Bassbuds reviews

Bassbuds reviews

7.2

Wonderful

Finally I found earplugs, which are great quality, wonderful sound and important for me: great bass.
Trust me, i tried many earplugs but non has nice bass as this one.
Material is strong, quality build...
No problem with delivery
Thx :-)
Recommended

God service!

Jeg købte mit headset fra BassBus gennem Groupon, og jeg er utrolig tilfreds. De har en virkelig god lyd, og leveringen skete inden for en uges tid.

Virkelig dårligt service!

Jeg købte en deal igennem Downtown.dk (Downtown.dk har INTET med denne anmeldelse at gøre, de var blot mellemledet i denne handel.
Dealen gik ud på disse BassBuds og jeg gik med det samme ind for at bestille, men kunne til min skuffelse se at stort set alle høretelefoner var udsolgt. Jeg skrev derind for at spørge om de fik nye farver hjem på et tidspunkt, da mit værdibevis kun havde en vis holdbarhedsdato. Jeg fik svaret at det var virkelig ikke deres problem og at jeg bare kunne bestille et af de par der var tilbage, og at hun ikke vidste hvornår de fik nye hjem.

Jeg måtte så bestille et par da der ikke var udsigt til ny varelevering.
Jeg bestiller så og jeg har så ventet 1 måned på at få mine høretelefoner.

Magen til skod service skal man længe lede efter, eller måske ikke?
Deres produkt fejler intet! Og derfor får de også én enkelt stjerne, men jeg handler ALDRIG hos BassBuds.net igen.

Is Bassbuds your company?

Bassbuds Details

Visit Bassbuds