Batterizonen reviews

Batterizonen reviews

8.1

Finn R. Andersen

For det første en ualmindelig hurtig levering. Jeg konstaterer, at JEG, qua en øjenlidelse, har bestilt forkerte batterier. Jeg kontakter Finn Rasmussen, som bytter, mine af egen fejl forkert bestilte varer, uden problemer. Det kalder jeg service. Her handler jeg helt sikkert igen, og jeg kan kun anbefale andre at gøre det samme.

Hurtig levering.

Hurtig levering og deres uoriginale batterier var kompatible.

Fremragende fin Handel og Service Online

Jeg har købt Batteripakker til både Kamera og Amatørradio til fornuftige priser og hurtig levering, samt lader til samme ... Kvalitet i top priser i bund ... kan varmt anbefales - Mvh. Keld Gydum

Absolut service til U.G

Jeg er meget tilfreds med den service jeg har fået fra Batterizonen.dk. Fik allerede min vare dagen efter bestilling. Kan anbefale Batterizonen til andre som vil spare penge og elsker hurtig levering.

MVH Dennis Funch

Overholder ikke gældende garanti regler

Jeg henvendte mig til batterizonen med fordi jeg havde modtaget et defekt batteri. De enerkendte over for mig i en mail at der var tale om en defekt info chip i batteriet. Jeg bad så om at få tilsendt en returlabel til det defekte batteri. Jeg modtog en mail hvor jeg fik at vide at dem skam var mig der skulle afholde udgiften til returnering af det defekte batteri. Dette er ikke korrekt i følge forbrugerstyrelsen, batterizonen skal betale for returneringen af det defekte batteri. Forbrugerstyrelsen kører ikke sager på varer der har kostet under 700kr, så batterizonen kan se stort på de gældende regler og gøre lige hvad der passer dem.

Hurtig og nem ekspedition

Fra en dag til næste dag levering med posten. Gode email oplysninger. Batterierne var i en boblekuvert og var emballeret tilstrækkeligt.

Anbefalelseværdig

Hurtig levering og fin information på mail.

5 stjerner

Hurtigt svar. Hurtig levering.

Batterizonen rekommenderar jag

Snabb leverans och batteriet passade till min kamera mycket bra sevice tack

Batterizonen - super service!

Jeg har købt et ekstra batteri til mit nye Olympus kamera på Batterizonen. Desværre kunne Post Danmark ikke finde min hoveddør -men Finn Rasmussen fra Batterizonen reagerede hurtigt på min mail og jeg fik sendt en erstatningsforsendelse uden problemer. Så er det bare helt okay at handle på nettet!

Jeg købet 3 stk. batterier (Alt OK)

Jeg købet 3 stk. batterier til mit Canon EOS 40D og Canon EOS 7D digital kamera. Det var rigtig vigtigt for mig at varen ankom om lørdagen. Ingen problemer, ordrebekræftelse faktura levering alt var perfekte. Ikke nok med det var mit bestilte batteri nu opgraderet til en bedre model uden yderlig omkostning. Jeg kan varm anbefale at handle med Hr. Finn Rasmussen www.Batterizonen.dk og det er bestemt ikke sidste gang jeg handler der. Med venlig hilsen R H DATA OG FOTO Adm. Direktør Robert Hæ www.rhdata.dk

Fantastisk service

Lavede 2 ordrer i denne uge. Den ene var i første omgang forsinket i posten, men Batterizonen sendte en erstatning som kom dagen efter, sammen med den oprindelige :)

Super service - kan kun anbefales 100%!!

Købte en ti-pak og fik den leveret dagen efter.

En handel som den bør være, købte en vare og fik den leveret dagen efter.
Der var lidt forvirring ved priserne, et batteri kostede 5 kr, 10 stk 4 kr, 30 stk 3,75 kr osv og rabatten man får er regnet forkert ud (butikken oplyser mindre rabatter end man får), men ellers en lige ud af landevejen handel.

Hurtig levering men kvalitet er..bob bob

Købte et batteri til mit video kamera og fik det hurtigt ingen problemer der. Men selve bygge kvaliteten af batteriet virker ikke lovede når man sætter det ved siden af et originalt. samlingerne er ikke ret godt lavet og det er ikke noget jeg tør lade side i uden opsyn.

UPDATE!
Jeg har lavet min bedømmelse om da jeg ikke syntes det er helt fair kun at bedømme dem på batteriet da jeg også købte nogle andre ting som jeg er glad for. Derfor får de 4/5 i stedet for 3/5

Jeg købte også en oplader og nogle Panasonic CR2025

Hurtig levering, ingen problemmer

Hej alle,

Torsdag bestilte jeg 2 stk. LP-E5 batterier, og da det var efter luk, blev pakken først sendt igår, og modtaget idag. super hurtig levering, kan kun anbefale og bruge batterizonen.dk, næste gang du søger efter batteri, til dit kamera, eller noget andet, de har så mange forskellige typer.

Mvh.
Per Heymann

Reklamations håndtering som det skal være.

Jeg købte et billigt batteri til mit digitale spejlrefleks kamera 8/7/2010 og fik det leveret 2 dage efter - lige som de havde lovet.
Desværre havde batteriet en defekt, så da jeg skulle bruge det 9 måneder senere, var det hævet på midten og passede ikke længere i kameraet.
Reklamationen blev håndteret lige som den skulle, og fik sågar tilbudt at "opgradere" mit billige batteri, til et bedre, for et ganske lille beløb.
Det ombyttede batteri blev leveret 2 dage efter at batterizonen havde modtaget det gamle.
Her handler jeg gerne igen!

Endelig en som ved hvad han taler om :o)
Bestiller den ene dag, har det den anden dag.
Det kan da ikke være bedre eller nemmere.
Vil da helt klart handle og anbefale videre.
En stjerne for priserne, der kan alle være med....

Købte batteri til kamera.
Afgav ordre den 16/2 om aftenen , og varen var der den 18/2.
Alt var OK.
Perfekt handel

Lige efter bogen

Overskuelig hjemmeside, fornuftige priser og ikke mindst.....særdeles hurtig levering. Det må udløse højeste karakter..!!

Batterizonen Details

Batterizonen sælger genopladelige Batterier og Opladere til Mobiltelefoner, Bærbare, Video- og Digitalkameraer. Vi leverer høj kvalitet til meget lave priser. Vi har mere end 30.000 tilfredse kunder, men 5 utilfredse kunder ødelægger desværre fuldstændig vores Trustscore. Trustpilot giver dig desværre et helt skævt billede af vores ellers ret fantastiske kundeservice og varer som kvalitetsmæssigt er bedre, end hvad du ellers kan finde til samme pris andre steder. Vi yder 1 års fuld garanti på alle genopladelige batterier og 15 dages fortrydelsesret på alle varer. Herudover lever vi naturligvis fuldt op til købeloven, men kan desværre ikke give evighedsgaranti. Fejl kan naturligvis forekomme alle steder, men skulle du blive ramt af en af de meget sjældne fejl, gør vi alt for at rette fejlen hurtigt.

Visit Batterizonen

We live here: Postboks 2773