Bakkeleg reviews

Bakkeleg reviews

7.5

Ingen problemer

Bestilte 2 gecko pads, fik dem et par dage senere med en reklame gave - så det er jo helt ok at der var trykt logo på den, men kun gecko logo på det bestilte :-) alt i alt en god handel og ville anbefale stedet til andre!!

Har handlet på bakkeleg.dk

God oplevelse.
Jeg stillede et par spørgsmål om varen via deres side, som straks blev venligt besvaret.
Kl 23.30 bestilte jeg via nettet 2 stk Magic Pad Gecko.
De blev afsendt samme dag bakkeleg.dk modtog ordren.

langsommelig og uacceptabel vare

Via Dagens bedste købte jeg Gecko magic pad. Dagens bedste trak pengene øjeblikkeligt men jeg fik varen efter 30 dage - på hjemmesiden står der 7 dage.

Som om det ikke er nok så er varen plastret til med reklame for Bakkeleg - jeg vil ikke betale for at reklamere for firmaet, det er totalt uacceptabelt - det ligner en gratis reklamegave jeg har fået lov at betale for!

Den er smidt ud nu og pengene spildt.

PS: kan iøvrigt købes andre steder til 50,- hvs. 25,- billigere end hvis man køber den hos "Dagens Bedste"

Is Bakkeleg your company?

Bakkeleg Details

Legetøj - Butik - Børnetøj - fiskegrej - lego