Babysteps reviews

Babysteps reviews

8.2

Super webshop

Nemt og overskueligt website.
Hurtig levering.
TAK :)

Fin handel og god håndtering af spørgsmål

Købte et par støvler til yngstemanden og de kom meget hurtigt - uheldigvis skred en søm så de ikke kunne repareres, men jeg fik uden problemer pengene tilbage da det var det sidste par fra udsalget. Så selvom vi ikke endte med støvler endte vi med en god oplevelse og handler gerne igen for støvlerne var superlækre :)

Lidt lang tids behandling af returvarer, ellers ok :-)

Modtog 2 par fine sko hurtigt efter bestilling, returnerede dem da de ikke sad godt på vores børn. Gik lidt tid med at få pengene retur ellers ok :-)

Hurtig levering og god kvalitet :)

Bestilte 2 par sko som jeg modtog efter 2 dage.
Skoene lever fuldt ud op til forventningerne udfra billederne på hjemmesiden. Så her handler jeg gerne igen :)

Yderst tilfreds kunde!

Modtog min datters nye vinterstøvler tirsdag morgen efter at have afgivet bestilling søndag aften. Og endda uvidende om rabatkampagne på støvlekøb den kommende uge, fik jeg automatisk rabat trukket fra mit køb! Super flot og meget hurtig service. Har tilmed en datter, som er lykkelig for de fine nye støvler, der er præcis som billedet i webshoppen. Dette efter at have været i rigtig mange børneskobutikker i København, hvor intet faldt i hendes smag! Så meget lettere at handle over nettet... Ihvertfald ikke sidste gang vi kigger forbi denne side.

Super handel

Super hurtig og effektiv butik.

Bestilte torsdag havde mune varer fredag med små ekstra gaver.

Børne sko og støvler i lækker lækker kvalitet.

Is Babysteps your company?

Babysteps Details

Babysteps.dk er din børnesko butik på nettet. Her kan du i ro og mag købe lækre babysko og børnesko til dit barn mellem 0-8 år. Kæmpe udsalg!

Visit Babysteps