Battericenter reviews

Battericenter reviews

Very low
2.2

LOW LOW LOW - gå i en bue udenom

Denne side narrer en. Man tror man handler med et dansk firma. Det fremgår dog af betingelsernes stk. 4, at man ikke gør, men ingen steder står der, at man skal vente i SÅ LAAAAAANG tid på sine varer, som ens konto lynhurtigt bliver trukket for.

Nu har jeg ventet på mine batterier i en måned. To gange har jeg rykket og hver gang får jeg umiddelbart efter et standardsvar om forsendelsestider. Uforskammet.

Jeg tæller arbejdsdage fra forsendelsens afsendelsesdato, lægger 10% oveni, og har jeg så ikke mine batterier, vil jeg forsøge at annullere betalingen, der blev foretaget med et kreditkort.

Virkelig dårlig service.

Siden burde lukkes med det samme, indtil forholdene kommer i orden

Der gøres ikke tydeligt nok opmærksom på hjemmesiden om, at der handles fra et amerikansk firma. På Siden står leveringstiden som meget kort, og med PostDK. Det er vildledning. Afventer stadigt varer, der er lovet mellem 7-15 dage via en mail forespørgsel, som der så trods alt blev svaret på.
Blev lokket af den billige pris, men finder et andet sted næste gang.

Lortefirma

De snyder med leveringstiden og prøver at fremstå som et dansk firma uden at være det

det er svindel ikke at oplyse hvad land man handler med.

så klog er jeg nu at det bare var 38,75, men dog nok til køb her i danmark...

stop den oversøiske forretning...

1 måned siden og de skriver" varen er sendt fra USA den 11 februar"

For dårligt information

Der står ikke at man bestiller uden for Danmark. Hvilket giver en meget længere forsendelse. Der er vel også chance for at ordren bliver beskattet ved et vist beløb.
Jeg fik mine batterier, og de lader til at fungere som de skal, men igen det er en form for bedrageri at lade folk tro at ordren kommer fra Danmark.

IF I COULD I WOULD GIVE ZERO STARS

ZERO DELIVERY RESULTS IN ZERO STARS. Dette er et amerikansk baseret firma, som forsøger at skjule at de sender fra USA. Da jeg bestilte stod der angivet at afsendelse var inden for 4-10 dage med postdanmark. Nu skriver de at lering er efter 10-15 arbejdsdage. De misbruger altså POST DANMARKS brand og misleder mig ved at skrive at det er Postdanmark, der sender pakken. Jeg har ventet i en måned og ikke modtaget noget.

LAANG leveringstid

Hold jer laangt væk fra dette firma. Leveringstiden er mindst 7-15 dage. Og det gider man ikke vente på et batteri. Køb et andet sted og batteriet kommer i morgen.

Laaang leveringstid

Jeg bestilte et batteri til kr. 9,45.....det kom 20 dage efter, fra USA!

På et hængende hår...

jeg bestilte et specialbatteri den 10. januar. De det ikke var kommet den 20., rykkede jeg og fik at vide, at det skulle komme fra USA, og at det derfor ville tage 15 hverdage. Havde jeg vidst at det skulle komme fra Langtbortistan, havde jeg aldrig bestilt det. Og det er vel netop derfor, det ikke fremgår af hjemmesiden. Havde det været en dyr ting, kunne man ydermere risikere, at der kom told oveni.
Jeg modtog mit batteri den 31. januar, så jeg er ikke blevet snydt, men værdien var så lav, at det heller ikke var værd at snyde for.

Snyd og humbug

Har bestilt mine varer for over en måned siden, har i skrivende stund ikke modtaget svar eller mine varer. Kan se fra andre anmeldelser af firmaet, at jeg kan vinke farvel til mine penge.
SNYD OG HUMBUG!

Snyd og svindel

Bestilte batterier. 2 dage til 3 ugers leveringstid. Intet skete. Gik på ordrestatus og kunne se, at min ordre stod til at være leveret af PostDanmark og ligeledes at beløbet var trukket. Har aldrig modtaget nogen pakke fra PostDanmark.
I forsøg på at skrive til firmaet på anviste mailadresse dk.battericenter.dk kommer besked tilbage at denne mailadresse ikke findes. Firmaet er hjemmehørende i USA og har der udover ikke nogen lovpligtig oplysninger. Ej heller CVR eller andet registreringsnummer. Køb ikke ved dette firma, det er rent snyd og svindel.

Snydt

Tja som alle andre også skriver så er leveringstiden alt for lang og man misledes til at tro at det er en dansk side. Jeg blev noget overrasket da jeg fik en toldopkrævning der oversteg det beløb jeg havde købt for...jeg valgte ikke at hente pakken, da det er billigere at anskaffe batterierne et andet sted end at betale tolden.
Der kan man da tale om penge lige ud af vinduet!!!

Ikke helt tydeligt at det er amerikansk

Jeg havde heller ikke opdaget at jeg bestilte varer i USA, men det står faktisk i betingelserne. Jeg har dog fået mine varer efter 12 dage og de var vist under bagatelgrænsen så der kom ikke told på.

Elendig service og mangelfuld information

Hold jer væk fra dette firma. Det er USA-baseret og derfor ikke underlagt EU-lovgivning.
Det tager i bedste fald 100 år at modtage varer og alligevel trækker de pengene fra din konto med det samme.
Du kan ikke kontakte dem telefonisk
Du bliver muligvis pålagt told for dine varer
De oplyser ikke at firmaet er baseret i USA
Jeg har personligt ikke modtaget mine varer endnu!

Ren fusk

Efter 1,5 måmed er der stadig ingen varer - kun høflige svar om at de vil se på sagen.

KØB IKKE HER

Fraud - This shop is located in the US which is not stated on their many home pages.

That the shop is located in the US will result in long shipping time. The shipping time is not stated clearly before the order is placed and the shipping will easily exceed the stated ETA with a month.
I can't recommend buying from this company.

Køb ikke her

Varens er ikke kommet efter 30 dage, men pengene er trukket. Korsponderer nu via mail og lover nok mere end de kan holde. Har handlet et andet sted og nok mistet de penge.
KØB IKKE HER

Brug http://www.batteribyen.dk/ i stedet for!

Jeg har kun handlet hos dem 2 gange, den ene gang kom mine batterier ikke, men da jeg ringede ind og fortalte jeg ikke havde modtaget dem, sendte de nye samme dag, som lå i postkassen næste dag, uden noget ekstra gebyr, de sagde bare at skulle de batterier jeg først have bestilt komme, så havde de lagt en kuvert som der var betalt for forsendelse, og om jeg så ikke ville sende dem tilbage!

Må man da sige er god kunde service!
(anden gang jeg bestilte hos dem, lå mine batterier der dagen efter)

Som de selv siger på deres hjemmeside:
"Lynhurtig GRATIS levering og INGEN gebyrer"

Oops, kommet til at give dem 1 *, det var en fejl, som vist også fremgå af min ellers rosende anmeldelse, så det retter jeg lige, og stor undskylde til http://www.batteribyen.dk/ , det var en smutter.

Man fortæller ikke at varerne sendes fra USA

Jeg har annulleret min ordre der som andre også har oplevet har enormt lang leveringstid og jeg forventer ikke at man vil respektere dansk lovgivning så jeg kan jo bare glæde mig over at det var et meget beskedent beløb.

Dette var svaret:
"Hello,

Our website is translated in many languages including Danish. As our company is based in the United States of America, the US laws apply and not the Danish ones.
If you refuse the package, it will be returned here and then, we will give you a credit voucher of the amount of your purchase excluding the shipment fee. We don't do refund.

Best regards,

Customer service
E.A. Distribution
dk@battericenter.dk"

Altså et firma der ikke respekterer danske regler med en dk webshop på dansk og med betaling i dkr.

Laag Leveringstid

Har lige modtaget Batterierne efter 3 Rykkere firmaet er i usa men virker
alligevel modtog batterierne efter 23dage vil jeg hellere handle med et andet Dansk firma næste gang så går der da kun 2- 3 dage en lidt kedelig oplevelse

Hello,

Your package was sent on March 25 from the USA.

Normally the shipping time is around 7 to 15 business days.
It can take a little bit longer sometimes. It is out of our control.
Thank you for your patience and comprehension, you should receive your package shortly.

Regards,

Customer service
E.A. Distribution
dk@battericenter.dk

Battericenter Details

billige, batteri, alkaline batterier, lithium batterier, høreapparat batterier, petsafe batterier, fotografi batterier

Visit Battericenter

Call us on: +17274892111