Batterinet reviews

Batterinet reviews

9.0

Som det skal være

God pris og hurtig levering - selv imellem jul og nytår - mange tak.

service ud over forventet

købte 3 sæt genopladlig AA batterier i nov. og måtte konstatere at den ene sæt ikke kun lades op... skrev en mail en lørdag aften og en time sener fik jeg en mail om at nye batterier ville blive sendt mandag :) havde ikke forventet at høre noget før mandag og forventet også et de ville have de defekte batterier, men det var der slet ikke tale om.
har handlet der igen

Alt i orden

Fandt netop det særlige knapbatteri jeg skulle bruge - meget hurtigere end at skulle finde det i en butik. Leveret dagen efter. Alt i orden.

Alt var, som det skulle være!

Godt produkt, god pris og superhurtig levering!

Lidt skidt indpakket

Pakken kom hurtigt efter jeg havde bestilt den, men den var ikke så godt beskyttet, for det var på vej ud af pakken, heldigvis var der ikke noget som var gået i stykker

Top service - kan kun anbefales

Fik ikke batterierne første gang da de åbenbart var blevet væk i posten, det er jo hva der sker, fik svar omgående på email, hurtig service og straks sendt nogle nye uden problemer, der så ankom dagen efter, det er service der virker

Professionelt ud over det sædvanlige

Har just købt et fladskærmsophæng. Varen er meget lækker og meget funktionel og prisen er hæderlig.
Jeg bestilte søndag, hvor jeg også stillede nogle spørgsmål til supporten.
Allerede mandag responderede support.
Varen blev afsendt mandag og jeg modtog den tirsdag i en nydelig og solid indpakning.
Det er sørme kvikt!
Kan anbefales :-)

Har købt batterier og hdmi-kabel.
Hurtig levering og varerne er i orden !

Firmaet kan anbefales.

Positiv oplevelse..

Batterinet.dk kan anbefales..
Hurtig svar på mail..
dag til dag lev.

lækkert :)

Et fantastisk godt sted at handle.

Endnu engang supertilfreds med at handel ved batterinet.

Jeg har jo efterhånden handlet en del gange ved batterinet.dk, men har desværre ikke fået dem anmeldt før nu.

Altid en venlig person i røret når man ringer til dem, hurtig levering, tiptop kvalitet til rimelige priser. Deres telefonsupport er simpelthen helt i top.

Jeg vil helt sikkert fortsætte med at handle ved batterinet.

De bedste sommer hilsener herfra

Kaj

Et godt sted at handle.

Sikken en fantastiks service jeg fik da jeg ringede til dem. min ordre var med posten den næste morgen. 5 stjerner til dem: www.batterinet.dk

Hilsen

Niels Svendsen

Fantastisk oplevelse...

God service.
Hurtig levering.
Bredt udvalg af kvalitets produkter til vores familier....

Jeg kan varmt anbefale denne side til andre web kunder..
Hurtig tilbagemelding på min forspøgelse. fik tilsendt link på den vare jeg søgte.

Jeg har haft en rigtig positiv oplevelse med at handle på www.batterinet.dk

Ingen problemer

Godt udvalg af især batterier man ikke finder i supermarket mere.

Pakken ankom på anden dagen fra bestillings tidspunktet.

Thumbs up

mobilbatteri

bestilte et mobilbatteri i påsken og det kom så idag efter 2 normale hverdage så helt iorden

Forkerte batterier, efter 3 uger... FLOT!

Har købt og betalt for 6x genopladelige C batterier 5000 mAh.
Efter en uge, kontaktede Jeg firmaet via telefon, og kunne forstå at de ikke var på lager. Han sagde at han havde sendt mig en mail, men den har jeg IKKE modtaget.

Efter tre uger modtager jeg så batterierne og er glad.
Problemet er bare at når jeg lukker pakken op er det ikke de batterier som jeg har bestilt, de er kun på 4500 mAh, til samme pris.

På min ordrebekræftelse fra da jeg købte varen står der 5000 mAh, på den ordrebekræftelse jeg modtag i pakken står der pludselig kun 4500 mAh???

Det virker ikke som om der er styr på tingene, og jeg vil bestemt ikke handle med batterinet.dk igen og aldrig anbefale dem til andre.

Batterier er noget som man normalt skal bruge her og nu, og tre uger og forkerte batterier går ikke. Jeg giver jer en stjerne, da jeg ikke kunne finde ud at at give NUL!

Påstået vandskade, ingen levering, intet svar

Bestilte et batteri på virksomhedens hjemmeside i december - men har intet hørt siden. Der svares ikke på mails og telefonen er død.

Har meddelt min oplevelse til E-handelsfonden, men udover et venligt svar, har de ikke handlet - butikken har stadig E-mærket, og deraf kan det udledes, at det intet er værd.

Batco Nordic, Batterinet genskaber tillid Batterinet.

Efter Batco Nordic/Batterilageret har overtaget Batterinet er der gjort meget for at rette op på min ordre hos tidligere Batterinet. Således havde jeg bestilt 5 små batterier 7. december, men ikke modtaget varen. Men 11. januar modtog jeg 10 batterier fra Batterilageret!
Således sletter jeg min dårlige anmeldelse af Batterinet, da den kun gælder tidligere ejer af Batterinet.
Jeg kan fremover kun anbefale Batterilageret, der nu også er nye indehaver af Batterinet.

Vandskade eller ej... Har intet hørt eller fået leveret..

Den 2 Dec 2010 bestilte jeg 2 styks Panasonic blybatterier til 277,- kr og betalte med dankort på Batterinet.dk hjemme-side. Jeg har i skrivende stund (3 Jan. 2011) intet modtaget.. og al henvendelse til Firmaet er umuligt.. de svarer ikke på mails..og tager ikke telefonen.
Jeg kan kun sige en ting...hold jer væk fra dette firma.
Vibeke :-(

Lang leveringstid p.g.a. oversvømmelse

Bestilte 2 baterier, men p.g.a. oversvømmelse hos batterinet tog det en uge inden de ankom. Da jeg rykkede kom de dog allerede dagen efter.

der er ikke styr på lagerstatus

prøver at bestille oplader og batterier. skal rykke for bestillingen. først er oplader ikke på lager og da jeg rykker igen er batterierne ikke på lager til trods for at lagerstatus stod som på lager.
det dur ikke

Batterinet.dk / LN CLEAN AIR Details

Du kan trygt stole på, at kun de bedste af slagsen er på vores lager. Det gør det nemmere for både dig og os - Batterier skal bare du, når du sætter dem i, ikke?

Visit Batterinet

We live here: Gammel Køge Landevej 247