Dyrehavsbakken reviews

Dyrehavsbakken reviews

5.1

Uforskammet, nedværdigende behandling af tjener på Skovkroen

Skovkroens betjening er under al kritik! Nedladende og uforskammet. Vi har som familie været på mange restauranter og er ikke besværlige eller brokkende kunder! Den ældre , sorthårede kvindelige tjener bør simpelthen finde sig et andet job!

Blev positivt overrasket

Det er rigtig mange år siden jeg har været på Bakken, så derfor tog vi en tur dertil her i sommer. Et barn og 5 voksne. Hvor var det bare sjovt og hyggeligt

Der er noget om snakken der er sjovets på bakken - BARE IKKE MED SMÅ BØRN!

Jeg må sige, at vores forsøg på at give vores datter en hyggelig første gangs oplevelse af Bakken gik noget i vasken, da vi startede ved informationen og skulle have turpas. Vores datter er 5 år og en meget forsigtig pige, så vi tænkte et turpas til børneforlystelserne til 179 kr - det var lige hende. Men da vi ville købe et turpas til hende fik vi besked på at hun skulle betale 249 kr. fordi hun var over 115 cm!!
HUN ER 5 ÅR!!! Det betyder at hun kommer i gennemsnit til at betale næsten 23 kr pr forlystelse ift. de andre på samme alder som kun har en gennemsnit pris på 16,27

Det er da fuldstændig uden logik, at man inddeler, om man skal betale maxi eller mini pas ift. højden!!! Så vores datter på 5 år som "desværre" har en høj far og dermed er 4-5 cm højere end andre børn på hendes alder (hun er 120,5 cm) - hun skal betale 100 kr. mere for et turpas - pta. at hun jo pga. hendes alder kun kan bruge de samme 11 forlystelser som den anden 5 årige der stod lige ved siden af!

Ja jeg ved godt at der er nogle sikkerhedskrav, som gør at man skal være en vis højde for at prøve forlystelsen - eller en vis alder. Men det kan jo ikke forhindre at man inddeler turpassene efter alder! Fordi man er 121 cm høj når man er 5 år, er man jo hverken mere eller mindre modig eller moden end den anden 5 årige på 115 cm.

Efter som miniturpasset i forvejen er begrænset til 11 børneforlystelser, giver det som sagt ingen mening at have en højde begrænsning på. Det er jo under alle omstændigheder kun børn, der vil vælge det turpas!

Vi endte med slet ikke at købe et turpas til nogen af os, fordi vi synes det er en fuldstændig urimelig prispolitik - og så betalte vi de steder hun fik lov til at prøve noget (som jo desværre så begrænsede hvor meget hun fik lov til, da det jo er den dyre udgave af en bakken tur) og så lod vi bare være med selv at prøve nogle ting.

Da jeg så skrev til Bakken med ovenstående besked fik jeg svar tilbage om "at man sidste år havde haft en højde på 120 cm men der var for mange folk der skulle have byttet deres børns turpas, fordi de ikke kunne finde ud af at det kun var de små børne forlystelser. Man har derfor sat det end til 115 cm. For at folk kunne forholde sig bedre til det. for der er jo forskel på hvor modig små børn er."

Du må meget undskylde mig - men det lugter nu mere langt væk af at der var for mange små børn der fik for "billige turpas" ift. Bakkens mening. Nu hvor de har sat højden ned er der jo en hele klassetrin af børn der skal betale 100 kr mere for kortet - men bare stadig kun bruge de samme forlystelser! For som sagt er en 5 årig på 120 cm ikke mere modig end en 5 årig på 115 cm. !

OG ja - BAKKEN - jeg ved godt at nogle børn tør mere end andre. Men med en anden prispolitik - f.eks. ift. skole alder over / under 6 eller 7 år - eller endnu bedre hvad med 100 % valgfrihed ift. hvilke forlystelser man vil have ens barn skal bruge? Lad være med at sætte nogen som helst grænse, men skriv med store fede bogstaver hvilke forlystelser der dækkes med et mini og så lad folk selv bestemme!
Så kan forældre til de lidt mere modige børn VÆLGE at købe et dyrere kort der kan mere - og så kan dem af os der har mere forsigtige børn vælge et billigere kort.

Vi har ihvertfald bare konstateret at Bakken er enten for familier med store børn, der så kan udnyttet det dyrere kort de skal betale for - eller for rige familier der er ligeglade med om man ender med at betale 23 kr. pr forlystelse for lille søren på 5 (og det er faktisk en mer pris på 3 kr pr forlystelse end hvis vi køber enkelt billetter.)

Men lidt ærgerligt at den slags ugennemtænkt prispolitik skal ødelægge humøret på hvad der ellers skulle have været en hyggelig bakke dag.

Og det bevirker desværre bare, at vi har besluttet os til, at vi ikke vil tage på bakken med hende igen før hun er nogle år ældre - for det bliver simpelthen for dyrt! (og så selvfølgelig fordi vi vælger ikke at støtte en tåbelig prispolitik!)

Maj-Britt Kjerrumgaard

hold dig fra Høkassen

Er lige blevet snydt af en ubehøvlet kvindelig tjener - godt nok kun 65 kr. Men boykot dem og vælg et ærligt sted i stedet

En fast tradition og et hit hos børnene

Vi elsker Bakken og den er en fast årlig tradition. Vi kommer tidligt, køber alle et turpas og når at prøve vores favorit forlystelser 10 gange!!! Og så er udvalget af mad og drikke stort og for enhver pengepung. Når man trænger til at hvile ørerne, går man en tur i skoven. Til sammenligning er Legoland og Tivoli turistfælder.

BAKKENS GRILL OG BØF HUS - IKKE SELVE BAKKEN!

Min kæreste og jeg, ville fejre vores årsdag på bakken. Selve bakke oplevelsen er som altid ganske udmærket med tur pas, mm - Så bakken vil få 5 stjerner i min lille beskrivelse..

Denne her anmeldelse handler om vores oplevelse, på bakkens grill og bøfhus.

Vi betalte knap 500 kroner, for fri grill og øl.

Jeg blev stærkt imponeret over, at grillmester står midt i "stuen" og griller alt kødet. Det gør stemningen meget. - Men alt andet end lige var resten knap særlig godt.

Oksekødet fuld af brusk, burgerbollerne havde ikke været i ovnen overhovedet, kyllingen tør som jeg ved ikke hvad, laksen brændt på, og koteletterne fyldt af scener mm . - De reklamerer med en KÆMPE salatbar.
Da vi kom ind, og så den "kæmpe" salatbar, blev vi noget skuffede. Det handlede om lidt salat blandet sammen, helt gennemblødt og sjasket, ærter og majs blandet sammen, samt lidt tomat og agurk, med 2 slags dressing. Det er den mest fesne salatbar jeg har set på en buffet til dato. Ydermere deres øl ad libitum, påstås at være "Royal Pilsner" - Det smagte ærligt talt mere, som "Dansk pilsner og vand" - Det var så tyndt, at det nærmest lignede vand mere end øl, og smagte ligesådan. Rigtig ringe oplevelse.

Toiletterne på stedet, siger jo som regel meget om hygiejnestandarden på et givent sted, og her jeg må jeg rose DSB's stationspersonale, for at levere et langt bedre standard end de var i stand til her. Det siger vel sig selv hvad jeg mener. Det var det mest UAPPETITLIGE jeg nogensinde har set (og lugtet) - Så HVIS i skal spise dér, så vent for guds skyld med at gå på toilettet til bagefter, hvis i forventer at spise mere.. Det var virkelig en ulækker oplevelse.

Balkon 51

27 - 7 - 2013
balkon 51 på bakken.
Har i lyst til dejlig mad så kom forbi og betal så skal vi nok smidt jer ud.
Har i lyst til en fad-bamse så betal og ( vi kalder jer skide fulde.)
Gør i ikke som vi siger.
kalder vi på vagten og i ( bliver smidt ud af bakken.)

jamen vi er jo ikke færdig med at SPISE ?
( Det er lige meget.)
vi har jo lige betalt. og sider og nyder vores lune delle med en is-kold fadbamse. ???
( og hvad så )
jamen så vil vi have vores penge tilbage ?
( I har jo fået noget at spise, så det kan der ikke være tale om )

Jo det var sådan vi blev behandlet.
Det som skulle være en god tur blev til et Mareridt.

Jo hos BALKON 51 er man altid velkommen.
vi elsker jeres penge.

Balkon 51 spisested på bakken Klampenborg.
Der er noget om snakken det sker på bakken.

Mange hilsner de 4 fra Tåstrup

Ikke kun for børn

Jeg blev meget overrasket over at komme på Bakken, da jeg kun har været der da jeg var helt lille (er 19 år nu). Bakken er ikke kun for børn, da der er mange forlystelser, der henvender sig til folk der elsker fart og sus i maven, i alle aldre.
Alligevel er der også noget charmerende og nostalgisk over Bakken, med den gamle Rutschebane, ''Stærk mand med hammer, der får klokken til at ringe'' (som man altid ser i den gamle danske film) og de fine omgivelser i skovområde.

En dejlig tur, som helt sikkert skal gentages.

hygge

super hyggeligt, ikke så dyrt, venlig betjening. og hyggelige skov omgivelser.

Hyggelig og fantastisk belligenhed

Det er - næsten - altid en god oplevelse at tage på Bakken.
Omgivelserne kan ikke blive meget bedre, og udvalget af forlystelser og boder er også super fint og varieret.

Det eneste minus er den efterhånden manglende sikkerhed. Man hører om flere og flere overfald, og tyverier, og ser alligevel altid kun et par vagter på en hel dag.

Altid hyggeligt

Bakken har altid sådan en hyggelig atmosfære og det er kun en fornøjelse at komme der. Jeg kan huske den gang man kom fra stationen af og blev transporteret i hestevogn hen til indgangen, selvom det er lang tid siden jeg har prøvet det. Det at de har åbent hele året rundt kommer kun til at gøre Bakken endnu mere køn når den bliver beklædt i hvidt og det glæder jeg mig til at se! Circusrevyen er altid en fornøjelse at se og sådan har det været i rigtig mange år. Bakken længe leve!!

Hygge

For mig er Bakken også en god definition på det gamle danske ord "hygge." Det er hyggeligt at være på Bakken! Samtidig er det bare et stort plus, at der er gratis entré, og at man må have hunden med :-) Og så er omgivelserne i skoven fantastiske, så man nemt kan kombinere en skovtur med en tur på Bakken.

Der er noget om snakken....

Hej jeg synes du skal besøge Bakken! Det er et sjovt og hyggeligt sted i de smukkeste omgivelser, og så koster det ikke en bondegård! Vandrutjsebanen er skæg! Og så kan du tage dine børn og evt. hunde med helt gratis, som nok kun er muligt i en af Danmarks forlystelsesparker i DK! Nemlig Bakken:-)

Bakken er blevet en erstatning for bon-bon land

jeg er nu 19, og har siden jeg var helt lille været på bakken.
mine forældre her selv haft en bod og alt har været fedt.
problemet med bakken er bare at... de ikke lade nogle af de gode forlystelser for unge/ voksne blive.!
jeg har altid elsket, det at man kunne tage op i nogle forlystelser, som "kun var for voksne", da man var barn, men som tiderne har skiftet, da har bakken også udvandet de fleste af de forlystelser,som var "for voksne" og nu når man er blevet meget ældre, syntes jeg ikke at bakken virker så attraktiv længere, netop fordi 87% af alle forlystelserne, kun er for børn.
så det bliver et meget lille 2 tal fra mig

Vi har kun gode ting at sige, ikke nok med hyggen og stemningen på bakken så har de også en rigtig god service, min kæreste tabte sin mobil i en forlystelse og inden for en uge efter lå den i vores postkasse, forsendelse betalt af dem. Det er jo en god service kan man sige!

Lige til

Fed side og man vil afsted med det samme

Bakkerevyen

Hvis man er enlig er man nægtede adgang, man skal købe mindst 2 billeter til lørdag. Synnes det er for dåligt, at man ikke kan bestille 1 enkelt billet til revyen.
Jeg måtte jo så lade vær med at se Revyen, desværre
Jeg købte så 1 stk billeter via Den Blå Avis. Men kan det være rigtig at jeg skal købe 2 og så sælge deres billeter for dem ?

En anden ting er at den ene dag er der total udsolgt en bestemt dag, men et par dage efter er der pludselig 6 billeter sat tilsalg i KL A ,,,
Hvordan kan det lade sig gøre, når de ikke refunderer billeter ?
Spørg bare.
Synnes det er rigtig dårlig politik.

Især for singler og dem der gør alt for at få fat i en billet, der tror der er udsolgt.

klassisk og velprøvet sjov

turpas til ungerne og en mobil i lommen, så klarer de sig selv. vi andre sidder ved den store fadbamse og spiser ben ål eller hvad vi nu har lyst til, måske spiller vi for 200 kr i hestespil og føler os heldige over at vinde en æske chokolade til 20 kr, men det er jo det bakken handler om, alle morer sig og får en god dag ud af det.

Der er altså noget om snakken ...

Der skal hældes bajer i nakken på bakken

Det er fed fun at være der ... fed stemning ... god spise ... sjovt etc etc etc

Fantastisk

det er det bedste sted i danmark.. Yyaaa...
men hvad skete der med fireball??.. den er savnet..

A/S Dyrehavsbakken Details

Visit Dyrehavsbakken