Bavinchi reviews

Bavinchi reviews

6.5

Gode kager, Trist brød

Når jeg forestiller mig bagerbrød er det lækkert nybagt brød der smager hjemmelavet. Det kan Bavinchi i Hammel i hvert fald ikke leve op til.
De har helt vildt lækre kager men det gælder ikke deres brød
Så hellere købe det billige nede fra Netto.....

Øv Muggent brød

Det er nemt at brokke sig - men jeg har aldrig oplevet at få gammelt og muggent rugbrød ved en bager før så derfor bliver jeg nødt til at skrive om min oplevelse. Bavinchi's afdelning på Trøjborg solgte os i dag et brød der var muggent i bunden og tydeligvis ikke friskt- småske er det sommerferien måske ikke men jeg tør ikke købe brød der igen.

Ja så må vi da finde os en anden bager...

Is Bavinchi your company?

Bavinchi Details

Visit Bavinchi