Batterizonen reviews

Batterizonen reviews

8.1

Super god service!

Bestilte til særlig levering på arbejdet, og batt. kom korrekt dagen efter. Tak:-)

Levering i orden

Trænger til at skrive noget positivt :o)

En efter en stod røgalarmerne af på grund af flade batterier (købt andet sted). Jeg har kigget i flere butikker efter disse CR2450-batterier. Det var tæt på, at det var billigere at købe nye røgalarmer med batterier end at købe nye batterier.

Batterizonen løste opgaven med nye batterier til en god pris. God levering til aftalt tid, sted og pris.

God oplevelse trods fejlleverance

Jeg fik ikke den ting jeg havde bestilt, men efter en opringning fik vi styr på det hele hurtigt og nemt. Jeg modtager nu et bedre batteri, og sender det andet tilbage.

God, hurtig og venlig service.

Gode batterier, leveret hurtigt.

Jeg har købt ekstra batterier til flere kameraer hos Batterizonen og alle gangene har de leveret hurtigt og batterierne har været fuldt på højde (hvis ikke bedre) end de originale batterier.

Jeg kan varmt anbefale deres BLUMAX Batterier.

Jan

Super behandling af ordrer, hurtig levering.

Trak pengene fra min konto, selvom produktet ikke var blevet afsendt.

Jeg skulle købe nogle batterier, og fandt frem til batterizonen.
Jeg fandt hvad jeg søgte og bestilte en tirsdag. Forventede at have batterierne dagen efter. Onsdag gik, og ingen batterier. Det blev torsdag, og postdanmark kom på besøg, stadig ingen batterier. Jeg retter henvendelse til batterizonen, for at afmelde ordren, da jeg vil finde et andet sted der kan levere. Jeg får en mail (og hurtigt svar) at der er sket en teknisk fejl, og at de har slettet min ordre. De tilføjer at de ville have haft sendt batterierne samme dag. Fint nok, jeg tænker ikke videre over dette, før jeg ser på min netbank at de har trukket pengene?!?!?! Det kan jeg jo slet ikke forstå, da de ikke engang har sendt produktet. Jeg skriver til dem igen, og får bare samme svar, "der er sket en teknisk fejl" Det er bare ikke i orden!! Det er tyndt man kan gemme sig bag dette svar. De skriver de vil tilbagefører pengene, og det ser jeg da frem til.

Svar på mail fra Batterizonen d. 25-07-2013 kl 15:05
Har med undren læst svaret fra Batterizonen, hvor jeg faktisk talt føler mig lidt stødt, eftersom jeg føler at de skriver. at det er mig der er galt på den, i denne sag?

I skriver i straks beklagede fejlen? Her er den mail jeg fik retur fra jer.:

Hej Daniel,
Din ordre nåede desværre p.g.a. en teknisk fejl ikke at blive afsendt i går, men ville have været blevet afsendt i dag. Vi har nu efter dit ønske hermed annulleret ordren.

"desværre" er dette at beklage?

Jeg synes også det er sjovt, at i skriver beløbet på som jeg har handlet for, det kan jeg ikke se er sagen vedkommende, men princippet i, at i trækker pengene før i sender produkterne er essensen i det der gør mig harm.
Jeg tror skam heller ikke at i gør dette i ond tro, men at besvare mit indlæg med at jeg næsten er den skyldige, istedet for bare at skrive, "ja det var en smutter" gør mig endnu mere irriteret.
Og hvorfor skal jeg bede om en forklaring på en teknisk fejl? jeg konstatere bare, at mit produkt ikke er blevet sendt, men at i har trukket pengene.

Reply from Batterizonen

Hos Batterizonen lover vi afsendelse indenfor 24 timer, hvilket i dette tilfælde ville have betydet afsendelse senest onsdag, da vi modtog kundens ordre tirsdag over middag. Normalt når vi at afsende ordrer modtaget inden middag allerede samme dag. P.g.a. en teknisk fejl, blev ordren desværre ikke afsendt onsdag som planlagt, men var allerede gjort klar til afsendelse, da kunden torsdag over middag annullerer ordren, med den fuldt acceptable begrundelse, at han ikke havde modtaget forsendelsen. Vi beklagede straks overfor kunden, at forsendelsen ikke var blevet afsendt indenfor 24 timer som lovet og at vi, efter hans ønske, straks havde annulleret ordren. Vi har selvfølgelig straks refunderet betalingen på kr. 53,50 , som p.g.a. den tekniske fejl, var blevet hævet en dag for tidligt, hvilket bestemt ikke er noget, vi har gjort med vores gode vilje. At kunden nu, EFTER at have annulleret ordren, kunne ønske sig en nærmere uddybning af den tekniske fejl, kan vi ikke se noget formål med. Kunden har valgt at annullere sin ordre og dette er prompte blevet efterkommet. Havde kunden været imødekommende og spurgt efter en nærmere forklaring, INDEN han annullerede sin ordre, havde vi sikkert hellere end gerne efterkommet hans ønske.

Godt udvalg, gode priser, hurtig levering, varen OK

Skulle bruge et kamerabatteri og lader, Batterizonen havde de rigtige varer, jeg fik dem dagen efter bestilling.

Perfekt!

Bestilte et batteri til et kamera, og modtog det to dage efter.
Bestilte Torsdag og modtog det lørdag morgen.

Useriøs ved reklamation.

Købte for 15 måneder siden 2 batterier til et spejlreflekskamera. Det ene er nu stået af.
Skrev til Batterizonen og forelagde dem problemet
Men blev kun mødt med at jeg sikkert havde behandlet det forkert eller tabt det på gulvet.
Gider ikke bruge mere krudt på at få batteriet erstattet. Bestiller et nyt et andet sted og handler ALDRIG hos Batterizonen mere.

Reply from Batterizonen

Denne kundes reklamation er blevet afvist, fordi garantiperioden er udløbet, hvilket da også var hvad vi skrev til kunden, sammen med nogle nyttige råd om, hvordan man kan forlænge levetiden på sit batteri, samt hvad der kunne få batterier til at holde op med at virke.

Vi kan desværre ikke give evighedsgaranti på alle varer vi sælger. Vi yder ligesom alle andre i denne branche 12 måneders fuld garanti på genopladelige batterier, hvilket er dobbelt så meget som købeloven kræver. Vi hænger os normalt ikke i, hvis garantiperioden er overskredet med nogle få dage, men i dette tilfælde, var garantiperioden udløbet for mere end 3 måneder siden og et eller andet sted skal der jo være en grænse, da vi ønsker at behandle alle kunder ens.

Vi vil ikke savne denne kunde, men er kede af, at han ikke holder sig til sandheden.

Hurtig levering selv mellem jul og nytår ;o)

ikke en finger at sætte på hverken leverance eller kvaliteten af det bestilte.....

fint nok

Men en mulighed for pakkelevering, f.eks. gennem en GLS pakkeshop ville være rart, alm. post har det med at forsvinde

Reply from Batterizonen

Vi har valgt at sende alle ordrer Post Danmark, da det er hvad de fleste af vores kunder ønsker. Vi har kun gode erfaringer med Post Danmark og genkender ikke din oplevelse af at alm. post har det med at forsvinde. Vi vil dog gerne undersøge muligheden for at levere til en GLS pakkeshop, hvis der skulle opstå et større behov for dette.

Bare super

Supergod behandling,bestilte i går og fik varerne i dag,super thumbs up

Bestilt i går modtaget i dag!! Super god service..

Hej,

Jeg har i går 19/04/12 bestilt 2 x batterier til min og min kollegas spejlreflekstkamera og de blev allerede modtaget i dag 20/04/12 med posten.

Det kalder jeg super service. :)

Jeg skrev også en mail til batterizonen og fik svar efter 5-10 min.

Kan varmt anbefale det til Jer alle derude.!!!

Mvh.

Engin Kaya

VÆRESTE INTERNETFIRMA

Til alle jer som vil handle med nye batterier på nettet så har jeg her en stor ADVARSEL til jer alle. UNDGÅ for alt i verden denne hjemmeside.

Denne hjemmeside er af værste skuffe og jeg har netop købt et batteri til mit kamera men efter lidt over 2 måneder kunne jeg ikke få batteriet ud af kameraet da det var blevet dobbelt så tykt og måtte op til en fotohandler og få ham til at tage det ud. Jeg kontaktede derefter firmaet efter at fotohandleren rådede mig til ALDRIG at bruge denne type batterier men det pågældende ejer af Batterizonen [navn] udviste en så stor arrogance og meddelte mig at han ikke ville tilbagebetale mine penge for det defekte batteri. SIKKE ET FIRMA SÅ EN KÆMPE ADVARSEL LAD VÆRE MED AT HANDLE MED DETTE FIRMA

Reply from Batterizonen

Denne kunde har, med trusler om at svine os til på internettet og andre steder, krævet at få sine penge retur for et batteri, som han har købt for næsten 3 måneder siden (den 10-01-2012).

Det kan desværre ikke undgås, at der en sjælden gang imellem er et batteri som går i stykker. Dette gælder for alle typer batterier - originale som uoriginale. Vi har selvfølgelig straks efter kundens henvendelse tilbudt ham, at vi ville sende ham et nyt batteri uden beregning, hvilket kunden fornærmet har frabedt sig. Han finder tilsyneladende større fornøjelse, ved at svine en ærlig erhvervsdrivende til på Trustpilot.

Vi har heldigvis rigtig mange kunder, som er meget tilfredse med de batterier vi leverer, men desværre kan vi ikke forhindre, at en lille promille af de leverede batterier går i stykker. Jeg kan tilføje at vi ALTID lever op til købelovens krav om, at en vare som går i stykker inden for garantiperioden, skal ombyttes eller repareres.

Finn Rasmussen

Anbefaler gerne.............

Bredt sortiment, anvendelig webside, hurtig behandling og vupti så lå der to brugbare batterier i postkassen.
Kan det være lettere ?

verner sørensen

fin betjening og hurtig ekspidition kan anbefales

Hurtig levering og varen svarer til forventningerne

At batterizonen.dk ikke får den sidste stjerne skyldes, at jeg faktisk har fundet samme vare lidt billigere på en anden hjemmeside.

Så det er altid godt at kigge sig lidt rundt på nettet inden man bestiller.

Men batterizonen.dk har levet op til hvad de lovede omkring leveringstid.

Og varer svarer til beskrivelsen og mine forventninger

Jeg har derfor ingen problemer med at benytte hjemmesiden igen

Reply from Batterizonen

Vi har ikke haft nogen kunder ved navn RiggWelter, så vi er desværre afskåret fra at se hvilken vare du har købt. Det er oftest sådan, at de varer du finder hos Batterizonen, er i en bedre kvalitet, end de varer som du finder hos vore konkurrenter.

Som vi skriver på vores hjemmeside, giver vi ikke en egentlig prisgaranti, da vi ikke ønsker at debattere med vores kunder om, hvilken vare som er kvalitetsmæssigt bedre og derfor kunne berettige til en lidt højere salgspris. Vi tilbyder altid gerne at se på prisen, hvis vi modtager en henvendelse, hvilket vi dog ikke har fået i dette tilfælde.

Batterizonen

Rigtig godt sted at hanle!

Nem hjemmeside
Super hurtig levering!
hvad kan man ønske mere?

Super hurtigt og nemt

Nem og overskuelig hjemmeside.
Lynhurtig levering med Post Danmark, tak for det.

Batterizonen Details

Batterizonen sælger genopladelige Batterier og Opladere til Mobiltelefoner, Bærbare, Video- og Digitalkameraer. Vi leverer høj kvalitet til meget lave priser. Vi har mere end 30.000 tilfredse kunder, men 5 utilfredse kunder ødelægger desværre fuldstændig vores Trustscore. Trustpilot giver dig desværre et helt skævt billede af vores ellers ret fantastiske kundeservice og varer som kvalitetsmæssigt er bedre, end hvad du ellers kan finde til samme pris andre steder. Vi yder 1 års fuld garanti på alle genopladelige batterier og 15 dages fortrydelsesret på alle varer. Herudover lever vi naturligvis fuldt op til købeloven, men kan desværre ikke give evighedsgaranti. Fejl kan naturligvis forekomme alle steder, men skulle du blive ramt af en af de meget sjældne fejl, gør vi alt for at rette fejlen hurtigt.

Visit Batterizonen

We live here: Postboks 2773