Basslab reviews

Basslab reviews

6.1

Uprofessionelt og dårlig behandling!

Hvis du synes at 630 kroner er mange penge at bruge for at få en guitar skilt ad uden at problemet bliver fundet/fixet, så synes jeg at du skal undgå BassLab på Borups Alle på nørrebro.

Jeg fik guitaren tilbage i samme stand som jeg havde afleveret den og fandt derefter selv problemet.

De kan ikke engang huske hvad de har gjort ved den, og det er ikke skrevet ned nogen steder. Men jeg fik da at vide at det kunne være at de måske havde skiftet strenge eller pudset gribebrættet (hvilket jeg ikke havde bedt om).

Det er fuldstændigt uacceptabelt synes jeg, og jeg ved at mange andre har haft lignende oplevelser. Super ærgerligt!

Det er ikke bare det bedste sted...

...det er det eneste sted, man bør overveje når man skal have sin guitar eller bas til lægen.

Is Basslab your company?

Visit Basslab