Bahnhof reviews

Rating distribution

Reviews

About

Bra företag!

Ser att det var många missnöjda kunder här, men antar att man bara orkar skriva antingen när man är väldigt arg eller glad. Själv uppskattar jag Bahnhof väldigt mycket då deras tjänster fungerar stabilt (för mig), deras kundservice via telefon var mycket bra samt att de känns som att de alltid tar kundens parti. Kanske är det PR-stunts, men det är för en god sak. Hälsar en mycket nöjd kund!
trustpilot stars

välj en annan internetleverantör!

Förlorade åtkomst till Internet för 1,5 vecka sedan och först på tisdag ska en tekniker komma. Då har jag varit utan Internet i 2,5 veckor. En kompis som också har Bahnhof fick vänta nästan lika länge och då var det ändå bara en sladd som behövde bytas visade det sig. Lång väntetid till kundservice och man får verkligen ligga på för att få hjälp. Att detta fortsätter ske trots alla negativa omdömen som redan finns om Bahnhof på omdömessajter, visar enligt mig på ett företag som är ointresserade av att lära om och göra rätt. Och det är väl det sämsta betyg man kan få antar jag.
trustpilot stars

Fungerar alltid, bra hastighet, bra kundkontakt

Jag är väldigt nöjd med Bahnhof, skulle gärna se att de kunde konkurrera ännu mer med sitt pris (Comhem har någon telefonkampanj nu med 100kr/mån för 100Mbit, men med lång bindningstid). Men jag är så pass nöjd att jag kommer neka till erbjudandet från Comhem, man ser ju här på trustpilot att folk inte är nöjda med Comhem. Bahnhofs support har fungerat kanon.

Jag har varit kund hos Bahnhof i många år på tre olika adresser och det har funkat bra!
trustpilot stars

Dårlig kundservice och ingen koll

Jag har haft internet hos Bahnhof i ca 6 månader nu och med fiber går det hur bra som helst. Nu ska jag flytta i hus ich vill gärna fortsätta med bahnhof så ringde till deras kundservice för att skaffa ADSL då det inte går att få fiber där.
Detta var ingen problem kunna de se på adressen och de ville se till att beställningen gick i gennom.
3 veckor senare ringde de till mig för att säga att jag INTE kunna få fiber där och det var ADSL som gällde. Sa att det visste jag mycket väl då jag redan hade pratat med deres kundservice om detta, Fick veta att allt så okay ut och att det skulle fungerar när vi flyttade dit.
Idag ringde de ta mej tusan igen. Nu skall de tydligen ha en fastighetsbeteckning på huset för att kunna levera internet därute. OMFG ! Varför sa ni inte det från början när jag villa flytta mitt abb? Sa till dem att jag fick ringa ägaren av huset och återkomma. Fick tag på det de vill ha och ringde igen. Nu sitter jag i telefonkö och har gjort de i snart 15 min och fått veta att det hela tiden är 4 före mig i kön.
Nu får de alla informationer de vill ha och så hoppas jag inte att de kontaktar mig igen innan jag flytter. ! Har inte tid med att sitta i kö hela dagen.

Bästa valet

Har haft Bahnhof i några månader och har fungerat utan minsta problem. Billigt, snabbt bredband med bästa möjliga kundservice. Kunniga och väldigt trevliga.

Rekommenderar starkt Bahnhof.

Bahnhof 100/100

Bahnhof 100/100
Stabilt nät bra, rätt hastighet och bra support.
öppen Vardagar: 08.00-21.00
Helger: 10.00-14.00
Kundservice mycket bra
Stad:RONNEBY

Ändrar mitt dåliga omdöme till 5 stjärnor

De har kompenserat felet de gjorde och det tycker jag är tecken på ett bra företag som är mån om sina kunder.

Tack Bahnhof.

Godt firma

Har haft internet både privat og købt server ydelser til firmaet. Leverer hvad de lover, ganske få problemer som bliver håndteret når man henvender sig.
Kan anbefales

Terrible!!!

Have had several servers at Bahnhof as it seemed good in the beginning but my oh my we was about to experience the absolute most terrible service and handling ever.

Have experienced a lot through my many years in the industry but this takes it all.

Do your self a huge favour and select ANY other provider than Bahnhof.

Dårligste service!

Bahnhof var for 2 år siden et godt hostingselskab og det var billigere at have servere i Sverige end i Danmark.

Men i 2011 er Bahnhof blevet helt "skudt af" - intet virker, ingen support og de sender hele tiden forkerte regninger og lukker vilkårligt ned for server adgangen.

Hold Jer væk!!!

Tveksam kvalité

Lätt att byta till. Lätt att komma i kontakt med kundservice. Stabil uppkoppling, få avbrott
Låg hastighet, runt 50% av utlovat. Många samtal, liten verksamhet. Hör inte av dem. Ingen uppföljning av ärende.

Is Bahnhof your company?

Claim this company Learn more

Is this your company?

Claim this company

Bahnhof Details

About this company

Prispressaren på nätet sen 1994 - sänk dina kostnader för bredband, telefoni, server och co-location.

Visit Bahnhof

Category

Trustpilot's Commitment

Trustpilot Subscriber

No companies can delete or otherwise censor reviews.