Base One reviews

Base One reviews

6.2

God produkt dårlig kundeservice

Bestilte en palle sammen presset pølser til levering 10 dage efter. Da de ikke var kommet den dag de skulle skriv jeg til firmaet to gange uden at få svar først 3 gang skrev de tilbage at de ville komme om 4 dage hvilket de også gjorde, men for dårligt man ikke skriver tilbage med det samme eller samme dag. Produktet er super godt giver masser af varme og holder længe, smulrer ikke

Meget dårligt produkt.

Jeg har i efteråret 2012 købt en palle hardwood briketter hos Base-one, som er helt uacceptabelt løst pressede, de smuldrer ved almindelig håndtering, og har i øvrigt en kedelig afdampning (lugter grimt når de ligger udpakket i brændekurven)
Ved afbrænding smuldrer de meget hurtigt, hvilket tydeligt medfører en forkortet brændetid, og askemængden er meget stor sammenlignet med andre briketter.
Base-one ignorerer mine henvendelser angåede dette dårlige produkt.
Jeg vil fraråde alt handel med Base-one

Briketter der smuldrer - alt for løst pressede

Jeg har købt fire paller Base-one briketter i efteråret 2010, som er helt uacceptabelt usammenhængende - dårligt pressede. De smuldrer voldsomt og poserne de er pakket i, er alt for tynde - de revner, når man forsøger at løfte briketterne i posen. Alt i alt giver det et voldsomt svineri, hvis man tager dem med ind i stuen. Jeg har derfor været nød til at losse briketterne om i brændekurve før de kommer ind i huset. Desuden er det min opfattelde at brændværdien falder en del, når briketterne er så usammenhængende. Jeg har to gange kontaktet Base-one per e-mail med min reklamation, men får ingen reaktion. Køb dine briketter et andet sted, hvis du forventer at briketter skal hænge sammen uden at smuldre og revne.

For dårligt

Jeg bestilte en palle Pini-Kay briketter den 12 september og fik besked på at der var ca 8 hverdages leveringstid.
Jeg modtog først min vare i går den 7 oktober.
Jeg havde skrevet på ordren at de skulle ringe mig op når de var på vej, for at give mig mulighed for at få læsset pallen af inde i min carport. Men da jeg kom hjem i aftes kl 20.00 stod min palle undefor min lukkede carport dør. og ingen havde ringet som jeg havde bedt om og i øvrigt også var blevet lovet via en email fra kundeservice.
Så efter en lang hård dag, måtte konen og jeg igang med at bære de 1000kg brænde ind med håndkraft.

I øvrigt er det MEGA dårligt at man ikke kan kontakte firmate via telefon. De oplyser KUN en mail adresse.

Hurtig levering god service, og flink chaffør.

Her handler jeg helt sikkert igen.

Is Base One your company?

Base One Details

Køb billige træpiller og pejsebrænde her hos Base-one.dk, Vi levere fragtfrit i hele Danmark

Visit Base One