batteribyen.dk reviews

batteribyen.dk reviews

9.8

Hurtig levering!

Fik mine varer leveret dagen efter jeg havde bestilt dem, meget tilfreds

Ikke dårligt!

Jeg havde brug for en ny oplader til min Lenovo G560, så sådan en bestilte jeg fra deres hjemmeside for en fornuftig pris.
Den blev bestilt fredag, og mandagen i ugen efter blev den sørme også leveret. Opladeren virkede helt fint, så jeg vil helt klart handle hos jer igen!

Super hurtig levering og meget højt informationsniveau

Meget uheldigt bestilte jeg en oplader ved ved et fupfirma: Køb ALDRIG hos batteri-oplader.dk. De trækker pengene og så hører du ikke mere fra dem...
Derfor var det med stor mistro jeg foretog min næste handel hos batteribyen.dk. Men varen blev leveret under 24 timer efter ordre! Det kalder jeg hurtig levering. Derudover kunne jeg følge min ordre helt fra start til jeg stod med varen i hånden. Det kalder jeg høj service.

De sendte det forkerte antennekabel- men leverede super service!

Bestilte 100meter antenne kabel hos dem og pakken kom som forventet inde for et par dage. Desværre var det ikke den rigtige vare der blev sendt!
Efter en mail til dem, fik jeg hurtigt svar tilbage, at de beklagede meget fejlen og der var det rigtige kabel på vej til mig + en retur label til det fejlleverede.

Rigtig god service og en virksomhed der tager ansvar for det de laver!
Handler her helt sikkert igen.

SÅ hurtig

Bestilte et originalt batteri til Samsung telefon en torsdag eftermiddag. Posten kom med det kl. 11.00 næste formiddag. DET er da service. Sidste måned bestilte jeg
kabler til I-pad som også kom dagen efter. 5 stjerner til Batteribyen. :o) Og de var mega billige.

God forretningspolitik at levere fragt gratis. Det kan jeg anbefale alle.

Nem og hurtig bestilling i webbutik. Det klares let og enkelt. Gratis fragt er sjældent set i andre butikker. Batteribyen vil jeg helt sikkert anbefale andre.

Bruger venlig hjemmeside og hurtig levering

Har kun godt at sige om batteribyen.dk. Har købt LED pærer hos batteribyen.dk op til flere gange og er rigtig glad for alt den info man kan finde om produkterne på hjemmesiden og derfor har god mulighed for at vælge det rigtige inden man køber. Plus rigtig hurtig behandlingstid og levering.

Fremragende

Stor tilfredshed, uhørt hurtig levering.

Mega god service

jeg var i tvivl om et batteri til min mobiltelefon så jeg ringede til Batteribyen 30 min. senere var der svar pr.e.mail bestilte batteriet kl 14.30 næste dag lagde den i min postkasse det er service der rykker jeg kan kun anbefale firmaet på det varmeste. Kurt.

Det spillede max...

Suveræn service og super priser.... Mere kan man ikke ønske sig.

Drone-levering i Danmark

Håndtering og levering på UNDER 24 timer... Post Danmark skal selvfølgelig også have noget af æren. Men det er altså VIRKELIG professionelt arbejde. Sådan en virksomhed, ville være oplagt til at gribe Amazons idé om levering med droner.

Bestilte om eftermiddagen og modtog næste morgen :-)

Bestilte om eftermiddagen og modtog næste morgen :-)

Super super

Bestilte batterier torsdag kl 1700 og de lå i min postkasse lørdag formiddag. Super service, super hurtigt, SÅDAN

Som webbutikker skal være!

Jeg købte nogle batterier til et produkt hvor producenten forlanger Sony batterier - og batteribyen havde kun Panasonic. Det burde jo ikke have nogen indflydelse, i min verden laver Panasonic og Sony samme kvalitet batterier - og det var batteribyen.dk helt enige i. Da det viste sig at batteriene ikke virkede særlig godt med produktet tilbød batteribyen.dk af sig selv at bytte dem eller at skaffe Sony batterier. Det endte med at jeg fik pengene tilbage - et forslag batteribyen.dk selv kom med!

Jeg kan kun anbefale batteribyen.dk og vil helt sikkert købe batterier der igen.

Fremragende og hurtig service

Nogen gange er man nød til, at rose de firmaer, som bevæger sig på nettet og jeg har fået en fremragende service fra Batteribyen,dk i Stouby, som jeg ikke aner hvor ligger.
30 timer efter, at jeg har bestilt et batteri til min " gamle " Nokia lå det i i min postkasse og jeg har fået 3 mails undervejs.
Det kostede mig 119 Kr. for det var fragtfrit, for 3 år siden betalte jeg 200 Kr. for det samme batteri i København.
Så det sparer mig for en tur til Køge, Roskilde eller København og lede efter en mobil butik, så nu er jeg kørende 3 år igen.*S*

Super handel, fri fragt og så kom pakken dagen efter. Jeg fik den bedste betjening man kunne ønske sig da jeg talte med dem, og varen jeg købte er en meget meget bedre kvalitet end forventet, jeg handler helt klart der igen. Mvh Bo

Hurtig og informativ

Meget enkel og hurtig bestilling - Det kan de fleste :-). Hvad batteribyen gjorde der var så godt, var for det første,at sørge for information om ordren, og hvor den var i processen og for det andet, super hurtig levering.

Ingen minusser..!

Kæmpe udvalg, masser af let tilgængelig information, nemt at navigere rundt i hjemmesiden, utrolig god service og ingen betaling af fragt.. 25 thumbs up!

Nemt og hurtigt

webshoppen nem at finde det rigtige batteri og hurtig levering

Hurtig forsendelse og gode batterier.

Jeg har bestilt batterier hos dem et par gange, til hhv. kamera og el-værktøj, og er meget tilfreds med produkterne og den hurtige forsendelse.

batteribyen.dk Details

Om Batteribyen

batteribyen.dk - Vi tilbyder vores kunder et bredt sortiment i mærkevare batterier, ladere, solceller, lygter og tilbehør til foto, video og IT. Du får desuden GRATIS dag-til-dag levering og 1 års garanti på alle produkter! Du kan fange os pr. telefon i følgende tidsrum: Mandag-Torsdag: 09-17. Fredag: 09-15.

Visit batteribyen.dk

Sådan får du fat i os.