Batech reviews

Batech reviews

7.6

Fusker.. Skriver at varen sendes dagen efter... Nu er det ca 2 måneder siden. Stadig intet modtaget

Kan kun sige.....
KØB DINE TING ET ANDET STED..
Man kan skrive, ringe til firmaet uden held

Sælger ejer også denne hjemmeside

Langsom, inefektiv, utroligt dårlig service, meget forsinkede varer

Hej.
Bestilt et Acekard 2i til knægten d. 05/06 2013. Fik ordre bekræftelse og derefter mail at varen er afsendt d.06/06. Da varen ikke ankommer 3 dage senere forsøger jeg at ringe til firmaet. Det resulterer i jeg kun får fat i telefonsvarer der beder mig efterlade ordre og tlf. nr. så de kan ringe tilbage til mig. Dette foregår hver dag frem til d. 14/06, og gæt hvad?!? De ringer ikke tilbage. Jeg opgiver kampen og er ved at printe papirer til banken der skulle trække pengene tilbage og annullere købet da pakken kommer dumpende ind d. 18/06. Post stemplet på pakken er fra d 17/06, dvs, pakken blev først sendt 11 dage senere end den skulle. Bravo!!! Nåede i mellemtiden at bestille kortet ved en anden firma da jeg skulle bruge det her og nu.
Jeg har før handlet med firmaet uden problemer men, DET ER SLUT EFTER SÅDAN EN BRØLER.
Handler ved en seriøs firma fra nu af.

Langsom levering og ingen service efterfølgende.

Jeg bestilte et kort til Nintendo 3DS d. 22 og fik efterfølgende samme da en bekræftelse på at kortet er sendt. Det kommer dog ikke før 6 dage senere, og på brevet kan jeg se at det er stemplet d. 27?!!!

Jeg finder efterfølgende ud af at kortet ikke virker, og de skriver at man kan få hjælp ved at skrive til dem, men de svarer ikke...

Hold jer væk fra dette firma, og benyt et andet som er pålideligt.

Virker ikke

Jeg har købt flere gange her på siden... UDEN problemer.. men sidst jeg købte et kort - fik jeg ikke tilsendt det kort jeg havde bestilt... det kan godt være det så var en nyere version af kortet, men der findes ingen opdatering til det.. Har nu skrevet flere mail siden købet.. Men får intet svar... UTROLIGT.. Så jeg er ikke sikker på at jeg vil benytte denne side igen...

Vare endnu ikke modtaget.

Som jeg nu kan se her, har jeg fejlet i dette køb.

Jeg har ellers tidligere bestil varer hos firmaet, som jeg har modtaget som lovet, men nu ser det ud til at firmaet er lukket uden at have taget sin hjemmeside ned.

Jeg har den 5/5 bestilt varer og disse er endnu ikke modtaget. Det er så svært at forklare til en femårig. jeg har desuden forgæves forsøgt at komme i kontakt med Batech.dk, både via telefon og via deres egen kontakt formular på deres hjemmeside.

Var egentlig godt tilfreds med dem i tidligere handler, derfor kommer det noget bag på mig at det skal ende sådan her.

Kan ikke kontakte firmaet , fusker firma!

Kan ikke kontakte firmaet.

skriver at varen er sendt, men nu er der gået 4 dage fra forsendelsen

jeg anbefaler IKKE at handler her

ringer til banken og får mine penge tilbageført

Meget utilfreds og skuffet kunde

Jeg er meget skuffet over at jeg endnu ikke har modtaget min vare fra dem. Da jeg kan se at mine penge trykket fra min konto mandag via kontooverførsel, går jeg ud fra at min vare kommer onsdag, men der kommer ikke noget (og via deres hjemmeside skriver De at hvis man bestiller inden kl. 19.00 vil man modtage sin vare dagen efter) så jeg ringer til dem op til 7 gange torsdag, men de tager ikke deres telefon og jeg få at vide at jeg skal lægge mit nr og de vil ringe tilbage snarest muligt. Nu er der så gået 1 uge og jeg har intet hørt fra dem el modtaget noget. Skriver også en mail til dem, men heller ikke noget svar derfra. Igen har jeg ringet til dem og har igen givet dem mit nr stadig intet hørt!!!! Så jeg er en MEGET utilfreds kunder og vil ikke kunne give dem nogen ros eller for den sag henvise dem til andre, da jeg synes det er meget forkert politik de har at man overhovedet ikke kan komme i kontakt med dem eller at de ringer tilbage til en!!!!

Dårlig Service

Har netop handlet hos Batech for tredje gang. Første 2 handler gik ok men seneste handel var med uforholdsmæssig lang leveringstid. Firmaet besvarer heller ikke henvendelser så en ufattelig dårlig kundeservice. Kan bestemt ikke anbefales...

Dårligste service (eller mangel på samme) jeg nogensinde har fået via internethandel

Jeg bestilte 2 ting hos Batech mandag d. 1/4 (dette er en helligdag) hvor der står varerne vil blive sendt samme dag. Det går jeg dog ikke ud fra da det er en helligdag men da jeg torsdag intet har hørt fra firmaet skriver jeg til dem og min ordre er på vej. INTET svar. Fredag formiddag prøver jeg at komme igennem til firmaet på telefonen men INTET svar og heller ingen ringer tilbage på trods af jeg flere gange ligger mit nummer og telefonsvarer siger man kan gøre det og de ringer tilbage.
Derefter skriver jeg en mail at jeg ønsker at annullere min ordre da jeg bliver nødt til at bestille andet sted da jeg står og skal bruge tingene i weekenden.
Stadig hører jeg intet. Lørdag dukker der så en pakke op på min adresse med de bestilte ting (sammen med en pakke fra det andet firma jeg måtte bestille hos fredag)
Derfor skriver jeg til Batech lørdag at jeg er meget uforstående over for denne service og jeg har nu mandag aften stadig INTET hørt fra firmaet.
Jeg har fået mine ting og derfor kan jeg give 2 stjerner men kan absolut ikke anbefale at købe sådan et sted hvor man ikke kan komme i kontakt med dem og bagefter så INTET hører.

LAD VÆRE AT HANDLE HER!!!

Jeg bestilte mine varer for laaaaaangt tid siden, og de har trukket pengene, men har stadig intet modtaget :-( Det er fuldt ud bedrageri, og burde politiandmeldes. Og når man ringer eller skriver, kan man ikke komme i kontakt med dem!!!!

PAS PÅ!!!!! DU FÅR IKKE DINE TING

Super++++++

har kun handlet i forretningen 1 gang, men oplevede rigtig hurtig levering, så kun positiv oplevelse herfra.

Useriøst

Købte et kort til min datters DS. Der stod at det var på lager og blev sendt samme dag kl 19, så jeg sagde til min datter at kortet nok kom dagen efter eller aller senest om to dage. Nu er der gået 10 dage og kortet er stadig ikke kommet. Har forsøgt at kontake Batech, uden held, så nu beder jeg banken om at hive pengene (som meget hurtigt blev trukket) tilbage igen og så finder jeg et andet sted at handle.

Mangler min vare

På trods af at jeg for en uge siden modtog en mail om, at min vare var afsendt, så mangler jeg den stadig.
Synes det er utrolig dårlig service og helt sikkert sidste gang jeg bestiller her fra.

Nemt og bekvemt

Det er første handel jeg har lavet med Batech.
Det er nemt at finde rundt på hjemmesiden, deres priser er blandt de bedste og de levere dag til dag

Laaaaaaaaang leveringstid !!!

Købte et kort til min datters Nintendo, søndag eftermiddag og betalt med dankort. Allerede søndag aften fik jeg en besked på at varen var sendt. Mandag kunne jeg se pengene var trukket, men varen kom først fredag. Jeg sendte en mail onsdag for at få at vide hvorfor varene ikke var kommet endnu, men har ikke hørt noget.

Tror ikke det er lovligt at trække pengene før varen er sendt, men hvis det er lavvande i kassen er det jo også en mulighed for at få kassekreditten fyldt op.

Det var vist sidste gang jeg handlede der......

Mystisk lang levering !

Varen er sendt d. 6/3 men ikke modtaget den 13/3, de sender en ny d. 13/3 som jeg modtager d. 14.

OK service , MEN..

Ok service , men sendte ikke samme dag som lovet på hjemmeside. Modtog først varen Fredag , hvor jeg bestilte Tirsdag middag...

Skodfirma der trækker pengene før de sende varene

Jeg fik tilsend en mail med ordrebekræftelse og samtidig en mail med at varen var afsendt. Det var søndag aften. Dagen efter er pengene trukket, men varerne dukkede først op om fredagen og var poststemplet dagen før (torsdag). Så vidt jeg ved er det ikke tilladt at trække pengene før de sende varene.

Super nemt og Super service .... Hooah

Vi bestilte nogle enkelte dele men Batech ændrede selv ordren så vi fik mere ud af ordren .... det kalder jeg god service !

Sløvt og useriøst

Oprettede en ordre mandag, men opdagede hurtigt at batech.dk og R4i.dk er samme firma, derfor annulerede jeg ordren med det samme.
Onsdag bliver der ALLIGEVEL trukket penge, og fredag er varen modtaget.
Nu er der gået en uge siden pakken blev returneret (personligt) og pengene er stadig ikke retur...
2 stjerner, da der rent faktisk blev sendt varer denne gang, selvom dag-til-dag leveringen ikke holder, ordren var anulleret og pengene ikke er returneret. Useriøs måde at få et 30 dages lån...

Batech ApS Details

Modchip til Nintendo

Hos Batech.dk finder du modchip til Nintendo DS, DS Lite, DSi, DSi XL.
Du finder de laveste priser og den bedste service.

Vi levere fra dag til dag, men du er selvfølgelig også velkommen til at afhente hos os.

Vi glæder os til at se dig.

Visit Batech

Write to: info@batech.dk