Batteri Marked reviews

Batteri Marked reviews

Very low
1.6

God oplevelse med batteri-marked.dk

Efter at have ventet på et batteri til bærbar fra batteri-marked.dk blev jeg bekymret og læste alle de grimme anmeldelser på trustpilot. Men idag var jeg på posthuset og hente batteriet, og jeg skulle ikke af med extra til told. Jeg ved ikke hvad der er sket for dem, men glad blev jeg. Det skal dog lige nævnes at det er et uoriginalt batteri, så jeg håber selvfølgelig, at det virker ok.

Hold jer langt væk fra dem!

Købte et defekt HP batteri hos dem. Første overraskelse, der skal betales både told, moms og gebyr af varen, det fremgår ikke af hjemmesiden. Var i god dialog med dem, aftalte at jeg returnerede batteriet og de ville så sende et nyt. Efter jeg har sendt det retur kan jeg ikke længere komme i kontakt med dem.
Svindelfirma - handel ikke med dem!

Ingen respons fra dem.

Ved henvendelse Ingen respons fra dem. Og ser her at det er der nok en god grund til.

Rent svindel

Batteri-handel.dk kan ikke finde ud af min order er afmeldt, trækker pengene alligevel.

Svindel !

Ja,- så røg jeg også i den !!!
Glemte at checke TrustPilot først.
Så nu sidder der igen en kineser og griner skævt, medens han spiser ris for mine 646,- D.kr. Surt :-(

Som de andre siger det. Annuller ordren før det er for sent

Er ganske enig med de andre. Bestilte et batteri på en "dansk hjemmeside" Så snart jeg så bekræftelses-mailen annullerede jeg ordren, og afventer nu at få pengene ført retur.

Det er tydeligvis ikke en respektabel forretning.

HANDEL IKKE VED DEM!! Told og moms i vente ved ALLE køb....

Ja... man bliver klog af skade. Desværre for min stolthed så skriver de også under fragt og leverence at de sender fra Singapore.

Jeg vil IKKE anbefale at man handler noget som helst hos batteri-markedet.dk.

Du kommer til at betale for told og moms når pakken kommer til Danmark.

DET ER IKKE EN EU ELLER DANSK BUTIK!

batteri-marked.dk er rent plat, ikke at forveksle med batterimarked.dk

Giver indtryk af at være dansk/eu firma, når man så har ventet 2-3 uger på varen, som kommer fra Singapore kommer der told, moms og gebyr fra Post Danmark oveni, så de får deres lort, ( rent ud sagt ) tilbage, ifølge aftale med Pay Pal tilbagefører de pengene når varen er gået retur. Nul stjerner.

Levering fra Singapore og fejl i batteriet!

Efter at have bestilt et batteri til min Samsung computer, oplevede jeg som jer andre, told og gebyrer.
Batteriet blev åbenbart leveret fra Singapore?

Det er lidt over en måned siden at jeg modtog batteriet og det virkede faktisk fint.
Indtil nu.
Min computer lukker ned hver gang jeg fjerner strømstikket.

Fusk og bedrag, handel aldrig derfra!

Fusk/bad business

Batterimarked er fusk.
Havde samme oplevelse som alle andre herinde. HOLD JER VÆK.

Sender fra Hongkong og vil ikke betale penge retur

DET ER ET FIRMA I HONG KONG. De sender varerne, men der kommer told på og de vil ikke ta ting retur.

Har også afvist at modtage pakken da, der kom en told opkrævning fra Post Danmark for at levere pakken. Og jeg har forgæves forsøgt at få pengene retur fra batteri-marked.dk.... (tja .dk er vel så meget sagt)
Har forsøgt at tilbage kalde pengene fra Paypal, men det er ikke muligt med den transaktion som er brugt til Batteri Marked.dk... humm, det troede jeg jo ikke var muligt med Paypal. Jeg forventede egenligt at jeg altid kunne få mine penge igen fra Paypal, hvis en varer ikke var i orden.

Så nu har jeg smit 485kr ud af vinduet. og bestilt mit batteri på [external reference removed], der ved jeg at der er risiko for told, men prisen er også lidt lavere.

Kan kun give alle de andre ret

Jeg bestilte et laptop-batteri på vegne af min kæreste. Batteriet blev pludselig dyrere end skrevet på hjemmesiden, som jeg fandt ud af i min ordrebekræftelse. Så kom der told på pakken jeg jeg ville under ingen omstændigheder betale ekstra, så jeg fik dem til at sende pakken retur. Efter flere mail og information om, at jeg har sendt den retur med tilhørende pakkenummer, får jeg stadig kun en "falsk" mail tilbage hvor jeg får at vide, at min pakke snart kommer og leveringen kan skyldes et langsomt postvæsen..

Jeg har kontakt min bank for at kunne forsøge, at få mine penge tilbageført, men ellers er det 500 kroner jeg har smidt væk. Håber efterhånden ikke der er flere der ryger i fælden men derimod lige kigger herinde først- som jeg desværre ikke fik gjort..

Singapore ligger ikke i Danmark.

En dansk hjemmeside, uden stavefejl og "levende" sat op. Betaling i danske kroner. Absolut ingen tegn på, at varen ikke blev sendt fra dansk område. Nu er post danmark på banen med toldregler og gebyrer - sikken en nedtur. Jeg er spændt på, hvad der kommer i pakken. Jeg chekede ikke trustpilot, før købet - DET SKAL MAN ALTID GØRE. Min anbefaling - hold jer væk fra den hjemmeside.

PAS PÅ

Hold jer langt væk fra batteri-marked.dk da det er en svindel side
som fra tid til anden oplyser at være en del af Bærbar.com.

Bærbar.com har INTET med denne side at gøre og vi opfordrer alle der er blevet snydt om at anmelde virksomheden til politiet.

www.bærbar.com

Svindel! -men nu må Paypal se at komme på banen j

præcis samme hostorie som de nedstående tilfælde. Troede indtil for et par dage siden, at Paypal betød sikkerhed og at interetforretninger, der benyttede Paypal på en eller anden måde var kontrolleret af Paypal.. Men nej - og det kniber åbenbart med at få pengene hentet hjem fra vores kinesiske ven , efter han har svindlet og modtaget penge via Paypal. Min læring af det her er, at jeg skal være mere forsigtig, inden jeg handler på nettet og at Paypal intet har med sikkerhed og kvalitet at gøre. Og Jiangfeng Yu... Han griner hele vejen til banken.

Fik pengene retur af banken

Fik som andre en bekræftelse fra Jiangfeng Yu, da jeg troede jeg havde handlet med en EU-hjemmeside, hvor man ikke skal betale told og afgifter særskilt (jeg købte et computerbatteri fra www.buenabateria.es, som er en hjemmeside helt magen til www.batteri-marked.dk). Senere kom en opkrævning fra Toldvæsenet (Postdanmark), der krævede mere end den halve pris oveni det, jeg allerede havde betalt. Jeg skrev til Jiangfeng Yu og bad ham dække mer-beløbet, idet der intetsteds på den side, jeg handlede på, stod noget om sådan mer-opkrævning (tværtimod har Jiangfeng Yu gjort sig alle mulige anstrengelser for at få www.batteri-marked.dk til at se ud, som om, man handler med Danmark). Da jeg aldrig fik nogen reaktion på dette, undlod jeg at afhente varen, og bad derefter min bank (Lån & Spar) om at tilbageføre beløbet der var trukket på min konto med det argument, at der var tale om svigagtig adfærd. Dette lykkedes i anden runde, og jeg er økonomisk skadesfri, men har selvfølgelig brugt en del tid på Jiangfeng Yu og hans dygtige svindlerier. Kan kun advare mod www.batteri-marked.dk og har lært at se meget godt efter hvem der er den egentlige "bagmand", når jeg fremover handler på nettet.

Fusk fusk og atter fusk.

Jeg bestilte et batteri til min Samsung R522 for lidt over 2 uger siden. Jeg betalte med mit Mastercard og modtog en kvittering fra PayPal. Iflg. denne kvittering var modtageren Jiangfeng Yu.
Nu er der ankommet en pakke fra Singapore og denne kan kun udleveres hvis der svares told, moms og gebyr til Post Danmark.
Jeg ved ikke engang hvad der er i pakken, men selvom det skulle vise sig at være det rigtige batteri, så vil det blive for dyrt at få udleveret.

Det rene fup

Som andre har skrevet, hjemmesiden er på dansk (ved nærlæsning ret dårligt dansk), der står intet sted at de sender fra Kina!

Så jeg bestilte et batteri til en laptop i den tro, at det var et firma i Dk, DUMT:-(

Da jeg får bekræftelsen fra Paypal, og ser de sender fra Kina, mailer jeg straks at jeg vil hæve handlen, får en mail der bekræfter det, men der sker ingenting.

Efter et par yderligere mails fra mig kontakter jeg Paypal, men de kan ikke hjælpe, surt.

Moralen er, hold jer langt væk!

Jeg fik batteriet fra www.24hshop.dk, til en lavere pris end fra "kineseren", faktisk til en lavere pris end gebyret til postdk, told og moms ville have været!

Svindel og humbuk :(

Jeg har købt et batteri til min bærbare pc på denne side, fordi det var det billigste jeg kunne finde på nettet, men det havde jo så sin gode grund:

1) De skriver at varen koster 420 kr., den koster mig slutteligt 756 kr.
2) De skriver at jeg vil modtage pakken i min postkasse - jeg må selv afhente den.
3) De skriver at de har hurtig levering, fra jeg bestilte batteriet til jeg kunne afhente detdet gik der: 18 dage
4) Jeg modtog ingen egentlig kvittering fra dem som firma. Det eneste (dog valide) jeg modtog var en kvittering fra paypal og her figurerer firmaets navn overhovedet ikke.
5) De skriver at de har vare på eget lager (http://www.batteri-marked.dk/info/about.htm), men jeg modtog min pakke fra Singapore?!
6) .. Og skal derfor betale et importmoms (119,-) + importgeby (128,-) + moms af gebyr (25,-) = 279 kr. ekstra før jeg kan modtage pakken.

It's a fraud, and it's bad buisness :(

Hongkong hjemmeside på dansk men uden kendskab til toldregler

Batteri-marked.dk skal man holde sig fra. De sender som de har lovet men der ender en toldregning og en ekspedistions regning fordi de ikke kender reglerne for indførsel i EU.
Samtidig forstår de så dårligt engelsk at man ikke kan kommunikere med dem.
Jeg betalte via PayPal og via en dispute får jeg mine penge retur.
HOLD JER VÆK fra dem.

Is Batteri Marked your company?

laptop batteries, Batteri til Laptop, dell Batteri til Laptop,hp latop batteries, compaq Batteri til Laptop, apple laptop batteries

Visit Batteri Marked