Barney reviews

Barney reviews

9.6

Så hot som chili

Bjarne har bare styr på det. Udvalget er stort, billige priser og hurtig levering.
Og så har jeg endda lige modtaget en ny sending (uden omkostninger) bare fordi, jeg spurgte til nogle frø, der drillede mig lidt. Det er sgu service :-)))
Vender tilbage år efter år (også til hans sjove chilifestival)
mvh
Inge Kyster

dejlig forretning

Der har aldrig været problemer med hverken, levering, kvailitet eller udvalg. Jeg har bestilt en del gang efterhånden, og har aldrig kunnet sætte en finger på noget.

Stort udvalg hurtig stabil leverance

kan kun anbefale Bjarnes frø
hurtigt og stabil levering, ved lille guide , stort udvalg, og mulighed for at stille "dumme" begynder spørgsmål ang chili og deres dyrkning, kan kun anbefales
bliver ikke sidst gang jeg køber derfra, evt sammen med en flok kollegaere

Meget fin levering

Har lige modtaget frø fra Barney for første gang. Hvor er det lækkert, at de kommer i små plasticposer med billede af planten uden på :-) Dejlig overskueligt.

Stort udvalg og stabil levering

Udvalget er overvældende og leveres som lovet.

KANON service og prima vare.

Har sjælden oplevet så god service og skriver man til ham , så svare han altid . Vil anbefale ham til alle . Har hentet vare , hvor jeg fik lov at komme op og hente dem , selvom han i denne årstid har lukket . fik endda et par chiliplanter med hjem gratis og en hyggelige snak.

Barney er pålidelig og sikrer en super service fra frø til plante :)

Jeg har købt frø ved Bjarne i et par år og har altid fået et godt produkt til en favorabel pris. Bjarne Højlund har ved flere lejligheder rådgivet mig og hjulpet mig med at finde særlige varer, der ikke var i sortimentet. Jeg har kun rosende ord til overs for Barney og hans medarbejdere :)

Glimrende service

Mit største problem med at handle hos barney er jeg typisk ender med flere frø - og derfor planter - end jeg havde regnet med.

Super service, hurtig levering.

Hurtig

Bestilt mellem jul og nytår fik lide mail at han var hjemme og kunne hent tinge. Jeg tro at jeg skulle vent til det nye år.

Hurtig og nemt.

Opdate. Igen og igen. Det går rigtigt hurtigt hver gang har købet noget ved ham.
Rene

god behandling og hurtig forsendelse

stort sortiment , fine varer , hurtig forsendelse , jeg handler her igen

Det gror bare!

Hurtig levering.
Fin hjemmeside med en masse spændende frø at vælge imellem.
Jeg ventede med anmeldelsen for at se, om de frø jeg havde købt, nu også kom op. Der var ingen problemer. Jeg vil tror, at cirka 75% af de såede frø spirede.

Har åbenbart handlet hos barney.dk

Bestilte hos http://www.bh-froe.com/ da mine frø så kom ( efter en total forvirring da jeg har bestilt flere steder ) - fandt jeg så ud af at http://www.bh-froe.com/ og barney.dk er de samme. Nå men ret nu det navn der, 1 side. Alt for forvirrende for kunder at modtage fra forkerte sted når man bestiller hos en anden. (selvom de er de samme)

Det er en meget nem ting at gøre at overføre alle fra det ene domæne til det andet (er selv programmør så ved hvad jeg snakker om)

4 stjerner for forvirrende navne.

Dårlig - forkert frø

Forkert frø
Barney: Hrmm, kan godt se på bladene at de ikke ligner. Jeg tror (frygter) at frøene er fra en meget nært beslægtet plante i stedet – cardinal climber – blomsterne ligener , men bladene er anderledes.

Mange af de frø jeg har købt kom aldrig - så brugte kr. 862,00 - halvdelen af frøene kom - lidt dyrt - og nu må jeg se når tomaterne kommer om det er de rigtige.

Vi har købt 36 forskellige sorter (frø)

36 forskellige sorter (frø) sat til spiring

12 sorter (frø) der aldrig har spiret

Barney skriver om en tomat: Kan dog sige at Jeg har desværre hørt fra flere at der er lidt problemer med Flamingo tomaten – der vil jeg gerne sende en anden slags eller refundere hvis i er interesseret!

Vi meddelte, at vi ikke ville have nye frø - det var jo lidt sent - har herefter ikke hørt mere - har flere gange prøvet at anmelde Barney - med uden held - der går altid et eller andet galt.

Har lige anmeldt et køleskab - det gik igennem - så nu prøver jeg Barney igen

mvh
Hanne og Henrik

Dejlig hurtig levering

Jeg har bestilt flere gange. Varene kommer hurtig. Der er det man har bestilt og er man i tvivl omkring dyrkning af de forskellige planter er han hurtig til at svare på spørgsmål. Priserne er også yderst konkurencedygtige.
Jeg var så uheldig at have en reklamation, men det var heller intet problem, han sendte en erstatning med det samme. Så alt i alt kan jeg kun anbefale Barney.dk

Har mange spændene frø andre ting til haven.

Hurtig og hjælpsom service

Hurtig ekspedition af bestilling.
God og hurtig response og rådgivning på efterfølgende spørgsmål vedr. såning af frø og brug af udstyr.
PS.

God service , varene modtaget 2 dage efter bestillingen.

Tilfreds med varene, og ikke mindst at Bjarne stillede sig til rådighed med yderligere hjælp og information.

mange Fröer må man kysse

Barney´s Frö meget stort udvalg, rigtige gode priser..
God forklaring til hver enkel frö/plante på nettet...Et lille men.. ville rigtig gerne have det skrevet på poserne ( Så tid og vejledning) men kan godt se at det bliver lidt vanskeligt m de små fine poser ..:-) Nu skal jeg igang med at plante Hyg jer

Spændende udvalg og FIN service :)

Jeg fandt dét, jeg ikke har fundet på mine alm. frøindkøb. Der var hurtig levering og super service, da et produkt manglede.

Har det du søger!

Dejligt udvalg, og sætter pris på frø-omsorgen :)
Vi ses igen!!

Bjarne's Frø og Planter v/Bjarne Højlund Details

Bjarne Højlund - Planter Frø - Blomster Frø - Grøntsager Frø - Frugt og Bær Frø - Træer Frø - Palmer Frø - Buske Diverse Tilbehør Frø - Klatreplanter Vejledninger! SUPERThrive 50 i 1 Vitaminer CHILLI Focus Tilbud Bøgehæk Storblomstrede Roser e handel,, shop, on-line butik

Visit Barney

Write to: bjarne-h@mail.dk