Badgeland.dk - Badges, Pins og Navneskilte reviews

Badgeland.dk - Badges, Pins og Navneskilte reviews

9.2

God kvalitet og hurtig levering

Du har utrolig mange muligheder for at lave badges. Og kvaliteten fejler ikke noget

Overskuelig hjemmeside, flotte badges, hurtig levering.

Det var let at bestille og alle spørgsmål var besvaret under faq. Vores fil blev tilpasset størrelsen på badgen og det hele var i orden. Rigtig rart man kan få leveret med fuldmagt over sms, selv hvis man ikke er hjemme.

Flotte badge til tiden!

Badge i god kvalitet og elvering som aftalt. Venlige medarbejdere, der geren tager sig tid til at vejlede

Vi manglede Badges

Bestyrelsen for vores "Selskabet til bevarelse og fremme af det god humør" manglede nye badges.
Hvad kan være mere naturlig end at søge på Google, her stødte vi på Bagdeland.dk. Det har været en positiv oplevelse, der gik kun få dage fra bestilling til levering.
Inden vi afgav vores ordrer chattede vi lidt frem og tilbage, da der var enkelte ting vi var i tvivl. Men alt i alt en positiv oplevelse.

Fantatisk

Et godt firma som overholder det lovede. Ingen falske forhåbninger.

Kvalitet og service i top

Imponerende service ift. korrektur af fremsendte filer.
Rigtig flotte produkter i god kvalitet.

dårligt

Kære, farven var forkert i forhold t det ønsked og ordreseddelen

Super kvalitet og hurtig levering

Det var meget nemt at afgive sin ordre og uploade sit billede til en badge. Badges blev leveret hurtigt og i super kvalitet. Jeg er meget tilfreds

Eminent service.

Alt fungerede. Jeg fik prøvemail, besvarede den og få dage senere modtog vi de fineste badges.

Det er ikke sidste gang jeg har benyttet mig af Badgeland.dk.

Ann

Super badges

De leverer flotte badges, men jeg havde problemer med at betale på deres hjemmeside. Fik dog god service, da jeg ringede til dem. Kan sagtens anbefales!

Superservice... flot udført og fornuftig levering

De bestilte badges er bedre end forventet, og udført med tekst som ønsket i kommentarfeltet. Alt i alt en superservice, uden unødig kommunikation!

Helt efter bogen

Jeg har ikke noget at udsætte på processen eller produktet. Det levede op til forventningerne.

Flot vare og levering som lovet

Jeg er meget tilfreds med udseendet af billedet på den køleskabsmagnet jeg købte.

HELT SUBLIMT

Billigt, hurtigt, flot og professionelt - perfekt hjemmeside, uden tvivl om hvad man laver, og hvor langt man er.

Problemfrit

Hurtig,problemfrit og iorden varer...
Fuld tilfredshed med badgeland og deres varer og service...

Nem og overskuelig hjemmeside, superhurtig leverance

Jeg var særdeles tilfreds med forløbet. Hjemmesiden er let at bruge, uploadning af grafikfil meget hurtig og varen ankom indenfor meget få dage.
Én ting ærgrer mig noget efter at have set produktet, en badge med et logo med tekst. Desværre er teksten delvist ulæselig, da den er forsvundet i ombukningen. Måske burde jeg selv have tænkt på, at dette kunne ske, men jeg synes godt Badgeland kunne have gjort tydeligere opmærksom på, at der skulle beregnes ekstra "luft" til ombukningen eller sågar selv have justeret billedets størrelse, så alt blev synligt.
Derfor kan jeg ikke give max-stjerner.

Senere tilføjelse: under en time efter første anmeldelse havde Badgeland et svar. Tilbud om ny produktion og egenhændig tilpasning af det grafiske materiale. Det kalder jeg service. Jeg kan således absolut anbefale Badgeland.
Badgeland ApS

Reply from Badgeland ApS

Hej SobreSol
Jeg kan godt se hvad du mener med at ekstra luft til ombukningen mangler på motivet. Det skulle vi ganske rigtigt have set og bedt om et nyt motiv. Vi sigter altid på at give vores kunder et 5-stjernet produkt, så vi vil derfor gerne lave jeres badges igen. Jeg har med lidt design ninja tricks tilpasset jeres motiv, så det nu har ekstra motiv til ombukning. I skulle gerne modtage dem med posten onsdag.

Rasmus
Badgeland
Ninja Designer

Flot resultat

Flot resultat og ingen problemer med leveringen

Godt

Fint site, hurtig levering

Nemt, prisbillig og god kvalitet.

Alt klaret via nettet, hurtig respons på leveret oplæg, en god oplevelse.

Smidig bestilling, god opfølgning og hurtig kundeservice.

God og smidig bestilling via internettet. Hurtig opfølgning fra Badgeland med forbedringsforslag (ikke dyrere) og opfølgning i forhold til tidligere ordret. Levering før lovet.

Badgeland ApS Support

Om virksomheden

Badgeland.dk sælger blandt andet badges, nøgleringe og magneter. Vi kan levere på mindre end 24 timer. Lav dit eget badge nu!

Visit Badgeland.dk - Badges, Pins og Navneskilte

Write to: info@badgeland.dk
Call us on: 86 32 7006
We live here: Valhalvej 4
8230 Åbyhøj

Hobby

Er du skuffet?

Så ring til os med det samme så vi kan finde en løsning

Ring på: 86 32 7006 Vi lever af glade kunder derfor garanterer dig et godt produkt til tiden ellers giver vi en flaske vin.