Ballonnord reviews

Ballonnord reviews

5.5

Ingen kundeservice, og ikke modtaget varer

Jeg bestilte min ordrer for et par uger siden, og ventede forgæves, da der var gået en uge. Det skal siges, at de i henhold til deres leveringsbetingelser udtrykker at der foretages levering inden for 2 dage, hvilket ikke er overholdt.

Efterfølgende udtrykker de på deres facebook fan-side at de holder ferie og derfor først er tilbage om en uge. Jeg venter endnu en uge, hvor der stadig ikke er dukket nogen pakker op. Intet telefon nr. er opgivet på hjemmesiden, som indikerer dårlig kundeservice og at de muligvis prøver at slippe fra mange utilfredse kunder. Jeg finder dog frem til nummeret og ringer utallige gange og endvidere sender en masse mail, men hører ikke fra dem.

Der er nu gået flere uger, hvor jeg langt om længe får svar fra dem pr. mail. De udtrykker at der har været en fejl fra Post Danmarks side, og kræver at jeg sender dem min ordrebekræftelse hvormed de vil sende pakken.
Der er stadig ikke nogen pakke dukket op.
Sælgeren (virksomheden) bærer faren for salgsgenstandens hændelige undergang eller forringelse, indtil levering har fundet sted jf. Købelovens § 17, stk. 1. Derfor kan Post Danmark ikke drages til ansvar for den tilstedeværende forsinkelse.

Alt ialt, en utroværdig hjemmeside, og absolut sidste gang jeg handler der. Jeg vil råde jer andre til at vælge en anden virksomhed, da i ikke har garanti for at modtage varer og komme i kontakt med dem.

Ualmindelig dårlig service

Jeg bestilte et antal balloner, som stod til og være på lager, og som skulle leveres i løbet af 2 dage.
På 3 dagen fik jeg en mail om at de først ville blive leveret ugen efter.
Ugen gik og intet skete.
Derefter tog jeg kontakt til firmaet, som lovede og vende tilbage med svar.
Igen måtte jeg tage kontakt, og en ny leveringsdato skulle være på plads, og igen intet skete.

Igen tog jeg kontakt, og igen fik jeg lovning på at nu kom de, og igen intet skete, jeg prøvede så igen og tage kontakt, men denne gang uden held.

Der var nu gået godt 3 uger, og jeg annulerede ordren, og skrev samtidig at jeg ville anmelde på trustpilot, og efter et par dage fik jeg en mail om at jeg ikke havde været hjemme da de ville levere (men naturligvis var der ingen anmeldelse om en leverance på min adresse), og det skinnede lidt igennem at de mente det var min egen skyld at jeg ikke havde modtaget den påståede leverance, som jo først kom i stan omkring 3 uger efter den oprindelige leverings dato.

Kan ikke anbefales at bruge tid på dette firma

Let og overskueligt

God hjemmeside, med mange produkter. Den er let og finde rundt i - og hurtig levering.
Kan varmt ambefales.

God Virksomhed

God og nem virksomhed at handle med....

Super hurtig levering

Kan kun anbefale dette firma, hurtig levering og alt var som det skulle være. Jeg bruger dem gerne en anden gang.

Usædvanlig dårlig kundeservice

Har 6 dage efter bestilling stadig ikke modtaget varer, selvom der loves 1-2dages levering på hverdage. Har ringet og skrevet sms for at få direkte svar. Men der svares ikke overhovedet selv om mit nummer er lagt. Aldrig mere Ballonnord, som åbenbart ikke magter sine kunder.

ingen service .. dårlig behandling af kunder

Jeg bestilte lyseblå og limegrønne balloner de skulle være til min søns barnedåb og skulle passe præsis i farven til noget andet... da de kommer tror jeg de har sendt de forkerte grønne for de var meget mørkere og ikke tilsvarende billedet på hjemmesiden ... men han siger det er dem da jeg sender en mail med billed af dem jeg har modtaget. han er næsten umulig at komme i kontakt med skrev mange gange og ringede mange gange og lagde beskeder ...de gange når jeg endelig fik fat på ham sagde han ikke engang undskyld for den sene tilbagemelding selvom jeg blev ved med at skrive at det var vigtig og synes det var dårligt man ikke kunne få fat på ham..(Han reagerede først med at svare mig en gang imellem da jeg skrev at han ikke ville få en god anmeldelse her ). tilsidst spurgte han om han skulle sende flere blå til mig når de andre nu ikke var som regnet. Ville jeg gerne ,selvom jeg var ked af jeg ikke kunne få dem jeg ville .. og så gik jeg og ventede på dem og fik ingen .... og selvom jeg har skrevet til ham igen har jeg intet hørt .....

Fest - Østjyllands Bedste Arbejdsplads

Lemvigh-Müller, Randers havde vundet titlen som Østjyllands Bedste Arbejdsplads og i den anledning skulle der være FEST! Vi bestilte 200 balloner i rød med vores logo på. Dem fyldte vi med helium og bandt gavebånd i dem. Det gav en SUPERGOD effekt at festlokalet var fyldt med de smukke svævende balloner. Stor ros til Ballonnord for nem, venlig og hurtig ekspedition. Og ros for de flotte ballonner.

Vil anbefale firmaet til alle.
Mvh Helle Maagaard, Lemvigh-Müller, Randers

verdensklasse

Ballonnord.dk Her har jeg købt balloner til mit bryllup. Super service. Kort leverings tid. Helt perfekt. Har anbefalet dem til flere.

godt

Vi bestilte balloner og pumper til en fest, de kom hurtigt og varerne har en høj kvalitet.
Vi kan kun være meget tilfredse.
Ebbe Madsen

ER SÅ SKUFFET og SUR

HVOR ER DE BALLONER JEG SKULLE HAVE BRUGT TIL MIT BRYLLUP I LØRDAGS????

Jeg bestilte balloner små 14 dage før jeg skulle bruge dem til mit bryllup, men jeg har ikke set skygge af dem endnu. Prøvede forgæves at både ringe og maile til ballonnord.dk både torsdag og fredag....og lagde besked på telefonsvaren........men stadig ingen respons.... Så håber inderligt at mine penge bliver ført retur til min konto!!!

Fremragende

Jeg købte balloner til en bryllupsfest. Lige da jeg bestilte, fik jeg en mail med bekræftelse på min bestilling samt bekræftelse af min betaling. Så vidste jeg i hvert fald at min bestilling var kommet igennem :)
Nogle dage efter, fik jeg pakken og der var det rigtige antal balloner og de var allesammen 'hele'.
Så alt i alt er jeg supertilfreds med ballonnord.dk og det er bestemt ikke sidste gang jeg handler hos dem :)

Dårlig levering

Bestilte balloner den 30/5 og betalte dagen efter. Det oplyses at der er 1-2 dages leverings tid, så bestilte i god tid da ballonerne skulle bruges til vores søns konfirmation. Ballonerne kom 3 dage for sent, så er nu brændt inde med 100 balloner, som jeg ikke kan bruge til noget som helst.

Yderst tilfreds.

Hurtig levering, ingen problemer.

god oplevelse

Nem og hurtig handel - intet at sætte en finger på

Intet var som jeg bestilte - Dårligt forretning!!!

Dårligt forretning!!!

Jeg fik bestilt stort ordre af balloner med mit eget logo i hvid farve, fik dem leveret med sort logo, selvom jeg skrev flere gange at det var MEGET VIGTIGT at der skal være hvid logo på...

Jeg fik bestilt grønne ballonpinde, fik hvide ballonpinde kan ikke se hvor svært kan det være at se forskel på de to farver...

Jeg fik bestilt ballon pumpe, den fik jeg slet ikke - det er helt absurd at man kan "bare" glemme og ikke en gang ringe eller skrive at den er glemt...

Har prøvet at komme i kontakt med ejeren uden held ...

Vil aldrig bruge ballonnord.dk igen!!!

hurtig levering.

varene kom hurtigt, men ud af 80 balloner ver der hul i 12 stk. : (
Så det var rigtigt øv.

God service og orden i tingene

Betalte via PayPal, som jo er troværdigt og nemt. Fik først ikke ordrenr, men ringede et par dage efter og der var styr på det hele og ordren blev straks behandlet.

Thomas tog sig af det, og det er afgjort et sted jeg handler igen.

Kanont

Har handlet her flere gange og det bliver ikke sidste gang. Altid alting i orden. Bedste anbefaliger herfra

Ballonnord Details

Hjemme side med salg af balloner, tilbehør , og ballon firgure..

Visit Ballonnord

We live here: Knudensvej 37