bangsoe.com reviews

bangsoe.com reviews

9.4

SUPER SERVICE!

Jeg har brugt Thomas til at designe vores webshop, og jeg har hele tiden fået den bedst tænkelige service hele vejen igen.

Fra jeg bestilte designet og til jeg kunne bruge det, gik der under 12 timer, det kalder jeg super stil!

Mange tak herfra, det er ikke sidste gang vi benytter dig.

Miké Valsøe Bertelsen

Valsoekopp.dk

Perfekt og pligtopfyldende

Bangsoe.com er virkelige professionelle og kan klare stort set alle opgaver.. har kun gode ord at sige om deres arbejdsindsats og sans for detaljer..

BANGSOE.COM VINDER PÅ KVALITET, FAGLIGHED OG BARE DE BEDSTE

Både Thomas og Lars scorer topkarakterer i GULDKNAPPEN.DK - Altid meget seriøse, høj faglighed og super dygtige. Gør samarbejdet til en leg. De bedste anbefalinger herfra til alle der bruger Dandomain shop og skal have produceret feed - VÆLG BANGSOE.COM de er bare de bedste - 5 stjerner og pil op ..PERFEKT.

Super service, flot design og ingen ventetid

Vi er super glade og tilfredse med vores nye hjemmeside. Fra bestilling af ny hjemmeside til den var oppe at køre gik der ikke andet end 1-2 dage.
God kontakt til Thomas gennem hele forløbet, god rådgivning og alt til fornuftige priser.
Kan kun anbefales at bruge Bangsoe.

Se selv det flotte resultat www.kostumelandet.dk

Nyt webshop design - hurtigt.

Jeg var på udkig efter nyt design til Alarmkompagniet´s webshop. Det er svært at finde en seriøs og dygtig designer - der samtidig er til at betale. Jeg fik anbefalet Bangsoe.com af en anden webshop ejer.
Implementering af det nye design blev hurtigt lavet, og webshoppen fik løbende de sidste rettelser tilføjet.
Fint resultat af Bangsoe. Bedøm selv: www.alarmkompagniet.dk

Mvh.
Thomas, Alarmkompagniet.

Blikfang !

Jeg er så ked af at jeg ikke brugte Bangsø med det samme, for efter ½ år med design fra andet firma, der ikke var godt nok men meget dyrt, må jeg sige at Bangsø virkelig leverede. Super flot design til en pris der var til at betale.
Jeg havde desuden nogle meget særlige krav og ønsker til designet, som blev opfyldt uden problemer.
De små fejl der var, blev rettet, og ikke i løbet af dage, men i løbet af 10 min.
Stor ros og tak fordi BlikfangsKostumer.dk fik en siden med blikfang i.

Hurtigt og Flot - og så til Jydske priser :0)

Begyndte for 14 dage siden at snakke med Bangsø om et nyt design til vores webshop, og nu efter kun 2 uger er det færdigt og ser bare perfekt ud.
Vi har fået et design som vi kan lide og har fået vores shop lige sådan som vi godt kunne tænke os, men alle de funktioner vi før havde savnet, og så til god og fornuftig pris.
Kan klart anbefales :0)

Anbefales gerne

I forbindelse med integration af nyt design på buksetrolden.dk og oprettelse af mobil website har jeg samarbejdet med Thomas - Bangsoe.com. Han er utrolig dygtig og fair og meget behagelig at samarbejde med. Jeg vil derfor helt sikkert anbefale dig at kontakte Bangsoe.com hvis du har en dandomain shop - gælder både store og små opgaver.

KH Lise-Lotte
www.Buksetrolden.dk

Proff. webgrafiker

Jeg har gennem flere omgange arbejdet sammen med Bangsoe.com - især Thomas Bangsø. Vi har oplevet proff service og produkter hver eneste gang - jeg har ikke noget negativt at sige om Bangsoe.com

Meget professionelle...!

Vi har over flere gange brugt bangsoe.com til udvikling af vores dandomain webshop, og har fået et fantastisk resultat hver gang. De ved hvad der skal til for at tingene virker. Meget professionelle at arbejde sammen med...

Lars Pedersen
Onlinebriller.dk

ANBEFALDES

Har brugt dem flere gange med stor succes, hurtig levering, super god service
Man får virkligt noget for pengene:-)

Ekspertise på højt service niveau

Ved tilfældighed blev jeg henvist til Bangsøe, med henblik på at få updatet vores mobile webshop og inden længe var både mobil og website omlagt til en af deres skabeloner grundet flot layout og fornuftige jyske priser :-)
Sjældent oplever man så god service niveau i erhversbranchen som Bangsøe, der på ingen tid får omdannet eller løst evt. fejl, når man ønsker det.
Stort fortjent TAK herfra...

Service, kreativitet og ekspertise på højeste niveau

Vi har samarbejdet med Bangsoe.com igennem de sidste 7 år. De har stået for udviklingen af både vores hjemmeside og webshop.
De har forstået at bruge vores idéer og udvikle dem med deres kreativitet og ekspertise og har leveret fremragende resultater.
De er altid til at få fat i - også når det brænder på en sen aften.
Kan varmt anbefales.

Mvh Christine C. Pedersen
www.mojoo.dk / www.mojooshop.dk

Klasse ...

Bangsoe.com har været en super samarbejdspartner i forbindelse med grafik og opbygning af min smykke webshop www.tibello.dk. Jeg havde en række ønsker, som Bangsoe.com har gjort alt for at opfylde. Jeg har været "Spørge-Jørgen", men er altid blevet mødt med stor tålmodighed. Jeg er meget tilfreds med det færdige resultat.

De bedste anbefalinger fra
Lisbeth Nielsen
www.tibello.dk

ANBEFALES - kan ikke blive bedre!

Det er som om, at man fra starten har valgt at ville være de bedste på markedet - og det lykkedes. Når jeg ringer dem op, tages sagen ind med det samme og der sker noget i en fart. Selvfølgelig betaler man også for den service, men jeg har ikke oplevet overfakturering, men derimod en fair opsamling og sammenregning af den tid der har været brugt på opgaverne i månedens løb. Jeg håber Bangsoe og co. opnår succes med deres forretning, idet der ydes en ærlig og fagligt dygtig indsats.

Mvh. Mads Møller
www.confetti-world.com
www.roligan.dk

Hurtig og effektiv

Vi skulle flytte shopmodul fra et system til et andet. Det lød som en svær opgave med flytning af grafik, funktioner og alt det der ører til, men Bangsøe løste opgaven hutigt og til en god pris.

SÅ varm anbefaling herfra

Professionel samarbejdspartner

Igennem mit tætte samarbejde med Bangsoe.com har jeg oplevet en særdeles professionel og målrettet tilgang til opgaverne og deres kunder.

Jeg driver til dagligt et bureau, hvor jeg arbejder med SEO / søgemaskineoptimering og derfor er det vigtigt for mig, at have en samarbejdspartner som Bangsoe.com, der forstår, hvor vigtigt det er at levere en gennemarbejdet webshop / hjemmeside til kunden.

Bangsoe.com har fuldstændig styr på teknikken og så leverer de webdesigns, hvor der både er tænkt på brugervenlighed og konvertering.

Søger du en samarbejdspartner til din næste (eksisterede) webshop eller hjemmeside og gerne vil have et godt grundlag for:

1. at blive fundet på Google af dine kunder
2. at få et lækkert design
3. at der er tænkt på konvertering
…så skal du samarbejde med Bangsoe.com

De bedste anbefalinger – René Poulsen, www.wiseo.dk

Hurtig, ekstrem dygtig og kreativ

Jeg har arbejdet sammen med bangsoe.com på et utal af projekter, og der bliver leveret topkvalitet hver gang - det er en fornøjelse.

Kan klart anbefales!

Samarbejde og service på højt niveau og kvalitet.

En webdesigner der forstår at tage éns ideer og udvikle dem til det der er endnu bedre samt at komme med gode råd på baggrund af deres store erfaring indenfor webshops. Samarbejdet og serviceniveauet har været i top, og jeg må sige de forstår at lave en hjemmeside der er lækker, indbydende, professionel og salgsorienteret. Fuld tilfredshed fra lebasto.dk og kan varmt anbefales.

Framragende service, høj kvalitet og innovative løsninger

Vi har sammenarbejdet med mange bureauer, men få har, som Bangsoe.com, leveret udover det forventet. Deres løsninger er innovative og professionelle - og sammenarbejdet undervejs er en fornøjelse.

bangsoe.com Details

Visit bangsoe.com