Badkamerconcurrent.nl reviews

Badkamerconcurrent.nl reviews

Excellent
9.1

Super snel geleverd!!

Zeer tevreden met de service, want er was een verkeerde toiletpot besteld. Even een telefoontje en de medewerker denkt goed mee. Omruilen geen probleem een nieuwe besteld en de oude bestelling meteen weer meegenomen. Super!

Prima geregeld

Goeie service. Zowel telefonisch als van de bezorgers.

prima service

snel, scherp geprist en conform afspraak

De Badkamerconcurrent levert snel uit een uitgebreide productencatalogus.

Als je een wat minder courant badkamerproduct nodig hebt adviseer ik je om de productencatalogus van de Badkamerconcurrent te raadplegen.

prima

ben tevreden over de behandeling van mijn klacht, ik heb alleen nog niks van de fabrikant gehoord ;)

Prima geregelt

Een goede beoordeling. Zal hier vaker terugkomen. 1 verbeterpunt: het duurt lang voordat de betaling zichtbaar is via internetbankieren (ongeveer een week)

Prima

Makkelijk om te bestellen en bezorging volgens afspraak, niks mis mee

Badkamerconcurrent; hét adres voor uw sanitair.

Goede site, prima informatie, zorgvuldige verzending, duidelijke vervoersafspraken.

Snelle en goede service

Diverse producten op verschillende momenten besteld, alles keurig en snel ontvangen.

goede kwaliteit tegen gunstige prijs

Moet je doen, kan je veel geld besparen

Prima service!

Allereerst zeer vriendelijk geholpen bij het vinden van een real life voorbeeld in een toonzaal. Bestellen en afspraak maken voor aflevering allemaal erg netjes en snel geregeld. Door een vergissing helaas verkeerd type. Ook omruilen was geen enkel probleem en werd prima geregeld. Kortom: prima service!

excellent

Onderdeeltje ging kapot en direct gebeld. Per ommegaande een oplossing. Super. service.

Alles perfect verlopen

Goedkoop, snel en compleet geleverd.

maakt beloftes waar

de website is overzichtelijk, de levering snel zoals beloofd de volgende dag en de bestelde artikelen goed verpakt en compleet

Goede service en op de juiste datum afgeleverd.

Chauffeur belde 10 minuten van te voren op en leverde keurig op tijd het product af dat ook nog ruim 30 procent goedkoper was dan bij de concurrent.

Correcte levering, duidelijke informatie wat betreft bestelling

Perfecte levering, duidelijke informatie op de website!
Kon ook overleggen over het product of ik wel het juiste had.
Snelle ontvangst van de goederen, binnen het gestelde termijn.
Zeker een aanrader.

prima afhandeling van de bestelling

bestellen is makkelijk (geen userID/password nodig)
levering ging prima

douchecabine staat heel mooi in de douche.

een 8 de douchecabine werd netjes afgeleverd en alles was keurig in orde, bij dit adres kan je gerust kopen ,wij waren heel tevreden voor een redelijke prijs.

Super snelle levertijd!

Voor mijn bouwbedrijf bestel ik regelmatig voor mijn klanten bij Badkamer concurrent en de levertijd is gewoon geweldig. Geweldige service en zeer goede kwaliteit!

Badkamerconcurrent.nl

Grootste Assortiment

Badkamerconcurrent heeft een zeer uitgebreid assortiment aan badmeubels, wandclosets, wastafels, douchedeuren en alles wat erbij hoort.

Acties & Aanbiedingen

We hebben uiteraard ook veel badkamer aanbiedingen, die zijn te vinden bij de badkamer dagknallers en de badkamer hardlopers.

Ervaring

Onze enthousiaste adviseurs hebben alleen minimaal 15 jaar ervaring in de sanitair branche en kunnen u dus uitstekend advies geven.

Concurrende prijzen

Onze prijzen zijn ongeveer 30 tot 40% goedkoper dan in een gemiddelde showroom. Uiteraard geldt dit ook voor alle bekende A-merk producten.

Eenvoudig winkelen

Wat is er nu gemakkelijker dan vanuit je luie stoel een nieuwe badkamer uitkiezen èn bestellen? Bij ons kun je op je gemak alle producten bekijken en vergelijken, wanneer het uitkomt. Geen last van te drukke showrooms of vervelende verkopers, maar als je toch hulp nodig hebt zijn we met een telefoontje of e-mail snel en eenvoudig te bereiken.

Over ons

BadkamerConcurrent.nl is dé webshop voor iedereen die op zoek is naar producten voor de badkamer. Met een team van ervaren en enthousiaste mensen runnen wij deze Sanitair-webshop en helpen we je graag op weg om spullen voor je badkamer uit te zoeken.

Visit Badkamerconcurrent.nl

Contact