Banditten reviews

Banditten reviews

7.6

Super flot serviceniveau

Hej hos Banditten.

Hermed tusind tak for rigtig fin service i forbindelse med ombytning af en defekt "ej sikke lej" bodystocking - Happy Horses.
Det var virkelig dejligt at vi kunne klare det pr. post og tusind tak for at i returnerede i et nummer større. Alt i alt en flot, flot service. Jeg vil lade rygtet gå videre.

Nemt og hurtigt

Fin og overskuelig side - nemt at navigere rundt på. Jeg bestilte en vare sent onsdag aften og den lå i min postkasse fredag :o)
Eneste forbehold er at gaveindpakningen ikke var helt i toppen (men var måske også pga fragt), og at portoen er lige vel høj.
Men supersite - bruger den gerne igen :o)

Super fine ting, hurtig lev. og SUPER service!

Rigtig gode ting og hurtig levering. Købte flere plakater og der var desværre fejl på den ene. Efter kontakt til kundeservice, blev der med det samme sendt en ny. SUPER service og venlige medarbejdere.

Is Banditten your company?

Banditten Details

Børnetøj og legetøj/interiør. T-shirt med flotte og anderledes motiver

Visit Banditten