Bagemaskinen reviews

Bagemaskinen reviews

5.6

kundeservice!! har de overhovedet nogen..

Har haft STOR glæde af vores bagemaskine xbm3000 i ca 2år og står nu og skal bruge nogle nye dejkroge da de gl. er begyndt at slippe i slipletbelægningen men opdager så at de stort set ikke har noget på lager ud over nye maskiner, selvom dengang da vi købte vores maskine valgte netop dem fordi de lovede at der ville kunne købes reservedele, men ak nej, har så prøvet at kontakte deres webshop som også hedder foveashop.dk hvor de lover svar inden for kort tid men her 4dage senere har vi stadig intet hørt, så må nok erkende at det at købe en kvalitetsvare til dyre penge for at håbe på at kunne få dele til den max 2år senere holder ikke altid...

ØV ØV...

P,s vil dog indrømme at den har lavet supergode brød, marmelade, risengrød mm gennem tiden og har bestemt gjort det bedre end 2 ander mærker vi tidligere har haft, nok derfor vi er kede af at der tilsyneladende ikke længere kan fås reservedele :-(

God bagemaskine

Jeg havde tit hørt om de bagemaskiner man kun købe til næsten ingen penge, og bestemte mig så til at ønske sådan en i julegave. Stor glæde da jeg pakkede den ud.
Endnu større glæde var det da det viste sig at den bagte nohgle dejlige brød. Jeg brugte ikke de færdigpakkede produkter, men anvendte i stedet for den opskrift på franskbrød der var i den lille folder der fulgte med, det er både billigt og nemt at benytte den.
Det er dog kun den lille bagemaskine jeg har, den er beregnet til 2 personer.
Jeg kan varmt anbefale denne model XBM3

Ingen service og sten hårde brød

Vi har været storbrugere af bagemaskiner, men man skal ALDRIG handle hos bageskinen.dk. Vi købte for 1 år siden en XBM7 bagemaskine som ikke kunne bage brød. Det var stenhårdt og uspiseligt uanset hvad vi puttede i (færdigblandinger eller opskrifter fra medsendt bog). Vi sendt den ind og fik en ny. Den virkede så heller ikke og den blev sendt ind igen. Det er nu 2 måneder siden og intet sker...de svarer ikke og vi har ikke fået en maskine eller penge. Det er svindel og bedrag, så handel aldrig hos dem...og det er vel og mærket den dyre model vi har købt.....ca. kr. 1400,- ud af vinduet...men nu skal vi i gang med forbrugerklagenævnet øv :O(

Hurtig betjening

Købt en bagemaskine.
Overskuelig hjemmeside og hurtig ekspeditionstid.

God side, nemt og finde rundt

En rigtig god side, det er meget nemt og finde det man skal bruge, online gratis opskrifter, mel blanding kan købes, og bliver leveret til tiden, kan varmt anbefales.

Kan anbefales!

Mega smart! Hvis du er i tvivl, kan jeg kun anbefale at købe en bagemaskine (nej jeg har ikke aktier i selskabet ;) Vi købte XBM5 og det har vi ikke fortrudt! Vi bruger den konstant (den er netop nu i gang med risengrød), hvilket var en af de ting, vi frygtede, at man ikke fik den brugt.
Skal lige siges, at vi købte den hos Punkt1, fordi PostDK's porto er så usandsynlig dyr, men vi har købt Den Blå Bagebog gennem hjemmesiden, og den kom som lovet, og er rigtig god.
Synes det er ærgerligt, at shoppen benytter Post Danmark, da det gør priserne for dyre. 9 brødblandinger med rabat giver brød til 9 kroner stykket, men så kommer der jo lige porto fra PostDK, og så bliver prisen per brød pludselig 15,22 kr. Det er ret ærgerligt synes jeg...
Men som sagt: Vaskemaskine = smart, opvaskemaskine = smart, bagemaskine =SMART :)
------------------------

Til Dorte Stærk Jacobsen:
Af en eller anden grund SKAL man have Facebook for at poste. Det har jeg, men vil ikke linke den til Trustpilot, så her er mit svar:
Jeg er ikke sikker på jeg kan (og må) digitalisere hele bogen ;) men jeg har pdf'er med enkelte opskrifter fra de tre bøger, som de lagde ud på deres hjemmeside, dem kan jeg godt sende til dig, hvis du er interesseret..?

Is Bagemaskinen your company?

Bagemaskinen Details

Web-side om Bagemaskinen! Se de nye smarte bagemaskiner. Prøv alle de lækre opskrifter. Bestil din bagemaskine og melblandinger online her…

Visit Bagemaskinen