Bang Olufsen reviews

Bang Olufsen reviews

7.0

Super service og spændene udvalg

Har handlet med B&O Silkeborg og de har super service. De kører ikke før tingene fungere 100 procent. Kan helt klart anbefale dem.

TOP kvalitet..

Købt mit Beovision 11 hos B&O Rødovre og er så tilfreds med det og butikken..

Kundeservice side uduelig

Nu har jeg adskillige gange forsøgt at skrive til dem uden held og er træt af at skrive det samme igen og igen.

Deres "send" knap på formularsiden forsvinder bare.

Med så dyre produkter bør man måske overveje at yde service, med mindre man kun satser på engangs købere og derfor er ligeglade når de først har købt produktet!

Går i stykker konstant

Jeg har ikke haft andet en bøvl med mine b&o produkter. Købte først et beocenter 9000 den var til rep 3 gange. Jeg blev så træt af den, da jeg havde en kammeret der havde de samme problemer som min havde, gad så ikke have den mere pga alt det bøvl.. Nå købte så Beosound 5 samt 2 stk. beolab 5 Min beosound 5 er så lige gået i stykker igen selv, om den lige er blevet repareret for 3 mdr siden. den har nu samme fejl igen, står bare og blinker rød konstant. Mine beolab 5 har været på værksted samt blevet repareret herhjemme 7 gange på 3 år og nu har de så kørt i godt 4 mdr. uden problemer. Jeg kan anbefale B&O produkter hvis man er helt vild med alt det bøvl der følger med. Men når det kører så er det klasse. hvilket det også skal være prisen taget i betragtning. Service er ok her i Esbjerg hvor jeg bor. Jeg taler med flere af mine kunder i det daglige om B&O og historien gentager sig der er for meget Bøvl med produkterne. Den ene Stjerne er for servicen hvilken er ok.

World class

The leading company in style, pictures, sound, effectiveness and reliability. Simply the Best!

B&O Beocom 6000

Beocom 6000, telefonen alle teleselvskaber har problemer med. B&O "Support" ikke deres telefon, men alle teleselvskabernes fejl. Nej der kommer ikke nogen opdatering fra deres side.
Så folk der har købt denne nu ikke så billige telefon, har problemer med at skulle kontake deres teleudbyder og oftes ende med at det ikke virker.

Det bliver ikke større

B&O er toppen af poppen, både hvad angår kvalitets men bestemt også pris.. Det er ikke billige produkter du får hvis der skal være det lille B&O logo på. men du kan til gengæld være sikker på at kvaliteten ikke fejler noget.. Er dog bange for at tiden er ved at løbe fra B&O.. hvor mange har råd til at give den dyre pris? og følger B&O hurtigt nok med tiden?

Is Bang Olufsen your company?

Bang & Olufsen Details

Discover our broad collection of exclusive audio systems, televisions, loudspeakers, telephones and digital media products all aiming to deliver surprising experiences

Visit Bang Olufsen

We live here: Algade 17