batteribyen.dk reviews

batteribyen.dk reviews

9.8

Hurtigt og nemt

Med et klik, er batterierne bestilt! Billigt, hurtige at finde på google og hurtig levering. Jeg kunne ikke være mere tilfreds! De små ting der gør livet lettere...

Kan kun anbefales

Tak for utrolig hurtig service og venlig mail underretning hele vejen gennem købet. Batteribyen forstår at føre en virksomhed ved muligheden for fri fragt. Ofte har den almindelige forbruger kun brug for 1 eller få batterier ved samme køb og besparelsen i forhold til køb i den almindelige forretningshandel forsvinder hurtigt , når portoen kommer på.

Super hurtigt ekspedition, MEN

Hvorfor hulen udsender I en track & track email, hvori man ikke kan identificere at det er batteribyen.dk der er afsender af pakken !!! ?
Jeg er godt klar over at der er sammenhæng imellem Lakuda og Batteribyen, men som bruger er det ligegyldig information og blot forvirrende.

Det burde I rette op på, enten som afsender information i mailen eller ændret email- afsenderen.
batteribyen.dk

Reply from batteribyen.dk

Hej Jesper,

Tak for din feedback - Jeg skal beklage oplevelsen. Vi vil tage det op med vores udbyder på logistik-softwaren, så vi kan få det forbedret snarest.

Venlig hilsen

Lars
batteribyen.dk

God service og hurtig levering

Har handlet flere gange - gode priser og hurtig levering.

God pris og instruktionsvideo, samt hurtig levering

Fik batteriet til min B&O Beocom4 telefon dagen efter, og batteribyen.dk's instruktionsvideo om udskiftning var nem at forstå.

Modtog varen inden for 24 timer

Jeg bestilte et nyt batteri til min computer i går kl. 16.30 og har i dag kl. 10.30 modtaget det!

Prisen var fin og så var den inklusiv fragt - alt i alt en perfekt shoppe-oplevelse :D

Lynhurtig levering

Bestilling klokken 15 leveret næste dag. Kan ikke gøres bedre, samtidigt en god vare.

Bestilte et Makita batteri. Kom dagen efter. Det er bare iorden. Handler helt sikkert hos Jer igen.
Jørn Vestergaard

Topklasse

Havde bestilt en strømforsyning til laptop 19v 9,5A og et styk G4 LED pære, pakken ankom til tiden og var okay pakket ind, begge varer er taget i brug og virker, fin handle oplevelse på selve hjemmesiden, kunne da godt havde tænkt mig at kunne havde set hvad mål stikket på strømforsyningen havde.
Er meget tilfreds med de emails der kom, var informativ og velstruktureret.

SUPER

Har kun handlet der to gange, ind til videre. Begge gange med levering dagen efter. Det er godkendt. Det kan vi godt lide :-)

Hurtigt og nemt

Min vare var på lager og jeg modtog den dagen efter. Sådan!

Andre kan lære noget her!

Jeg har været ualmindelig uheldig med at rende ind i hele to defekte Eagle 600 cykellygter fra Batteribyen. Alligevel giver jeg uden betænkning topkarakter, fordi der i begge tilfælde lynhurtigt blev sendt en ombytter samt returpakke label til defekten. Oplevelserne understreger at det først er i tilfælde af reklamation, at man i virkeligheden ser hvad leverandøren dur til..

super god service

Var uheldig med at få et laptopbatteri som blev defekt efter en måned..
Ringede der ind..Ingen ventetid.Og ingen bøvl..Nyt Batteri afsendt med det samme..
Fik det dagen efter.!!

Det kan vist ikke gøres bedre.....

Har handlet hos batteribyen mange gange og har altid nemt og hurtigt kunnet finde hvad jeg skal bruge - og hver gang med en super hurtig levering - bravo

Super service!

Bestilte 3 ladere, hvoraf 1 af dem desværre havde en defekt strømforsyning.
Batteribyen sendte straks en ny.
God, venlig og hurtig service/levering.

Batteribyen - det batter!

Gode priser - kvik levering - har næsten alt jeg skal bruge af batterier :)

Superhurtig levering

Bestilte fredag eftermiddag. Modtog varen lørdag. Det kan ikke gøres bedre.

Altid handel UDEN problemer

Efter store ærgelser hos en konkurrent, kom jeg naturligvis tilbage og blev glad igen :-)

Super kundeservice

Havde bestilt 2 batterier med gratis levering som aldrig dukkede op, skrev til kunde service som svarede promte at de kunne se at jeg havde glemt husnummer.
Pakken blev hurtigt gensendt uden omkostninger fra mig.
Super service :-)

Thomas

intet at klage

Bestilte et Varta Bluedynamic 80 Ah, perfekt service, godt priser.

batteribyen.dk Details

Om Batteribyen

batteribyen.dk - Vi tilbyder vores kunder et bredt sortiment i mærkevare batterier, ladere, solceller, lygter og tilbehør til foto, video og IT. Du får desuden GRATIS dag-til-dag levering og 1 års garanti på alle produkter! Du kan fange os pr. telefon i følgende tidsrum: Mandag-Torsdag: 09-17. Fredag: 09-15.

Visit batteribyen.dk

Sådan får du fat i os.