Barbapapa reviews

Barbapapa reviews

8.3

Rigtigt god service og hurtig levering

Jeg er meget tilfreds med min handel hos Barbapapa.dk.
God overskuelig hjemmeside.
Nemt at bestille og hurtig kommunikation.

Barbpapa.dk får min anbefaling. Tillid og ekspetion er i højsæde.

Spild af tid

Ingen varer sendt, som lovet i ordrebekræftelse, hvor max er 7 hverdage. Ej heller nogen info om årsagen.
Efterfølgende har jeg naturligvis annulleret ordren, for hvad pokker drejer det her sig om.
Annulleringen er heller ikke fulgt op, så her kommer jeg aldrig mere.

Super, kunne ikke være bedre

Fantastisk service, gode priser og meget troværdig hjemmeside, kan varmt anbefales!

Jeg Ellllllsker god service :-)

Kære Barbapapa.dk
Min mand nævnte en sen aften, få dage før jul, at det måske var en god idé med nogle små gaver til vores datter, når vi skal flyve til Tenerife 1. juledag sammen med hendes tvillingebrødre på 6 måneder.
Da hendes store idoler er Barbapapa, lavede vi en lille hurtig Google-søgning på Barbapapa og faldt over jeres side.
Først var jeg egentlig ved at finde på noget andet pga fragt-prisen for små ordrer, men da vi så jeres udvalg var det ligegyldig, for skulle jo nok få bestilt så fragten faldt.
Så vi gik igang med at shoppe og ved bestillingen skrev vi en note om, at såfremt I ikke kunne nå at levere før jul, så skulle I bare annullere ordren. Klokken var da over midnat.
Ca et kvarter senere var jeg på vej i seng, da jeg pludselig opdagede en ny mail - fra jer - at ordren var pakket og klar til at blive sendt.
Modtog jo så som drømt om pakken i dag - halvandet døgn efter bestilling. SÅDAN!!
Synes det er fantastisk service og vil bestemt anbefale siden!!
Kh Lone

Har handlet en hel del i shoppen og flere kolleger ligeledes. Her finder man alt indenfor den hyggelige Barbapapa families verden. Priserne er i orden og servicen er tip-top samt hurtig levering.

Det er den samme virksomhed som troldogfe.dk. Super betjening, god pris og hurtig levering

Meget stort udvalg og prismæssigt lavere end i butikkerne

Jeg har efterhånden købt mange forskellige Barbapapa ting hos Barbapapa.dk både til mine børn og til gaver. Fantastisk stort udvalg, prismæssigt lavere end i butikkerne og super god service. Kan varmt anbefale denne webshop.

Rigtig god service

Fantastisk shop der vækker gamle minder til live igen. Jeg elsker Barbapapa, mine børn elsker Barbapapa og servicen hos Barbapapa.dk er i top.

Is Barbapapa your company?

Barbapapa Details

Nordens største online butik med det bedste indenfor Barbapapa sortimentet. Du kan også læse lidt om de forskellige Barbapapa personligheder. Barbapapa figurer, Barbapapa bamser, Barbapapa lamper, Barbapapa bestik, Barbapapa knive og gafler, Barbapapa skolesager, Barbapapa, tasker, Barbapapa kortspil, Barbapapa bakker, Barbapapa, urer, Barbapapa gulvtæpper, Barbapapa magneter plus meget mere..

Visit Barbapapa