Bauhaus Kundeservice reviews

Bauhaus Kundeservice reviews

4.5

Alt kan næsten altid findes, som andre firmaer ikke har!

Jeg har haft en dårlig oplevelse med en bestilt ordre, men undskyldes med at Bauhaus ikke får de bestilte varer tilsendt.
Personalet er altid behjælpelig og flinke ved kassen. Og jeg ender altid i Bauhaus, da der er andre forretninger som ikke er så kunde venlige og fint at have denne side og spørger kunderne om deres tilfredshed med Bauhaus.

Hej Niels

Tak for din anmeldelse.

Har du taget fat i det varehus hvor du har handlet med henblik på at få løst dit problem?

De bedste hilsener

Heidi Andreasen, bauhaus.dk

Har betalt for en vandhane som vi ikke har fået med.

Jeg og min kæreste er ret sur over den behandling vi har fået for på en eller anden måde er en vandhane kommet igennem kassen vi har haft den med. Vi var inde den 11. Januar og købe er badearrangamente. Personale der står for bade afdelingen hjalp os med hvad vi skulle have spurgte om vi også ville have dem vandhane med som sad i udstillingen. Og vi takkede ja og han skrev det på den seddel han gik med. Der efter fulde vi med op til disken hvor han tastede det ind. Vi fik papiret på at vi havde bestilt badeværelse til den 27. Januar. Der fra gik vi videre i butikken og kiggede på andre ting til badet. Kæresten hentede en vogn og vi fortsatte købet. Da vi var færdige gik vi selvfølgelig til kassen og betalte. Der gik 14 dage og badet blev afleveret (Ingen vandhane) derefter gik der yderligere 14 dage før vi kunne få badeværelset at op fordi muren skulle være færdig. Så retter den 11. Februar finder vi ud af at vi ikke har en vandhane og vvs manden kom dagen efter så os i fuldfart til Århus for at få den vandhane vi ikke havde fået. Det er det så problemet kommer, der er to bauhaus i Århus og vi kørte til den anden end den vi havde købt badet i. Så de kunne ikke hjælpe så og det var 5 minutter Før lukke tid og vi skulle vare havde en vandhane så vi købte en til få så kunne vi jo bare få byttet den anden.
Men nu er problemet bare at i og med at den på mystiskvis er kommet igennem kassen at vi så ikke kan få pengene tilbage på noget vi ikke har. Og der er gået over 14 dage så vidioovervågningen et blevet slettet så der er ingen beviser på at vi ikke har fået den. Men hvordan kan den havde været kommet igemmen kassen nå baepersonale ikke har givet os den og nå vi ikke selv har taget den med? For vi regnede med at den blev sendt med badet siden badepersonalet spurgte om vi også ville have dem med og skrev det ned. Så vi har købt noget vi ikke har fået med. Og det synes vi er ret uretfærdigt. Og ja vi har kigget flere gange der hjemme men i og med at vi er ved at lave om så har vi 'rørt' og flyttet på alle hvad der er i huset så vi har dem ikke. Det er jo ikke for sjov at vi køber to vandhaner nå vi kun har et badeværelse! Så håber virkelig at det her problem kan blive fixet. Få det er sgu mange penge at smide efter noget nå man ikke får det med.

Kære Anne

Tak for din anmeldelse her på TrustPilot.

Jeg ved ikke præcist hvad som er gået for sig i denne sag og kan ikke i din henvendelse se, i hvilket varehus du har handlet.

Vi du skrive en mail direkte til mig på info@bauhaus.dk - att: Heidi Andreasen. Så vil jeg bringe sagen videre herfra.

På forhånd mange tak for hjælpen.

Heidi, bauhaus.dk

Bon nummer: 214 4 55 18 02 14 Medarbejdere med høj faglig viden!

De forskellige medarbejdere "kom mig i møde" - var opsøgende på en behagelig måde. (Så jeg tænkte helt spontant: "gad vide om de fornylig har været på kursus i god service?"

Hej Aksel

Tak for din anmeldelse - vi er glade for at høre at du havde en god oplevelse.

Jeg ved ikke om de pågældende BAUHAUS medarbejdere har været på kursus, men ofte smitter vores kunders gode humør også af på vores medarbejdere :)

128 4 147 16 02 14 kl 13..20 min bon

hej bauhus lige et par ord om jer . jeg har altid fået en god og høflig betjening, høfligt og venligt personale ,altid masser af gode varer, har også oplevet at skulle bytte igen ingen problemer. Har handlet hos jer siden i lukkede op. super. 9ud af 10 tak .hilsen Allan sørensen

Hej Allan

Tak for din anmeldelse af os - den sætter vi pris på :)

Heidi Andreasen, bauhaus.dk

Besvarer brud på lovgivning med "Ja, hej hej, hav en god dag"

Som Bauhaus må være bekendt med, har vi i Danmark en lovgivning der siger, at en forretning er forpligtet til at sælge en vare til den pris der står på skiltet, også selv om prisen skulle vise sig at være forkert.
I Bauhaus Glostrup er man åbenbart ligeglade med lovgivningen, idet de står stejlt på at sælge flamingoplader til en meget højere pris, end skiltningen viser. Der var tale om en palle med flamingoplader, med et skilt ovenover, der pegede ned på flamingopladerne. På skiltet stod dimensionerne, som umiddelbart passede til de underliggende plader og en pris på 12,95 kr.

Ved kassen forlangte de 100 kr for pladen- noget af en forskel! Efter diskussioner frem og tilbage, konfronterede jeg Souchef Morten med lovgivningen, som står skrevet på forbrug.dk: havde han følgende reaktion: "Ja, hej hej, hav en god dag."

Kan Bauhaus give mig en forklaring på, hvorfor Bauhaus er hævet over den danske lovgivning og at det er kunden der handler i ond tro,som Morten påstår, når Bauhaus skilter forkert? Jeg venter også spændt på at høre fra Bauhaus, om hvordan Bauhaus, som firma, mener at Mortens flabede svar udstiller den virksomhed han repræsenterer?

Jeg er vred over den flabede behandling og at man i Bauhaus Glostrup ikke føler behov for at følge gældende lovgivning, så jeg vil naturligvis advare folk jeg kender, mod Bauhaus, så de ikke får samme dårlige oplevelse.

Hej Line

Vi beklager at du har haft en dårlig op levelse hos os. Jeg har været i kontakt med varehuset og nævnte personale. Skiltningen i varehuset er foregået korrekt men beklager naturligvis at din opfattelse er en anden.

Som detailkæde er vi naturligvis ikke hævet over loven og vi gør alt hvad vi kan for at imødekomme vores kunder på bedst mulig vis.

Med ønsket om en god dag.

rart personale

jeg kan kun anbefale at handle i Bauhaus Tilst, de gange jeg har haft brug for hjælp har jeg fået det. Måske tåbelige spørgsmål er belvet besvaret med et smil

Hej Helle

Tak for din anmeldelse. Hos os findes der ingen 'tåbelige spørgsmål' - vi er her for at hjælpe vores kunder :)

Ha' en god dag

Mvh Heidi Andreasen, bauhaus.dk

fantastisk livlig personale i rigtig godt mandagshumør

170030130190313 mit bon nr

jeg blev alene for to år siden efter 55 års godt ægteskab og bor i greve vi har altid handlet i Bauhaus i Ishøj altid venlige personale som hjælper med at finde varen ,så derfor handler jeg der stadig for god service sætter vi ældre pris på tak for hjælpsomhed med at finde en lille lyspære med smil og humor .vh lillian christensen

Hej Lillian.

Tak for din fine anmeldelse. Vi glæder os til at se dig igen i BAUHAUS Ishøj :)

Ha' en god dag.

Heidi Andreasen, bauhaus.dk

Hurtig reaktion og super refusion

I forbindelse med køb at garderobeskabe til vores soveværelse var der store problemer med leveringen. Men da jeg via Trustpilot kontaktede Bauhaus kom en superhurtig reaktion og en beklagelse samt refusion på 25 % af beløbet. Stor ros til Bauhaus.

Ikke godt nok!

Jeg bestilte ca 50 m2 gulv, d.13 januar. Og da de ikke havde mere i Aalborg, skulle det sendes fra Esbjerg og Holbæk, og det vil ta ca 5 hverdage, og da der var en del sne, fik jeg af vide at det kunne være at der måske gik 7 dage.. Til den 20/1. Den første halvdel kom omkring den 20/1 men nu mangler jeg så stadig resten, og bliver spist af med det kommer i morgen (bare 4 gange i denne uge) nu er det så den 5 februar og mangler stadig resten af mit gulv,
Ikke nok ned at gulvet kostede over 13000 kr
Men skulle også betale 250 kr i fragt. Syntes virkelig det er dårlig service (første gang jeg har oplevet dette hos bauhuse)
Udover dette var der så en pakkerne som var skadet, og frygter hvis jeg ikke kan undvære en pakke, så skal den jo bestilles bagefter, så går der måske 3 til 4 uger før den kommer....
Syntes virkelig jeg har haft en dårlig oplevelse fra bauhuse Aalborg
Mvh Ole

Hej Ole

Jeg beklager det kedelige forløb som dit køb har haft. Jeg kan forstå på varehuset i Aalborg, at de nu har taget kontakt til dig, og tilbudt dig en kompensation. Jeg håber at du nu kan få lagt dit gulv færdig, og bliver glad for produktet.

Super service i Næstved

Super service ved køb af Texas Handy Sweep i Næstved afdelingen i efteråret 2013.

Endnu engang fin service ved nylig reparation af fejemaskinen. Det tog kun et par dage, så var den klar igen.

Ros til Bauhaus - de tog min kritik seriøst!

Efter jeg i tidligere bedømmelse kritiserede Bauhaus for deres dårlige service efter kl. 17.00 og manglende annoncerede varer, kan jeg kun udtrykke ros overfor måden min kritik blev håndteret på. Jeg blev som lovet kontaktet via mail af varehuschefen, der forklarede hvordan han ville bruge min kritik konstruktivt, og hvilke tiltag han allerede var igang med for at løse problemerne omkring ofte udsolgte tilbudsvarer.

Jeg er derfor meget tilfreds med det efterfølgende forløb, og ikke mindst med at varehuschefen sørgede for at jeg fik mit toilet, hvilket var sagens kerne:)

Så derfor stor ros til Bauhaus

Anders Sørensen

Uforskammet butiksmedarbejder

En ubehagelig oplevelse fra den lokale Bauhaus:

Jeg tog afsted sammen med min hustru + en huskeseddel med tre punkter. Med mig havde jeg også et 6 mm spiralbor + tilhørende kvittering, som var et fejlkøb foretaget lige før nytår, og som jeg derfor gerne ville returnere.

Det glemte jeg uheldigvis at gøre INDEN jeg gik ind i varehuset, og her starter historien så:

Jeg finder mine varer, og på vej til kassen kommer jeg i tanker om boret. Derfor går jeg ud gennem informationens sluse, og melder mig ved informationens disk for at få returneret spiralboret.

Ekspedienten tager et fuldstændig bizart og nedladende smil på, og siger nærmest beklagende: ”Jeg så altså godt at du kom inde fra vareområdet…” Det blev gentaget nogle gange, og pointen var ikke til at tage fejl af, selvom det ikke blev sagt direkte.

Jeg prøver at forklare mig, men får kun det svar, ”at jeg så godt, at du kom ud fra vareområdet…” Alt sammen sagt meget beklagende og med et decideret flabet smil om læberne.

Jeg kunne KUN tolke det som en uudtalt anklage om butikstyveri: ”Du har hentet det bor inde på hylden, og nu kommer du og vil have penge for det.”

Nu har jeg sådan set aldrig taget noget med hjem uden at betale for det, og har heller ikke til hensigt at begynde på det, så den episode var temmelig ubehagelig, og fik mig direkte op i det røde felt.

Det kan godt være, at jeg begik en fejl ved at tage boret med ind i varehuset, og det tager jeg gerne på mig. Men jeg synes ikke det berettiger den pågældende ekspedients optræden.

Men det bekræfter bare min opfattelse af Bauhaus som et sted, hvor jeg KUN handler når jeg ikke har andre muligheder.

Og jeg forstår nu FULDSTÆNDIG hvorfor Bauhaus Kundeservice er placeret 72 ud af 73 i kategorien Byggeri...

Hej Morten

Lad mig starte med at beklage den behandling som du har fået i en af vore varehuse, det vil jeg meget gerne bringe videre til den relevante varehuschef, hvis du vil oplyse mig om, i hvilket varehus du fik denne behandling.

Desværre har vi store problemer med netop denne type "tyveri" og derfor er vores medarbejdere instrueret i at være specielt opmærksomme på dette. Det beklager jeg har ramt dig, men som forbruger har du også et ansvar for, selv at undgå en sådan situation. Dog kan vi godt blive enige om at du fik en rigtig dårlig behandling, og det er ikke godt nok!

Fik du dine penge tilbage for boret, for det skal du naturligvis have?

Jeg håber at høre fra dig, så jeg kan bringe kritikken videre, og jeg håber at vi ser dig i Bauhaus igen en anden gang.

Du kan skrive til mig på slb@bauhaus.dk

De bedste hilsner

Virkelig dårlig service

Jeg ringede i starten af december og spurgte efter en vrider til min lås og forklarer, at jeg allerede har været 5-6 andre steder, men ingen af dem havde jeg søgte. Spørger derfor om I har det og ja siger ham, som jeg snakker i telefon med. Jeg beder ham gå ned at tjekke, men det gider han ikke. Så jeg stoler på ham og tager derud nogle timer senere og det viser sig, at I ikke har hvad jeg skal bruge. Jeg bliver derfor sur og en sød und fyr hjælper mig, med at skaffe en mail adresse til et klage team. Jeg sender derfor en mail 2 dage senere (omkring den 8. december). Jeg har stadig intet hørt. Synes det er dårlig stil, bare at ignorere en klage sag i stedet for at behandle den.

Hej Søren. Tak for hurtig svar. Jeg skulle have handlet i den i Glostrup.

Hej Maria

Jeg beklager at du er blevet fejlinformeret om varens lagerstatus, og efterfølgende at du ikke får svar på din henvendelse. Hvis du informerer mig om hvilket varehus du har handlet I, vil jeg viderebringe kritikken til varehuschefen og bede ham om at svare dig.

Hej igen Maria

Vil du sende mig din e-mailadresse på slb@bauhaus.dk, så sender jeg den videre til den rette medarbejder i Bauhaus, Glostrup, som så vil kontakte dig hurtigst muligt?

På forhånd tak
Søren benthin, Bauhaus.dk

Ingen service før vi klagede telefonisk

Kundeservice i Herning er yderst svingende! Smilende ved kasserne men når det kommer til reklamation og hjælp med bestillinger er de knap så venlige. Jeg blev bedt om selv at køre til Vejle og hente en ny lyskæde som skulle byttes på reklamtion.
Må sige at jeg var paf. Havde først fået at vide at jeg bare kunne få pengene tilbage. Det redder dog ikke belysningen på juletræet, måtte jeg flere gange påpege!
Da min mand ringer ind og spørger om det virkelig kan passe får han samme svar. Efter lange diskutioner ender det med at lederen af lysafdelingen alligevel bestiller en hjem fra Vejle til os. Mon jeg også får den udleveret, når den kommer?

Hej Jannie

Jeg beklager at du har oplevet en dårlig kundeservice i vores varehus i Herning, jeg har sendt din kritik videre til varehuschefen. Jeg håber at du fik varen udleveret som lovet, i modsat fald må du meget gerne vende tilbage til mig.

Totalt ringe

Knaldtilbud med kæmpeoverskrifter - varen udsolgt på ingen tid, det er bondefangeri....

Hej Bo.

Jeg beklager at du har oplevet at en varer var udsolgt inden du kunne når at købe den. Hvilken varer er der tale om, så skal jeg se om jeg kan hjælpe dig med at skaffe den.

Aldrig mere VVS i Bauhaus Odense

Jeg har normalt lang lunte, men nu har min kone og jeg to gange været udsat for chefen for afdelingen,
I forbindelse med en ordre som ikke blev leveret til aftalt tid, og mange opkald til Bauhaus hvor afdelingen lovede svar dog uden nogensinde at ringe tilbage.
tog vi selv i Bauhaus og blev henvist til afdelingschef Dan Hansen,
vi blev i samtalen kaldt utålmodige
vi måtte da kunne forstå at han havde andet at tage sig til end at holde øje med vores skab, og vi var da i samme båd som andre kunder for hovedkontoret var nogle idioter fnyste han.
til sidst sagde han at han ikke kunne hjælpe os lavede en grimasse og gik fnysende væk. alt mens en anden personale så temmelig pinlig berørt ud.

Her to uger efter ville vi trods den første ubehagelige oplevelse i købe en vandhane
og stødte igen på manden som tydelig irriteret sagde at " hvis der var problemer måtte vi altså snakke med hans chef" (skabs problemet var løst)

Vi har nu købt vandhane hos konkurenten, og siger "aldrig mere vvs i Bauhaus Odense"

Hej Bent

Det er meget beklageligt at du føler dig dårligt behandlet i et af vores varehuse. Vi har taget kritikken til os internt, og har også videregivet kritikken til de implicerede medarbejdere. Det er absolut ikke iorden at du har haft denne oplevelse i Bauhaus.

Alslev10

God kunde betjening, venlig service , brede gange og altid orden på hylderne, et godt sted at handle.

KUNDE-VENLIG

Dem der har et Ikano kort kan måske nikke genkendende til det her, kortet virker ikke og så er det selvfølgelig DIG som har behandlet kortet forkert. Okay jeg fik et nyt om det
virkede nej, så er der blevet bestilt et nyt igen og idag har jeg modtaget det, skal jeg betale 300kr for noget der aldrig virker så vil jeg ALDRIG nogen sinde handle i
Bauhaus igen bonus eller ej og når du så for 25 gang står ved informationen og får og vide Kortet har virket en gang nå tænker du jeg har da ikke haft det lånt ud og er det hende den sure igen æv så går man bare uden bonus igen igen og igen DØM SELV
KUNDE VENLIG hilsen Christina Bruun

Hej Christina

Jeg er ked af at høre, at du har haft en dårlig oplevelse med dit IKANO kort. Det lyder som om, at teknikken har drillet, og det skal du bestemt ikke have skylden for. Jeg synes at du skal tage kontakt til IKANO Bank på tlf. 43556600 eller e-mail: kundeservice@ikano.dk hvis problemet opstår igen. Endnu engang skal jeg beklage den dårlige oplevelse du har haft, af vores håndtering af dit problem.

Tak for hjælpen!

Under stormen for to uger siden prøvede jeg at cykle hjem fra arbejde. Det var for farligt og jeg måtte opgive. Nu var problemet bare hvad jeg skulle gøre af min dyre racercykel.

Heldigvis kom jeg forbi Bauhaus i Glostrup, hvor jeg spurgte om jeg måtte parkere min cykel natten over. Selvfølgelig måtte jeg det! De var ved at lukke butikken tidligt begrund af den stærke blæst, og de stillede min cykel i vindfanget så den stod i sikkerhed.

Tusind tak for hjælpen Bauhaus! Jeg kom sikkert hjem, og min cykel stod trygt og sikkert i receptionen dagen efter.

ingen hus med Bauhus

Det var kvik betjening i Bauhaus, da jeg skulle have skiftet gasflasker. Det tog et kvarter med indskrivning og ombytning - ganske vis bagest i butikken, men fin service og det ekstra kvarter, det tog for mig var jeg selv skyld i, da jeg kom til at parkere lidt for langt væk fra hovedindgangen - og skulle så slæbe på 2 gasflasker fra bil til information.

Stort udvalg og levering fra dag til dag

Bauhaus Danmark & Bauhaus.dk

Hos Bauhaus får du danmarks største udvalg, med prisgaranti og professionel service. På www.bauhaus.dk kan du shoppe døgnet rundt, og få dine varer sendt lige til din dør. Vi glæder os til at se dig hos www.bauhaus.dk

Visit Bauhaus Kundeservice

Skriv til os

We live here: Anelystparken 16
8381 Tilst

Prisgaranti

Bauhaus er ALTID billigst

Hos Bauhaus er du garanti for at varen altid har den bedste pris. Hvis du, indtil 14 dage efter dit køb, finder varen billigere, hos en national konkurrent, og indenfor en radius af 50 km fra dit lokale varehus får du PRISGARANTI. Bauhaus refunderer dig prisforskellen + 12% af konkurrentens pris.