Baxi reviews

Baxi reviews

3.6

Horribel kvalitet!

Har desværre købt et hus hvor der fulgte et BAXI WGB-KN15 fra 2005 med.
Det har kostet langt over 20.000 kr. i reparationer - det vil ingen ende tage.
Varmtvandbeholder har været defekt og udskriftet 4gange(!), stort set alt indmad har også være udskiftet og nu er det en printplade til 6500 kr!!! som skal skriftes.
Aldrig aldrig købe et BAXI gasfyr - det kan ikke betale sig

Slettet anmeldelse!!!!??

Jeg er en af de foreløbig tre personer, som har fået slettet min anmeldelse af BAXI. Mærkeligt nok kan jeg ikke få klar besked om hvorfor eller om det er BAXI, som har været i kontakt med TRUSTPILOT. Hvis det er tilfældet, at et utilfreds firma uden videre kan slette en anmeldelse uden en meget god begrundelse, må jeg som anmelder stille spørgsmål ved TRUSTPILOT´s validitet.
Det kan oplyses, at jeg selv har været i kontakt med BAXI, men at de ikke kontaktet mig, på trods af, at de oplyste, at de ville.

Har været et meget dyrt bekendtskab

Vi har haft vores Baxi gasfyr (WBS 15) siden 2006. Der har været reparationer ca. hvert andet år. I alt for ca. 20.000 kr. Jeg vil bestemt ikke anbefale Baxi.

Super Baxi

Vi har et baxi multiheat 1,5 og det kører upåklageligt. Da vi købte huset var fyret installeret for ca. 3 år siden. Vi har boet i huset 6 år nu så baxien er så ca. 9 år og det kører bare. Det eneste der er skiftet er røggas føleren ellers intet. Vi bruger knap 30 kg. Piller i døgnet til at opvarme 228 m2 gammelt hus med der er nogenlunde isoleret. Det er da ikke galt. Rensning af et baxi er da noget af det letteste at have med og gøre. Vi er fuldt ud tilfreds.

Sod og snavs overalt med multiheat 2,5

Jeg blev så glad da jeg overtog ejendommen i 2005, der var jo et godt pillefyr. Men min glæde skulle snart ændre sig til skuffelse. På trods af lovprisninger fra Baxis konsulenter på diverse messer har jeg fundet ud af at det er umuligt at undgå sod og snavs når der skal renses røgrør.

Det vælter ud med sodpartikler og røg der lægger sig overalt i fyrrummet, så glem at have vasketøj eller andet af værdi i samme rum.

Uanset om fyret kører på fuld ydelse og har godt træk i skorstenen ved rensning så kommer der en del sod lige ud i ansigtet på den der renser det.

Det er klodset bygget.

Super serviceaftale

Serviceaftalen har været en rigtig god idé - 7 år gammelt har vores gasfyr lige været igennem en større reparation.
Hurtig respons fra Tarm, alt var fikset dagen efter.

Det ville selvfølgelig være bedst hvis der ikke havde været noget i vejen...men når det nu skulle være

Har købt nyt hus med baxi fyr

Har købt nyt hus i 2008 med nyt baxi fyr. På daværende tidspunkt var fyret 1,5 år gammelt. I de tre år vi har boet i huset har der været løbende problemer med manglende varmt vand og varme. Vi har brugt snart 25.000 på reparationer og det samme sker hver gang vi nærmer os vinter. Så er der problemer med fyret igen.
Da de første problemer opstod lige efter garantien udløb, og der var ikke noget at hente på garantien.
Vi har skiftet diverse ventiler, 2 printplader, gasarmatur og nu også en gaspumpe. + mange timer til vvs reparatør.
Vi har dog senere hen fået en serviceaftale, men med sådan et nyt fyr regner man ikke med at skulle bruge så meget tid / bekymringer og penge på at få varme!

Værdiløs reservedelsgaranti fra baxi

Vores gamle fyr fra Baxi mangler nogle reservedele. De er for længst stoppet med at producere dem, men Baxi har en reservedels garanti.

Den er desværre værdiløs, for i virkeligheden mener de blot:
"hvis vi har dimsen må du gerne købe den. Har vi den ikke gør vi intet for at hjælpe dig med at finde den andet sted. Vi vil heller ikke give dig specifikationerne på den, så du let kan få den lavet andet sted."

Så køb kun fra baxi hvis du tror du ikke få brug for reservedele mere end 10 år efter produktet er udgået af produktion.

Vi byggede et helt nyt hus og indsatte et helt nyt baxi fyr. Der var problemer lige fra start. Ved en tilstandsrapport fik vi K3 på kedlen. Baxi ville ikke engang komme og tilse kedlen.

Is Baxi your company?

HS Group A/S Details

Hos BAXI A/S udvikler og fremstiller vi tidssvarende løsninger indenfor boligvarme. BAXI A/S har fokus på miljø og optimal udnyttelse af jordens ressourcer.

Visit Baxi

We live here: Smedevej 2