Bazoom reviews

Bazoom reviews

4.6

BILGALLERI HJÆLPE- ADMINISTRATOR

Sørgelige administrator.

Jeg har aldrig fået noget konstruktivt fra dem også er de kke helt friske.

0 - STJERNER TIL HJÆLPE ADMINISTRATOR

Dog skal det siges Rikke fra kundeservice er super flink og har hjulpet når de ikke ikke har haft interesse i at hjælpe.

5 - Stjerner til kundeservice!

Man betaler for at se reklamer..

For at kunne bruge de forskellige webgallerier / Bazoom-sider, skal man være VIP. Det koster naturligvis penge. Selvom man betaler for at bruge siderne, er de stadig plastret til i reklamer. Jeg bruger endda AdBlock, for at slippe for dem, og det tager også de fleste, men på trods af det, ser forsiden på bilgalleri,dk sådan her ud:

Som man kan se, er selv "udvalgte biler" (som plejer at være et galleri, med brugernes biler) fjernet, og erstattet med endnu en reklame. Nu endda en film.

Jeg er nu færdig med at bruge webgallerierne. Jeg vil simpelthen ikke betale, for at se 500 reklamer dagligt..

Farvel!

Seriøst ringe behandling

Hjælpeadmin og få brugere, styrer hvem der skal være på bg.
Er du ikke enig med dem, stemmer de dig ud og du får ikke dine penge tilbage.
De snakker sammen i grupper hvem de skal stemme ud.

Fornuftig og brugbar side.. Men!

Giver 4 stjerner. Den sidste modtager de når du har fået sorteret godt og grundet ud I hjælpe admin og moderatorer, magen til amatører skal man lede længe efter..

Hvordan kan man have supporter som ingen forstand har på andet end sig selv?

Men ellers i helhed en god side

Bestemt et af danmarks værste communities.

De behandler det næsten som en joke, der sidder en del på bazoom der administrerer gallerierne og på mange af dem er rent tilfældige mennesker sat til at styre det hele med rund hånd.
De tolker også brugerbetingelser fuldstændig anderledes fra galleri til galleri.

Pengeslugere, siden er PROPPET med reklamer og du skal alligevel betale for oprettelse.

Dårlig svar fra både hjælpeadministratorer, administratorer og bazoom, de giver allesammen "vi er ikke forpligtet til at svare" og enhver henvendelse tager flere uger.

Slettede brugere uden grund, som jo har kostet penge og siden man ikke kan skrive til dem uden en bruger, har du ikke ret mange muligheder.

Totalt bolsjehjemmeside hvor personerne der arbejder bag faktisk virker mere ligeglad end sidens automatiske funktioner.

Den eneste service du får fra denne side er at få lov til at smide penge, alle dine billeder, billeder, bruger og hele pivtøjet slettet uden grund og det eneste du har at gøre med er.
"Vi forbeholder os retten til ikke at kommentere beslutningen om sletning af din brugerkonto yderligere."

Hvilken service, det sætter store spørgsmålstegn ved besvarelserne til de andre bedømmelser... hjælper det virkelig at skrive ind til ligegladbazoom@support.dk? jeg tvivler.

De skriver også herinde "Du har fuldstændig ret i, at man bør oplyses om, hvilket indlæg - eller hvilken handling frysningen gælder. Som regel opretter brugere ikke så mange indlæg om dagen, og det giver derfor sig selv, hvad en advarsel eller en frysning er givet for."

Hvordan stemmer det overens med mine 7 henvendelser til jer, der løber over 4 tråde og 22 beskeder med 5 forskellige personer på en måned?

Slettet bruger på HesteGalleri, for at give anden bedømmelser :-S

Ja, jeg har kraftedme betalt for at være der, og nu er min bruger væk, fordi jeg gav en person med ELENDIGE billeder lav og middel?
Er det fair?
Det er HA'en her: http://www.hestegalleri.dk/bruger/19743-jm_ der gør det, fordi hun er venner med den jeg gav lav IRL.
Er det virkelig fair, at fordi de er venner rigtigt, så må vi andre ikke give bedømmelser? Synes virkelig ikke det er okay!!
Nu har jeg mistet billeder og videoer af min hest, som jeg ikke havde andre steder..

Det er totalt spild af penge, og vil fraråde alle at bruge penge på det - man modtager ikke engang en mail fra dem, altså.. Man kan stadig se hestene der, men kan ikke logge ind, eller se hele hestens profil :-S

FÅ NOGLE NYE HA'ER!!!!!! Dem der er, de STINKER, og behandler os uretfærdigt!!!

Hej Katia,

Hvis du skriver til os på support@bazoom.dk, så kan vi hjælpe dig videre, og se om der foreligger en fejl i forbindelse med din inaktivering fra siden.

Hav en god dag.

Mvh. Bazoom

penge sluger maskinen samt dårlige admi

ja jeg har bruger på de fleste af gallerierne men nu de ved at lave hele siden om flere reklamer svære at finde rundt i

syntes det er dårligt service når størst del af brugerne ville beholde gallerierne som de var men det syntes en vis kvinde ikke om hun går mere op i penge end at brugerne er tilfreds

HUSK KUNDEN HAR ALTID RET

OGSÅ JERES VIRKELIG DÅRLIGE HJÆLPE ADMI I HAR
dem burde i ryde ud i for over halvdelen af dem kan ikke give grundlag når de frysser ens konto man får bare en standart besked og brokker man sig over det og vil havde af vide hvad man har gjort sletter de ens bruger især på scootergalleri

Hej Christian,

Der er mange grunde til at gallerierne får nyt design - blandt andet at vi har fået rigtig mange henvendelser fra brugere, der ønskede fornyelse, da gallerierne har haft samme udseende i mange år - derudover er der kommet megen ny funktionalitet, som vi da håber du bliver glad for i længden.

Hvis man ikke overholder brugerbetingelserne på siden, vil man modtage en standardbesked, der gerne skulle fortælle, hvorfor advarslen er givet. Hvis du mener, at en hjælpeadministrator har foretaget en forkert handling, kan du altid kontakte os på support@bazoom.dk, så kigger vi på, om der skulle være tale om en fejl.

Mvh. Bazoom.dk

Troede virkelig at de admin var blevet klogere inde på HG

ser folk
Laver et emne med tydelig overskrift om emnet og der er så en bruger der skriver at hvis han ikke bryder sig tingene kan han bare smutte men han har jo betalt og mener så han har ret til at komme med sine kommentare om dvs og straks kommer admin og skriver styr dit sprog spørger så hvorfor andre må svine ham til får han bare at vide at han ikke må skrive sådan på hundegalleriet og beder så om at få af vide hvorfor andre må svine ham til men får så ikke noget svar virker som en ret useriøse admin.og måske en anelse sammen spiste folk der er derinde
hilsen
bent iversen
Journalist

Modsig ikke en HA på MCG

Kan læse at andre har samme problem med Sajmon som jeg har.
Han opfordrer folk til at lave noget kriminelt (bare behold din SU som udeboende, selv om du bor hjemme, opdager de det betaler du bare tilbage, der løber ikke renter på)

Gør man ham opmærksom på at det han siger vist ikke er helt efter loves bogstav, så ryger man i fryseren.
Han opfordre folk til altid at gøre hvad de kan for at undgå bøder fra politiet, men sjovt nok, når man selv gør det samme ved ham, som politibetjent på MCG, så kommer man også på køl.

Kenneth
Utroligt at man skal oprette en profil på FB for at kunne skrive herinde.

Dårlig morale og total mangel på respekt for brugerne

Ja, hvad kan jeg sige, man køber et produkt man betaler penge for, hvorefter en "hjælpe-admin" vælger at fryse en, blot fordi man ikke er enig.

Man har ikke ret til at vide HVAD man har gjort galt.

Det hjælper INTET at henvende sig til hjælpe-admins, hvis der er en anden bruger der overtræder reglerne, især ikke hvis en hjælpe-admin allerede har set sig sur på en.

Jeg har det fint med, at der skal være moderatorer til at holde styr på fora af denne størrelse, men det virker useriøst, at man betaler penge for et produkt, man derefter kan blive udelukket fra at bruge.

Det svarer lidt til at købe en biografbillet, hvor der kommer en kontrollør og holder dig for øjnene og ørene i ca. 20 minutter af filmen.

Jeg synes det virker MEGET useriøst (!), at man ikke kan gå i dialog med en hjælpe-admin, og de rent faktisk kan rode regere som de har lyst til.

Jeg fortryder jeg nogen sindehar givet penge til bAdolph Zoohitlerm, og støttet deres diktatur.

Og jeg synes i den grad i bør genoverveje jeres måde at behandle jeres brugere på - for jeg er temmelig sikker på, at folk ikke bliver ved med at bryde sig om det, og at BT sikker vil elske en sådan historie.

Hej Kristian,
Hvis du sender et link til din konto, så kan vi hjælpe dig med at finde ud af, hvorfor du er blevet frosset.

Du har fuldstændig ret i, at man bør oplyses om, hvilket indlæg - eller hvilken handling frysningen gælder. Som regel opretter brugere ikke så mange indlæg om dagen, og det giver derfor sig selv, hvad en advarsel eller en frysning er givet for. Men vi vil arbejde hen imod at brugerne oplyses mere specifikt, specielt, hvis det er en meget aktiv bruger.

Mvh. Bazoom.dk

Person forfølgelse på MCG?

Sjovt at netop en person får slettet sine indlæg med deres forholdsvis nyoprettede klub, når andre ikke gør.

F.eks reklamere Thors Rider ret tit med deres klub, uden det har konsekvenser, hvor i mod at når incognito MC gør det samme, så bliver det slettet ASAP.

En hurtig gennemgang viser at Thors Rider har haft langt flere indlæg om deres klub end Incognito har haft, men årsagen til at de bliver slettet ligger sandsynligvis i at Kong Sajmon HA af guds nåde på MCG ikke kan lide ham der opretter de indlæg

Der ud over findes der mange andre der også reklamere for deres klub, uden det har nogen konsekvens, i min verden er helt okay fortælle om sin klub, det er jo et forum for motorcyklister, og burde være en stor hjælp til nystartede som mangler ligestillede at køre sammen med.

Og netop det jeg skulle bruge det til, som kommende motorcyklist i Midtsjælland savnede jeg en klub i området at køre med, kunne ikke huske navnet på dem, da indlægget om klubben i området var pludselig væk, men fik navnet at vide og forklaringen på hvorfor af andre brugere.

Har været på MCG i godt 5 år, og har set hvordan enevældet langsomt har fået overtaget derinde, en gennemgang af antal klik på MCG viserat de er støt faldende efter at Sajmon har overtaget posten som HA, men sjovt nok, det bekymre åbenbart ikke Bazoom det fjerneste.

Sajmon er efter min mening ikke værdig til at bestride den post, flere gange er han fanget i selv at overtræde de regler som han fryser andre for, men underligt nok, de tråde bliver pludselig væk, når han bliver gjort opmærksom på det.

Han forfølger bestemte personer som har stillet sig kritisk over for hvad han skriver, da det langt fra altid passer med virkeligheden, men man skal ikke komme og sige ham imod. Gør man alligevel ryger man hurtigt på ”bad standing” listen ved ham, og alle ens indlæg vil være underlagt stor opmærksomhed for at finde fejl han kan fryse folk for, i hans verden er man enten med ham eller mod ham, alternativer findes ikke.

Så til eventuelle nye brugere - ønsker i at bevare jeres profil på MCG, så sig ikke Kong Sajmon og hans tro væbnere imod.

Hej Lars,

Som udgangspunkt slettes alt indhold, hvor der reklameres for egen vindings skyld på siden - og er dette ikke blevet fjernet kan du henvende dig til en af de 5 hjælpeadministratorer, der er på siden - eller skrive en mail til support, så sørger vi for at det pågældende indhold bliver slettet, hvis det strider mod vores brugerbetingelser. Mener du, at en bestemt hjælpeadministrator ikke udfylder sin rolle som ønsket, så beder vi dig sende en mail til support@bazoom.dk, så ser vi nærmere på sagen der - og forsøger at hjælpe dig videre herfra.

God tidsfordriv

Bruger både bilgalleri og motorcykelgalleri ofte.. Har tidligere brugt scootergalleri en del, og alt i alt er jeg tilfreds med siderne. Det er suveræn tidsfordriv, ydermere får man spørgsmål på alle sine svar på forum, uden at blive gjort til grin.. Hvis man er villig til at stille et seriøst spørgsmål på gallerierne, får man også et seriøst svar!

Hej Nicklas!
Det er dejligt at høre, at du finder gallerierne både underholdende og også seriøse. Vi er altid glade for at høre fra tilfredse brugere.
Hav en god dag:)

Korrupt Kattegalleri

De såkaldte administratorer svarer ikke på indsigelser og de sammenspiste "venner" har grønt lys for alskens chikanerier der i højeste grad overtræder et utal af de regler. som de er sat til at administrere.
Mit velrennomerede opdræt blokeres savel i afsendelse som i modtagelse af svar og beskeder, uanset at jeg er i stand til at læse, forstå og overholde de opstillede regler,
"Vennerne" har derimod den totale frihed til alle former for bagvaskelse og injurierende kommentarer mod mig og mine katte.

Min seneste og absolut "stuerene" markedsannonce i dag er kynisk slettet og min adgang er blokeret.

Mon ikke BAZOON skulle få luget kraftigt ud i administrationen af KATTEGALLERI.

Else Lüders
(http://www.Manx-katte.dk)

Hej Else,

Du er altid velkommen til at kontakte vores support på support@bazoom.dk (eller via "Kontakt", som du finder nederes på siden på KatteGalleri.dk), hvor du kan fortælle nærmere om din oplevelse, så vil vi prøve at hjælpe dig videre herfra.

Mvh. Bazoom.dk

De er virkelig til grin!!

Bazoom gallerierne, er styret af en flok aber uden hjerner.

De tager INTET seriøst, til trods for at det er blevet betalings-sider!

Hjælpe-admins gør intet for brugerne, Bazoom gør INTET når man henvender sig.
Og det virker i det hele taget bare som om at det som sagt, bliver styret af en flok hjerneløse aber!

Jeg har nu endda fået slettet min bruger, efter en eller anden MAC har fået en rockerluder til at skrive til MIG, med en trussel, og derefter er MIN bruger blevet slettet??

Nu holder de kraftedme, de bliver meldt til forbrugerklagestyrelsen, eller hvem man kan melde dem til -

NOGEN DER ER MED? SÅ BARE KONTAKT MIG.
Så kan vi få skovlen under de pikhoveder en gang for alle.

Hej John,

Vi er kede af, at du har haft en dårlig oplevelse hos hos - hvis du skriver til os på support@bazoom.dk, så kan vi se nærmere på sagen, og se på, hvordan vi kommer videre herfra.

Snyd og bedrag

Jeg selv er udelukket fra deres side, hvilket på sin vis er okay - hvis det foregik efter sidens regler og ikke om brugerne kan lide en eller ej.

Da vi har en masse babytøj fra vores datter vi gerne ville af med, opretter min kæreste en bruger - betaler 15,- for det og fordi vi var "fælles" om kontoen (hvor mange mænd bruger tid på babygalleri og sælge tøj derigennem) er den nu slettet og vi har INTET fået for vores penge. HAN giver penge for HANS konto og bliver slettet p.g.a de sure gimper på siden ikke kan lide mig.

Hvis I (Bazoom) ønsker nogle seriøse sider, bør I simpelthen GROVSORTERE i både hjælpe-admins og jeres brugere..
Babygalleri = En side fyldt med mødre med primadonnanykker
Baboom = En side fyldt med pattebørn af anden verden. Den side kan man ikke bruge til noget seriøst, mange af brugerne er nogle modbydelige mennesker, der kun kan tilsvine, gøre grin med og være generelt ondskabsfulde!

børnehave

jeg vil pointere at motorcykelgalleriet, som helhed er en glimrende ide, men når man lade små diktatorer som [navn fjernet] køre sit eget uhyggelige rødselsregime, som intet lader det tredje rige noget efter, tja så er vi galt ude, [navn fjernet] slå hårdt ned på ALLE overtrædelser af sidens regler, men mest overtrædelse af hans egne, uskrevne regler, han fryser/sletter alle der taler ham imod, siger noget dårligt om den model motorcykel han kører på, eller som bare drister sig til at nævne offentligt at de er uenige med ham, han hytter sine venner (lakajer) og skorser alle andre, man skulle tro at han havde for meget fritid, men det kan vel ikke være tilfældet, når det er tydeligt at han er mindst lige så upopulær på MIN. 5 andre sider, desværre går alle klager over denne så frastødende person, lige lukt i skraldespanden hos dem der egentligt skulle regulere ham, og han har fået snyltet sine lille "bagdelskysser" og hengivne fan [navn fjernet] ind som hjælpeadminstrator også, føj en rådden suppe de to laver.

De er begge nedladende, dirtatoriske ([navn fjernet] har dog ikke egen intelligens eller vilje, men gør ukritikløst som [navn fjernet] siger), arrogante og utroligt øretæveindbydene i deres svar til folk, folk, brugere, KUNDEr som de egentligt skulle hjælpe, desværre preller alle forsøg på dialog af, da de som 6 årige ikke magter en dialog, men blot gentager de samme undelødige argumanter igen og igen og igen og igen.......og igen...og....

Enig i de øvrige udsagn

Kedeligt som MCG udvikler sig til en side med udpræget mangel på tolerence, og selvbestaltede regler.
Man bruger mindre og mindre tid på siden, og den bæger præg af afvikling frem for udvikling

Må give de øvrige ret

helt klar tendens på specielt Motorcykelgalleri, til at ejerne af sitet har mistet enhver fornemmelse for hvem det drejer sig, nemlig deres brugere, istedet sætter man et antal HA (hjælpeadministratorer) til at styre siden, efterfølgende kan de HA skalte og valte efter for godt befindende.

Som ejer ville jeg være ked af at mine medarbejdere i den grad har misfortolket deres rolle. især HA Sajmon er en dolk

Dyr Børnehave

Jeg har været bruger af gallerierne i mere end 6 år og jeg kan kun være enig med nedstående.
Galleriernes kvalitet er afgørende af den/de hjældeadministrator (HA) der sidder og sørger for ro og orden. Desværre har det vist sig gentagne gange at de ulønnede HAer misforstår deres opgave og sletter bruger som de har nogen personligt udestående med. Det har især været problem på de to store galleriet BG og MCG, og især MCG har været galt flere gange.
Problemet er at man kan blive smidt ud af en HA, og mister de 60 kr man har betalt. Ligeledes kan man ikke klage over dette forløb, også hvis man kan bevise at man aldrig har overtrådt de regler der er.

Alt i alt skal man hellere søge efter gratis alternative hvor tonen er bedre og folk er flinke og hjælpsomme, og der ingen HA er.

Dårlig opførsel af hjælpeadmins

Vil give de andre to ret, de hjælpeadminds der er på motorcykelgalleriet er utrolig egenrådige, de er der vist ikke for at hjælpe brugere, men for at udøve den magt de har.

Magen til små politimænd skal man lede længe efter.

Deres sprogbrug er direkte nedladende og arrogant, noget som de ikke går af vejen for at fryse andre profiler for at være, altså bortset fra dem som tilfældigvis er på deres venneliste, de kan stort set opføre sig som de vil.
Man kunne fristes til at tro de sidder dagen lang og leder efter små fejl i annoncer eller forumindlæg så de kan vise deres magt. i stedet for at guide brugeren i den rigtige retning, hvad man ville forvente var deres job, så bliver de sat på pause og får en eller anden standard skrivelse, som ikke gør dem klogere, må erkende at hjælpsomheden er der i hvert fald ikke.
Desværre modtager bazoom ikke klager over dem, tror de er også er ligeglade, bare de får penge i kassen.
Så måske ikke noget at sige til at de admins opfører sig sådan, når selvskabet bag egentlig ikke er bedre selv.
Så ligger jeres fornuft over hvad man kan forvente ved en utilpasset teenager, så spar de 59 kr. og lad være at melde jer ind, det er mere spild af penge end at smide dem i skraldespanden.

www.bazoom.dk Details

Visit Bazoom