Bbec reviews

Bbec reviews

7.4

gerne igen

Ja, jeg fik igen hjælp. Ingen slinger i valsen fra firmaet, altid super alt handle der.

This review has been reported to customer service by our fraud and coarse language detection system for missing proof of purchase.

Customer service is in the process of investigating this review.

See our review guidelines here.

Ombyttede uden problemer

Jeg købte et steelseries headset over deres netbutik men var ikke tilfreds med det og ville faktisk hellere have et andet headset, de byttede det med et andet (steelseries også). Jeg er meget tilfreds de udviste også en yderst stor entusiasme og viden så helt klart et sted jeg handler igen.

Customer service is in the process of investigating this review.

See our review guidelines here.

Kender ikke købeloven

Min søn købte februar 13 en byg selv pc - bærbar - som skulle bruges til han studier. Skærmen er nu for 3. gang i stykker og har været til reparation 2 gange sidste år. Sidst op til jul, og nu skal den igen. Han vil have købet ophævet, men det kan der ikke være tale om fra Bbec's side, de vil lave den. Købeloven kan ikke tilsidesættes og da den har været til reparation mere end 1 gang er rimelig tid gået og min søn har ret til at få sine penge tilbage. De burde læse købeloven meget grundigt og ikke feje folk af bordet når de kommer. HANDLER DER ALDRIG MERE.

service og viden i top

Jeg får altid den rigtige service og vejledningen er i top, ærlige computer nørder der både ved noget om software opsætning og hardware...

Leverer ikke de bestilte varer, men flinke til at svare

Bestilte to varer i butikken, begge stod som lagervarer.
Efter en times tid skrev de tilbage at begge varer var udsolgt.

Ved bestillingsafgivelsen blev jeg ikke gjort opmærksom på at bestillingen var uden forbindtlighed som jeg efterfølgende ser de har skrevet på hovedsiden. Men det er bestemt ikke god stil at indgå en aftale og så ikke overholde den, har faktisk aldrig oplevet dette før.
De skriver så efterfølgende at de opdaterer deres webshop hver 6-time, så hvis du vil være sikker på at modtage varen så bestil et andet sted.

Men ros til dem for at give en hurtig tilbagemelding, så har jeg stadig julegaverne på plads :-)

electronics center is a great store

expert advice, top notch products, great prices!

Meget god service og vejledning

Electronics Center (bbec.dk) har altid ydet god, pålidelig og kyndig vejledning i alle mine køb. Har købt dusinvis af computere til både privat, venner og til firmaer, og i alle tilfælde har jeg været meget tilfreds med handlen og service. De har ofte gode konkurrence dygtige priser mens de holder et højt service niveau.

Kanon service, folk der sætter sig ind i tingene!

Alt kontakt pr telefon er umuligt :)

MEN, tager man ned og får en sludder med Bo, er han altid klar på at forklare en hvad man skal bruge og han tager sig tid til det. Har kun haft gode oplevelser med BB, jeg har handlet der igennem flere år.

god service

Fået anbefalet stedet og det kan jeg også!

Jeg har handlet der flere gange, god service, hurtig levering, og hvis de ikke har varen svarer de hurtigt på email!

Jeg handlede der pga. god vejledning - jeg var i tvivl omkring en NAS box!

Nægtede at sende mus til reparation!

Købte for 7 måneder siden en Logitech Preformence MX mus hos BBEC i deres butik.

Der opstår en periodisk fejl på min mus, så venstre musetast, nogle gange taber klikket (Hvis man trækker en fil kan den bliv tabt), og andre gang laver den doubleklik. Indlevere musen på deres værksted, og får at vide de vil test musen inden de sender den ind til reparation.
Efter et par dage modtager jeg en sms besked med ordlyden: ”Langtidstest af din mus vi kan ikke en eneste gang se at den laver noget den ikke må .. så det kan evt. skyldes drivere, usb port eller andet lokalt på din maskine, vi har nu testet på 2 maskiner i 2 dage og kan ikke konstatere fejlen så den ligger nu klar til afhentning ved os, mvh electronics center”

Henter musen, tager hjem og test igen musen på min stationære computer, stadig samme problem, for at være sikker i min sag, tester jeg også på min bærbar, problemet er også at finde her. Køre med det samme ned til dem igen for at få den indleveret til reparation. Jeg snakker med Bo selv, og forklare at jeg igen selv har testet på 2 computere, og fejlen stadig eksistere. Spørger ham pænt om han har 3 min så skal jeg nok vise ham fejlen så han selv kan se det (Fejlen opstår fra alt mellem hver 10 klik til hver 100 klik måske mere). Tester ved at markere ikoner på skrivebordet, for hvis musen slipper klikket og klikker igen vil den lave en ny markering. Dette sker efter ca. 30 sekunder, og han ser selv fejlen. Men han vil stadig ikke sende musen ind til reparation, da han ikke mener det er nok fejl til at kunne sende den ind. Det ender med at han siger det er en sag mellem mig og Logitech, og jeg selv kan kontakte disse, og få min reklamation hos dem.

Hvad er det for en måde at behandle ens kunder på. Har gennem de mange år Bo har haft butik, handlet meget ved ham, men dette er absolut sidste gang jeg køber noget hos ham.

Min anbefaling til andre er at gå langt uden om BBEC.

Heldigvis er kundeservicen hos Logitech ud over alt forventning, ringede der ind og forklarede min sag, som beskrevet oven for. Den flinke supporter notede min navn og adresse, og han ville sende en ny mus til mig.

Altid god service og rådgivning

Har aldrig haft problemer. De gange der har været problem med et køb er det forløbet til min fordel.

Handlet der i mange år...

Jeg har handlet der i mange år og jeg har aldrig oplevet noget dårligt med dem, virker som om at det er meget "endten eller", altså endten sker der et eller andet totalt dårligt, og folk kan ikke lide butikken eller så er alt som det skal være.... jeg kan kun stemme mig til det sidste... !

Min mening om BBEC.dk

Hele min oplevelse med BBEC.dk har haft både op og nedture desværre mest af sidstnævnte.

Det starter hos Nicodemus som Bo ejer af bbec.dk var medarbejder hos, han stoppede efter et stykke tid, grundet at han ikke kunne klare at Nicodemus snød og behandlede sine kunder dårligt.

Så er vi så kommet til hvor Bo starter sit ejet firma BB Electronic, jeg har handlet der og ikke andre steder lige siden han fik sin første butik, i starten var alting i top, og man kunne købe kvalitets vare til rimelige priser.

Så begyndte BBEC.dk at vokse men desværre det gjorde mangel på kvalitet og kundeservice også, men man giver jo Manden en chance.

Jeg smider så 27.000 kr for 2 computere

og her starter den meget dejlige klagerejse.

allerede da jeg får mine to computere hjem og starter dem op, er der bare blå skærm, jeg kontakter så BBEC.dk og skal have dem til at kigge på sagen men får at vide at der er ca. 3 ugers ventetid på værkstedet.

hvad kan man lige bruge det til, alt i alt 27.000 kr og så skal det bare stå i 3 uger uden at kunne bruge det, nej F..... Nej.

jeg undersøger det selv og finder ud af at det var mine ram der ikke kunne køre med bundkortet, jeg går ned og fortæller det i butikken fair nok får jeg et sæt nye ram, men stadig samme fejl, får så af vide af en ven at det kunne være en opdatering til windows, henter den så og så virker det.

Men men men så starter det hele igen. 4 måneder efter køb

1. bundkort står af, og jeg får af vide at det er Nvidia chipset i den type bundkort der er fejl på. derefter bliver der lavet en reklamation på den,

1 uge intet svar,
2 uge intet nyt,
3 uge intet nyt
4 uge jeg kontakter BBEC og siger nu må der snart ske noget og de siger at de lige vil kontakte deres leverandør,
5 uge intet nyt.
6 uge intet nyt.
7 uge nu er jeg ved at være tosset, så jeg kontakter dem igen,
han kigger på det med det samme. og jeg får en tilbagemelding at den er afvist pga. skade/ridser der hvor Proccesoren skal side.

så jeg skulle selv betale for et nyt bundkort, jeg koger helt over og siger hvordan skulle jeg have forvoldt skade på noget som jeg aldrig har pillet ved? og der vil de så kontakte deres leverandør igen for en løsning.

herefter går der 3 uger inden jeg kan få et svar, og først efter jeg truer med Forbrugerstyrelsen sker der noget, jeg får at vide at deres leverandør vil erstatte den en halvdel og BBEC.dk den anden. men men men så får jeg bundkort sat i og som de sagde HELT NYT VILDT CHIPSET.

jeg undersøger bundkortet, det viser sig at det bundkort jeg har fået i ikke har de samme egenskaber, faktisk langt fra, og prisen helt hen i vejret.
Bundkortet der var købt sammen med computeren kostede 2300 kr og det nye 599 kr.

fik så ingenting ud af at brokke mig. og gad slet ikke bøvle med det mere.

Så står bunkortet i den anden og af efter i alt 6 måneder, denne gang laver de samme nummer med at smide et mega billig Bundkort i.

så køber to helt nye skærme der nede tror jeg, jeg kommer ned for at skal afhente dem, 1 samsung og 1 Asus samsungen kommer han med, med det samme, men min asus var han ved at tage ned fra demo hylden, og jeg spørger Bo er det der min skærm, han svare flovt øhhh ja, og jeg spørger så hvad jeg skal med en skærm der har stået som demo i 3 måneder tændt 24 timer i døgnet og jeg havde altså betalt fuld pris.

jamen vi har ikke flere hjemme jeg kan først have en hjemme om 2 dage hvis du ikke vil have den.

og jeg siger du kan bare bestille en ny !!!

Min Proccesoren står af, de reklamere over den.

efter 6 uger og jeg har rykket efter det MANGE GANGE. får de igen en afvisning fra leveranøren. grundet bøjet ben på processoren, og samme mølle igen at jeg selv skal erstatte det. men igen forbrugerstyrelsen og så slår de halv skade om det. så efter 9 uger får jeg ny/brugt processor.

Så står mit grafikkort af, de laver en reklamation på den. og så går vi igang igen.

Denne gang går der 1 månede før jeg kan få svar, og de ligger den bare over på igen at det er leverandøren der har problemet.

5 uger går grafikkort afvist pga. kunde har lavet skade på grafikkortet. det skal så siges at jeg ALDRIG har haft kortet ude men det har været ude nede i butikkens værksted.

6 uge, jeg får af vide at det er ridser på printpladen, da jeg får det af vide ved jeg ikke om jeg skal grine min røv i laser eller jeg skal græde for dette er et grafikkort med lukket køling så alt vitalt printplade sidder inde under blæseren.

7 uge jeg får fremvist billeder at grafikkortets påstået ridser igen bryder jeg ud i latter, det er slidmærker der hvor kortet skal sættes i bundkortet.

efter 9 uger går jeg så meget amok og truer igen med Forbrugerstyrelsen.

de bliver endnu engang enig med leverandøren om at jeg skal have et nyt kort fordi det ikke kan påvises at det er mig der har forvoldt skaden på kortet.

Ham der står for værkstedet går op efter to kort fra deres hylde oppe i butikken, jeg kan vælge imellem, jeg vælger så et kort, så siger kæresten lige inden vi går fra værkstedet, at den ser ud til have været åbnet.

Ansvarlig for værkstedet forsikrer mig om at de aldrig sælger vare der har været åbnet, men jeg åbner den alligevel, og så må jeg spørge ham hvordan kan den så være fuld med støv på blæseren, så tager sådan en tryklufts pistol, og puster det væk og siger nu er der ikke noget mere og griner fjoget.

Inden jeg forlader butikken henvender jeg mig til Bo for at høre hvordan det kan være at jeg fik et brugt grafikkort der stod på hylden sammen med alle andre nye vare.

Jamen den har kun sat i en anden maskine i 2 uger, og jeg fik jo fuld garanti på den, jeg siger så at det kan man da ikke tillade sig at gøre, og han svare tilbage at så længe han ydet fuld garanti på den kunne han tage lige det han ville for den.

Så fortalte jeg ham at jeg aldrig mere efter dette ville sætte mine ben i denne butik.

Bo svare grinene tilbage: Jeg har over 250 transaktioner (Kunder i butikken + online kunder) om dagen, så kan jeg sku godt undvære dig som kunde.

Så jeg råder folk til at handle et andet sted.

Hurtig og effektiv handel.

jeg fandt en NAS synology ds 710+ på deres hjemmeside men kunne ikke lægge den i kurven pga fejl på deres side, sendte dem en mail og fik straks svar om at de ville se på fejlen. Inden der var gået en time fik jeg besked på at fejlen nu var rettet og da de kunne leverere 2 tb hd til NAS til under 700 kr, bestilte jeg NAS'en og 2 x 2 TB hd, som blev afsendt samme dag og modtaget med gls dagen efter.
En rigtig god oplevelse og jeg er yderst tilfreds med handlen.

Forkert pris på hjemmesiden

Jeg bestilte 1 stk. Logiteck Tastatur g19 og i.flg. edb-priser var prisen 690 kr. + forsendelse da jeg mailer for at høre om leveringstiden får jeg en mail tilbage at ordren er slettet på grund af en fejl på hjemmesiden og nu kan jeg se at prisen er 1024 kr. men jeg får altså ikke mail om at odren er slettet og det synes jeg er meget dårlig service hvis man kan kalde service

Super service og hurtig levering

Jeg købte en computerskærm, alt forløb som lovet. Det er altid en fornøjelse at handle med BBEC, om det er online eller i butikken.

Handel IKKE med dem

latterligt firma der sende varer ud som har været monteret før og når man henvender sig til dem om det får man lige så latterlige svar som f.eks har jeg lige modtaget en processor som der var rester af kølepasta på og emballagen var fra et helt anden processor, jeg henvendte mig til dem og sagde at det var en brugt processor, og deres svar var at deres tekniker sagde at processor var OK, men hvilken garanti giver det mig, den kan lige så godt have siddet en en maskine , overclocket og overbelastet og om 1 uge står den af. I deres betingelser står der at hvis det er en fejl fra deres side vil de lave en omlevering eller afslag i prisen, det vil de ikke for pludselig er den ikke på lager og de tilbyder at jeg kan sende den tilbage og få pengene retur. OK skal det så opfattes som et fortrudt købt? dvs at jeg hænger på portoen og har ansvaret for at bevise at de har modtaget den retur ? ikke lige det jeg havde forestillet mig når det nu er bbec som ikke har leveret det som jeg har købt.
Der findes faktisk firmaer der har en fornuftig tilgang til at modtage kunders henvendelse, og have mod nok til lige at lave en signatur på sine mails og ikke bare sidder og svarer som en anonym

Lasse Larsen

Magen til dårlig service skal man lede længe efter!
Jeg har købt et grafikkort hos dem til en rimelig pris.
Jeg ringer derover, og de siger, at deres leverandør sender det til mig.
Allerede der er det vildt uprofessionelt. Alle andre firmaer sender fakturaer, track & trace-nr. osv., men ikke her.
En halvdårligt stavet mail fra én, der vist nok hedder Bo, er alt man får.
Nå, men der går en dag, der går to dage, der går tre, og så skriver jeg til dem, om jeg må få track&trace-nr. på min pakke, så jeg kan se, hvor den er i verden. Istedet får jeg en mail tilbage, hvor de skriver, at den er forsøgt leveret til min dør. Det er da fint nok, men det er stadig ikke noget track & trace nr! Jeg beder i en mail dem om at rykke for min pakke, og 2 timer senere er der stadig intet svar.
Efter så at have ringet til dem gang på gang, hvor jeg er blevet smidt af linjen hver evig eneste gang, ender jeg med at trykke "2", og ender hos Lars på lageret, som "ikke helt forstår hvorfor jeg er landet hos ham".
Jeg får så den famøse Bo i røret, som slet ikke har læst min mail endnu.
Frustrationer og bandeord senere får jeg endelig det nr, som jeg skal bruge.
Det viser sig så, at det er pakkefirmaet Bring, der er blevet hyret til at levere pakken. Det ville også have været rart at vide. De skulle efter sigende have lagt en seddel ind ad min brevsprække, men desværre er den så gået tabt.
Konklusionen er nu den, at Bring først kan levere den i morgen, fordi jeg har ringet for sent på dagen... AAAAaaaarrgghhh!

Nå, men det sidste er ikke bbec.dk's skyld, det er bare frustrerende.
Men alt i alt har jeg aldrig oplevet magen til dårlig service fra et internetfirma. Jeg handler der ALDRIG igen.

www.bbec.dk Details

Visit Bbec