestemt ikke normen her hos Babyshower og, som jeg håber du er klar over, ting vi tager meget alvorligt.

Jeg håber på din forståelse og at du hurtigt vil fremsende ovenstående så vi kan få rettet op på fejlene.

Rasmus Svinding
Babyshower.dk

Flot taske god kvalitet

Det var nemt og hurtig......

Let bestilling og hurtig levering

Overskuelig hjemmeside. Bestilling og levering var nemt og hurtig.

Nem handel og hurtig og problemfri levering

Det var super nemt at handle med Babyshower.dk og varen blev hurtigt leveret. Produktet lever op til det forventede.

Virkelig god service 😊

Havde bestilt en babyalarm, der skulle bruges som fødselsdagsgave, men desværre præsterede GLS at "glemme" at aflevere min forsendelse inden den weekend, hvor gaven skulle bruges. Jeg kontaktede Babyshower og de sørgede for, at jeg fik en ny alarm leveret til døren, dagen før den skulle bruges som gave😊 Virkrlig god service!!!

Super go service, hurtig levering og det hele ser ud til at leve op til forventningerne... Har dog ikke afprøvet tingene endnu, det bliver først når vi skal til Lalandia...

Super hurtig levering uden problemer

Jeg var yderst tilfreds med mit køb hos Babyshower - bestilte den ene dag og næste dag var pakken fremme. Super service og levering - kan klart anbefales :)

SERVICE DER ER SVÆR AT SLÅ

Jeg bor i Thailand hvor gode autostole til børn er næsten umulige at få. Bestilte 2 stk. hos Babyshower, som ydede en perfekt rådgivning, levering og service. Vil absolut handle der igen. Hilsen Mogens Sonne

Perfekt service

Bestilte Bassemands dåbsdragt ved babyshower i lørdads, kunne ik rigtig bestemme mig, men valgte så en. om aften fortrød jeg så og ville heller ha en anden, skrev en mail om at jeg havde fortrudt. Det første jeg gjorde var at ringe til dem mandag morgen, og der var ingen problemer i at få den byttet :) Og de er faktisk ret billige derinde

super hurtig ekspedition

Jeg sendte min ordre og i løbet af et par dage havde jeg varerne - super ekspedition tak for det

Hurtig ekspedition og forsendelse.

Superfin ekspedition.

Hurtig levering, flot indpakning.
Bestiller gerne hos jer igen.

God kvalitet, varen lever op til beskrivelsen/prisen, hurtig levering

meget tilfreds

der gik ikke 2 dage før jeg over sms fik at vide at pakken var på vej. Super service

Super god service. Lynhurtig levering. 100% tilfreds.

Bestilte fredag. Pakken ankom mandag. Og tingene var pakket ind.
Virkelig god og personlig service.

Fin behandling med varen- men hvorfor f... skulle vi køre helt til Undløse Brugs??????

Fin behandling med varen - men hvorfor skulle vi hente varen 20 km væk i Undløse???
Jeg skrev udtrykkelig til Jer at vi ville ha varen til vores egen Brugs i Vipperød i Jeres rubrik til det. Det er dårlig service!!!
Så skal i skrive at det er sådan - men når der var en rubrik til særligt ønske - regner jeg i al fald med at det er muligt. Hvad skal man ellers tro????

Hej Maria Neess,

Tak for de rosende ord om varen og vores service. Med hensyn til leveringsstedet er det jo sådan, at du selv har valgt at få leveret til en GLS pakkeshop, og derfor er pakken blevet leveret i nærmeste GLS pakkeshop. Når man vælger GLS pakkeshop skal man indtaste sit postnr, hvorefter systemet foreslår nogle af de nærmeste pakkeshops, og ud af disse har du valgt Daglibrugsen i Undløse. Derfor er den blevet afleveret der.

Jeg kan godt se, at du i bemærkningsfeltet har skrevet Dagligbrugsen 4390 Vipperød. Problemet er i den sammenhæng at man ikke BÅDE kan ønske levering i en GLS pakkeshop OG levering et andet sted (Daglibrugsen i Vipperød er ikke registreret hos GLS som en pakkeshop). GLS, der styrer udskrivningen af pakkelabels, har derfor helt automatisk skrevet den valgte pakkeshop på som modtager.

Jeg er ked af at du pga. denne misforståelse har haft en dårlig oplevelse hos os, og jeg vil nu se på om det er muligt at ændre informationen på siden, således at vi undgår lignende situationer fremover.

Med venlig hilsen,
Poul, Babyshower

Alt til UG

Varer som beskrevet og hurtig levering. Handler her gerne igen.

middel

Irritetende at det leveres med GLS. 2 ekstra dages levering

Hej Jette,

Generelt oplever vi bestemt ikke GLS som et problem, ja faktisk er hurtige leveringstider noget vi får meget ros for, ikke mindst her på Trustpilot. I dit tilfælde kan jeg se, at du har bestilt varerne torsdag aften, vi har afsendt fredag, og GLS har forsøgt at levere hos dig mandag morgen kl. 09:51. Hurtigere kan det næsten ikke gøres. Men tilsyneladende var du ikke hjemme, da pakken blev forsøgt leveret, og der måtte derfor aftales genudbringning – dette er årsagen til at du reelt først modtog pakken 2 dage senere.

Poul, Babyshower

Virkelige imponeret !

Leveringstid, kvalitet, indpakning, øverraskelsen, jamen alt var bare perfekt! Her skal shoppes til de næste par fødselsdage !

Dejlig hurtig levering

Det er nemt og hurtigt og varen er pakket forsvarligt ind

Fast lav fragt - 38 kr

• gaver, også personlige
• sikkerhedsudstyr
• amme/pusle/bad
• duniduo-poser

- Og masser af andre produkter og herlige ideer til mor og baby. Hvad med f.eks. et fødekar? Eller en luksus edderdunsdyne til baby? Eller en smart rejseseng, der intet vejer, intet fylder og kan slås op på få sekunder? Kom og kig.

Visit Babyshower

Write to: info@babyshower.dk