Bakker reviews

Bakker reviews

Very low
1.0

Skynd dig væk!

Hvis du vil spilde en masse penge, så køb hos bakker.dk
Du for den dårligste service / levering og produkterne er noget slatne.
ALDRIG MERE!

Kan ikke anbefales! Hold jer langt væk!

Kan ikke anbefales, modtager nu uønsket post reklamer fra virksomheden!

Handel aldrig hos Bakker i Holland

Det er mange år siden jeg sidst har handlet hos Bakker, og dengang var jeg ikke helt tilfreds med de varer jeg fik og for slet ikke at tale om deres service. Jeg troede at de var kommet lidt mere frem i sutskoene, men tak for kaffe, de er røget helt ud af dem.
Den 23.10.2013 sendte jeg en bestilling på nogle havefigurer m.v. Den 30.10.13 fik jeg en ordrebekræftelse. Den 17.12.2013 altså næsten 2 måneder efter jeg bestilte varerne var de blevet afsendt, de ankom den 21.12.2013. Heldigt nok fordi de var en julegave til min kone.
Den ene af dem, en havefigur med solcelle og fuglefløjt virkede ikke, og i øvrigt var de slet ikke i den forventede kvalitet, men noget billigt plastic.
Den 3.1.2014 sendte jeg email med min klage over den figur der ikke virkede - først i dag den 16.1.2014 fik jeg svar tilbage.
Det er simpelthen ikke godt nok, helt fra start af. Så jeg kan kun fraråde at man overhovedet handler hos Bakker.
Ser her på Truspilot at der er andre der blevet behandlet lige så dårlig, Føj siger jeg bare.

Pudsigt nok sendte jeg en mail til dem, om at jeg skrev denne anmeldelse og sørme om der ikke gik mindre en 10 min. før de reagerede. Pudsigt

Skidt butik med dårlige varer-

Jeg har handlet et par gange med Bakker.dk, og kan absolut ikke anbefale nogle at røre med en ildtang ved denne butik. Når varerne kommer frem efter en evighed er kvaliteten ringere end man kan finde i byggemarkeder og langt ringere end fra seriøse planteskoler. Samtidig må jeg konstatere at meget få ting af de ting, jeg har bestilt, heriblandt flere forskellige stauder, overhovedet er blevet til noget brugbart. De leverede planter er for det meste udtørrede efter den lange leveringstid og meget skravlede. Hold dig langt væk - der er talrige, væsentlig mere seriøse butikker på området at finde på internettet, hvis du altså ikke orker at køre på planteskolen.

Stig Madsen, Bagsværd

De ringeste planter nogensinde!!!

Købte 4 planter, 1 overlevede med nød og næppe! Troede jeg bestilte planter, 3 stk. hortensia. Det kan nok være jeg kiggede en ekstra gang, da jeg fik de 3 små pinde på 7-10 cm til 89,- stykket!! De havde ikke en chance.. Jeg ærgrer mig over, ikke at have tjekket trustpilot inden jeg handlede der, det gør jeg næsten ellers altid.
Jeg handler der ikke mere og jeg advarer alle der gider høre.

Elendig service. Lad være at handle der.

Find for Guds skyld en anden planteskole. Ved at bruge bakker er du sikker på ingen information omkring levering. Det kommer først nær du rykker for dato. Den dato du får kan du ikke bruge til noget. Planterne bliver sendt som pakke via PostDanmark, men uden omdeling, så du skal lige en tur omkring nærmeste postbutik efter alle kasserne, som så når at stå nogle dage der, inden dit brev med afhentningsbesked er dukket op.

Jeg kan kun på det kraftigste fraråde en handel hos bakker. Det blev min sidste og eneste.

Jakob West

Lang ventetid og så er mine planter solgt til andre!

Jeg har medio aug. bestilt planter til haven frugttræer og et samlet blomsterbed.
3 dage efter bestillingen få jeg mail om at planterne først er klar til at blive omplantet senere på året og at jeg derfor først vil få dem i de to sidste uger af oktober, lige så snart planterne kan flyttes.
Ja så går man dér med et krater i haven, der var klar til blomster og venter og venter...og det bliver 30 oktober og jeg har intet hørt. Så jeg kontakter Bakker for at høre hvornår de afsender.
Efter 2 dage får jeg svar at en del af planterne har de i mellemtiden solgt til andre kunder og de ved ikke hvornår der kommer flere, men Bakker vil bare sende når de har planterne.
Det ville nu være rart, hvis man blev informeret om den udskudte ventetid.
Hvordan kan mine reserverede planter, der ikke er klar til levering/udplantning godt være klar til at blive solgt til andre?
Jeg har allernådigst fået lov til at annullere ordren, for nogen form for kompensation som andre planter eller nedslag i prisen vil Bakker ikke give.

Hjemmesiden man kan bestille på oplyser intet om hvilken tid på året de forskellige planter kan leveres - dér skal man ringe til en ikke-let-forståelig svensk dame.

Modtaget returafgift uden af have bestilt

Vi fik i dag en Returafgift ind af brevsprækken fra Bakker, som skriver at vi skal betale en afgift på 300 kr. for at sende en pakke retur.
Det er rigtig nok at vi modtog en pakke, men vi har aldrig hørt om firmaet og derfor heller aldrig bestilt noget derfra.

Vi ringer så derind og spørger hvad hulen det er for noget og kvinden i den anden ende påstår at min mand har bestilt enten den 8 eller 18 september (hun var svensktalende så kunne ikke hører hvilke dato)
Jeg skynder mig ind på vores "egen side" hos telefonselskabet og kigger ALLE telefonnumre igennem fra 1. sep. til 1. okt. og Bakkers nummer fremkommer ikke én gang.

Jeg synes godt nok det er en meget aggressiv markedsføring de har derinde og jeg er godt nok sur og ærgelig over at de kan finde på at sende planter når man aldrig har hverken hørt om firmaet eller bestilt noget. For ikke at tale om at de så derefter sender en afgift på 300 kr. - jeg er MÅLLØS..

Dog kan jeg da trøste mig lidt med at jeg ikke er den eneste der synes dårligt om dette firma.
Så nu har jeg sendt en klage derind på mail og afventer nu et bevis for den omtalte bestilling.

Fra en fortvivlet lille familie.

Lad for gud skyld vær med at handle her

Er ked af, at jeg ikke være herinde først, inden jeg bestilte.....

Købte en del planter hos dem, og kunne smide halvdelen ud med det samme, og resten ligner lo..

Har forsøgt at kontakte dem, men ingen reaktion anden et inkassobrev (ved ikke om andre har oplevet det samme?)

LAD VÆR....

ubrugelige rådne,døde planter med store gule snegleæg i pottejorden.

Jeg havde bestildt 3 stk Pelargonier,en Hibiskus samt en gratis plante med gule blomster(ligner en gul ørkenrose).Bakker kalder den en Mysterieplante.
Jeg ventede godt en måned for at få min ordre.Jeg har talt med kundeservice der hver gang sagde at pakken var på vej.
Det var et meget sørgeligt syn,da jeg lukkede pakken op.
Pelargonierne var helt rådne.Hibiscus planten var en meget tør pind uden spor af liv.Jordklumpen var fyldt med store gule dræbersnegleæg.Så er der jo ikke noget at sige til at snrglene breder sig når de kommer med posten på den måde.
Jeg fik ingen Mysterieplante, men to fuldstændig udtørrede roser.Det hele er blevet brændt for ikke at tilføre haven flere dræbersnegle.
Jeg kan på ingen måde anbefale Bakkers planter.
Retfærdigvis skal jeg nævne at jeg har fået en værdikupon.
For at sende denne anmeldelse SKAL jeg angive en strerne.Det er hermed gjort.
Men jeg sntes ikke Bakker fortjæner en eneste stjerne.
Anni S

Dårlig information, levering og kvalitet af planter

Jeg har lige haft bestilt diverse haveplanter fra Bakker.

Der var meget fine billeder af hvordan planterne engang kan komme til at se ud og information om hvor store de var dem man fik. Men ingen information om at planterne stort set kom uden blade og at træerne kun var en pind med rødder. Træerne har stadigvæk ikke fået blade på og står bare som pinde. Sommerfugle buske kom med 2 grene hvor der var 2 små blade på den ene. De har fået en lille smule ekstra blade nu, men ser noget kedelige ud i haven.

Der er grogaranti på planterne, så hvis der ikke kommer blade på de træer jeg har købt, så må jeg jo bruge den. Så må jeg bare se om jeg også skal bøvle med det, ligesom så mange andre.

Så skal du have planter fra bakker.dk, så husk at køb dem et par år før, så de kan få tid til at gro til et normalt planteskole udseende.

Jeg skrev til dem og foreslog at de måske skulle informere om den tilstand planterne bliver leveret i eller måske et billede af hvordan planten ser ud ved levering, men fik bare at svar om at de ikke kunne levere planter som så ud som dem på en planteskole.

Leveringens tiden hørte jeg intet om. Da der var gået 3 uger efter bestilling skrev jeg til dem og pludselig blev planterne pakket og jeg fik en leverings tid. Jeg havde bestilt levering hjem til, men alligevel kom planterne til posthuset, hvor jeg skulle hente dem.

Så hvis du vil have planter, som gerne må se lidt pæne ud med det samme, så skal du ikke købe dem hos Bakker.dk.

Dårlige planter og dårlig kundeservice

Købte i april 6 stokroser. Da jeg efter 14 dage kunne se at kun 2 af dem groede, skrev jeg til Bakker. Her fik jeg et svar, der gik ud på at jeg skulle have tålmodighed, og at planterne skulle have tid til at slå sig fast. Jeg skrev til dem igen 15. juni.

Gjorde opmærksom på, at 4 af planterne stadig ikke groeden. Fik derefter dette svar.:
"Ok, så vil vi reklamere dem, men hvis du vil have nye, må du skrive til os igen i august, så vi kan sende dem i september" Mage til dårlig kundeservice (hvis man kan kalde det sådan) skal man lede længe efter.......
Handler helt sikkert ALDRIG der mere - så hellere betale lidt mere for mine planter.

ingen informstion og ingen varer

Jeg havde bestilt 4 clematis planter. Efter en uge ringer jeg og får efter 20 min fat i en norsk pige. Hun siger der er max 14 dages leveringstid. Efter 14 dage ringer jeg igen og får fat i en norsk pige. Hun fortæller at i næste uge får jeg mine planter. Jeg siger at det ikke er i orden og at handelen skal annulleres. Hun lover at sende mig en mail. Men denne har jeg ikke set skyggen af. For mig virker dette som et meget dårligt firma.

Klammeste firma i verden, for altid

bestil ALRDIG dine blomster her. de er en flok plattenslagere uden sammenligning.

Var engang et godt firma

Før tiden var dette et rigtig godt sted at handle anderledes planter, men det er det absolut ikke mere.
Minus:
De er dyre
Dårlig kvalitet
Fejl i forsendelse
Plus:
Har byttet alle mine reklamationer uden diskussion

meget dårlig service

Bestiller aldrig ved bakker igen, de har en utrolig dårlig service og du får ikke af vide hvordan du skal hente dine varer

På alle måder et dårligt firma

Fremsender samme ordre to gange og kræver betaling to gange for i øvrigt visne planter. Har nu to gange modtaget inkassotrusler for for regningen som er betalt. I dag har jeg så fået besked om at de har regnet sig frem til at de skylder mig penge.
Handel ALDRIG med dette firma.

Ikke et rigtigt firma plattenslageree

Nej nej nej, køb ikke noget herfra og afhent ikke pakker på posthuset som du ikke har bestilt. Det er lige til DR kontant.
Hold jer væk fra firmaet.

Hold jer langt væk fra dette firma !

Har aldrig oplevet så ringe service, og elendige planter. Kunne skrive en lang historie om en sag, der endnu ikke er afsluttet, men gider ikke bruge mere tid på det firma.
Læs de andre anmeldelser, så forstår i !

Visne planter, elendig kundeservice!

Vi modtog en forsendelse med udplantningsplanter den 18. maj 2012: 3 x 3 i alt 9 planter. Ved udpakningen var de 6 af 9 planter helt eller delvist ”døde”. Vi sendte en mail til Bakker (20.05.) hvor vi beskrev problemet, hvorefter kundeservice (Flemming) besvarede vores mail den 31.05. Desværre havde VI skrevet et nummer, som kundeservice ikke kendte, så den 01.06. fandt vi de ”rigtige” numre, som vi sendte. Vi fik besked om, at nu kunne Bakker desværre ikke sende nye planter, da udplantningssæsonen var udløbet. I stedet ville kundeservice ”sende pengene tilbage”.
Da der ikke skete noget, sendte vi en mail med vores bankkonto til ovenstående kundeservice (04.06), og i dag, 08.06 har vi rykket for at få pengene (kr. 225,50) tilbageført.
Vi kan selvsagt ikke anbefale andre at handle hos dette firma!

Visit Bakker