batteribyen.dk reviewed by

Copenhagen, DK

Fin service

Vedr. nedenstående: Batteribyen har efterfølgende givet mig pengene tilbage for den uønskede vare.

-------
Er inde at bestille batterier, og det går fint. bortset fra at jeg ikke kan lave en betaling på min email-adresse, da der ligger en profil på denne. Det viser sig at jeg for år tilbage havde købt på sitet, og derfor skulle logge på. Kodeord havde jeg ikke, så et nyt skulle bestilles. Besværligt, men fik dog logget på og betalt.
I forbindelse med logon var der så lige dukket en ekstra vare op i indkøbskurven (stammer fra en år gammel ikke gennemført ordre på min profil). Opdager desværre først dette ved modtagelse af ordrebekræftelse.
Forsøger straks efter at annullere ordre, men det er ikke muligt på sitet. Sender i stedet en mail for at annullere få minutter efter.
Næste morgen får jeg besked på at orden allerede er pakket og at den ikke kan annulleres.
Få dog styr på jeres processer og check for annulering inden der pakkes, og giv mulighed for at annullere på sitet - det klarer de fleste andre sites. Og så er det nok også en god ide at slette gamle inaktive bestillinger..
I stedet har i fået en irriteret kunde med en uønsket vare - som det ikke kan betale sig at returnere pga Porto. Øv!
    batteribyen.dk
    TrustScore 9.8 / 10

Reply from batteribyen.dk

OPDATERING 27-12-2012:

Hej Jette,

Vi har fundet korrespondancen og kan se at der er sket en fejl hos os og det skal jeg endnu engang beklage. Vi har talt med vores medarbejdere om fejlen for at sikre at den ikke sker igen.

Den vare du ikke ønsker krediterer vi i dag og du behøver ikke returnere den.

Venlig hilsen

Lars

**************************

26-12-2012:

Hej Jette

Lad mig først beklage at vi ikke har fået læst din email før vi afsendte din ordre. Jeg vil også forsikre dig om at vi naturligvis finder en løsning så du ikke hænger på en vare du ikke ønsker fra os og kan det ikke betale sig at returnere den krediterer vi alligevel beløbet.

Jeg har søgt i vores ordrer og fundet den jeg tror er din, men der er 3 varelinjer på ordren så jeg ved ikke hvilken det er du ikke ønsker? Vil du ikke skrive det til vores support på info@batteribyen.dk, så får vi sat det i gang hurtigst muligt.

Vi har løbende udvikling af vores site og jeg vil se om ikke vi også kunne gøre det muligt selv at annullere en ordre der ikke er behandlet på lageret.

Jeg beklager oplevelsen og håber at du ser at vi altid står ved vores fejl og retter op på dem. Jeg ser frem til at høre fra dig.

Venlig julehilsen

Lars