www.bd-store.dk reviews

www.bd-store.dk reviews

8.6

Det er bestemt ikke sidste gang jeg bestiller fra denne side
Hurtig levering og helt fantastiske produkter :-)

Kære Nicoline,
Tuuusind tak fordi du har taget dig tid til at skrive en fiiin anmeldelse - det er vi rigtig glade for :-) Glæder os til at høre fra dig en anden gang. Go´weekend - Mange hilsner fra alle bd-store tøserne

God service - fantastiske produkter :)

Har nu bestilt ved BD Store flere gange og hver gang med hurtig levering og rigtig god service :) Jeg er glad for at have fundet en butik, der har min yndlings shampoo til en rigtig god pris. En yderst tilfreds kunde :)

Kære Trine,
Vi er SUPER glade for din anmeldelse - det betyder meget for os alle i bd-store.dk Specielt at du er glad for produkterne, levering og service ;-) Det varmer... rigtig god Søndag... mvh alle i bd-store.dk

Super service fede hårfarver

Kan kun anbefale hårfarver fra BD-Store , de er som hos frisøren har brugt dem i flere år. Tilmed har butikken den bedste service - fik for kort tid siden en pakke men der manglede en farve i. 2 dage efter lå farven i min postkasse med undskyld og lækker gave.
Venlig hilsen
En glad kunde

Kære Lone,
Tuusind tak for din anmeldelse af hårfarverne - det er vi glade for...specielt fordi du har brugt dem i flere år og er tilfreds med det...for det er vigtigt at kvaliteten er i top. Vi er glade for at du syntes godt om servicen´... det varmer :-) kh´ere fra alle i bd-store.dk

SUPER flot hår!

Hej! :D. Jeg har nu prøvet Bd-stores ægte hårextensions (clip on/off) og er bare super glad for resultatet! Det giver en perfekt fylde og det ser så naturligt ud! matcher så godt i farven! Jeg har før prøvet, at få sat extensions på ved frisør men vil faktisk gå så langt at sige, at det her er flottere! Det både sidder bedre (da man kan sætte klipsene op) og er bare nemmere i længden. super lækker kvalitet! Derudover fik jeg mine pakker til tiden og der har generelt bare været god service. Jeg er YDERST tilfreds og vil anbefale det til alle!

Kære Melissa,
Super at du glad for resultatet - og at du oplever at det er nemt. Vi er alle i bd-store.dk meget glade for at du er tilfreds - tusind tak for at du vil anbefale os til andre :-) kh´ere fra alle i bd-store.dk

Really nice service!

I ordered 2 packages of extensions from bd-store. I have used Maikan before, but their hair is so low quality I don't order from there anymore. Anyway, I tried to use my Finnish card but got an email right away that it didn't work, which was nice, so I knew what was going on. The delivery was very fast, and the customer service was really nice as well.

I'm in a little bit of doubt with the quality, being used to order from Finland and knowing the quality will be good, but since I haven't tested the extensions yet, I can't say my opinion :-) The price was very low, that's always a plus.

Hi Tuulia,
Big thanks for taking time to make the Trustpilot concerning bd-store.dk
I am happy to hear that you are satisfied with delivery and service :-)
Looking forward to hear from you when you had a chance to feel the quality. Please allways feel free to call us :-) Kind regards from bd-store.dk

Hej bd-store...Jeg fik for 15 måneder siden sat "faste"extensions på i mit lange hår, i udlandet.Jeg har forgæves prøvet at finde en frisør, som kunne løfte mine extensions op, uden held... så derfor besluttede jeg , at tage alt dette rod ud af mit hår selv.Af frygt for hvad der var tilbage af mit gamle hår, måtte jeg derfor først lige have noget nyt at sætte i mit hår...Igår fik jeg en pakke med 2 pakker extensions fra jer, lækkert pakket ind, og en sød hilsen fra Charlotte med en lille prøve.. Tak for det....Jeg brugte hele aftenen/natten på at få alt det gamle ud, og det er blevet rigtig godt...jeg vil bare sige, at det er supergodt, lækkert hår, i en rigtig god kvalitet, og jeg er så glad...supergod service, også for den lille hilsen jeg fik fra Charlotte...Jeg er selv selvstændig erhvervsdrivende, og jeg ved hvor vigtigt det er med god service..Jeg kunne gå i min forretning idag med et lækkert hår, helt naturligt..tusind tak, I er helt Super...Mange hilsner fra Mette...

Kære Mette,
Tusind tak for dine søde ord - det er sådan nogle som dig som gør det hele værd at have en butik :-) Jeg er også rigtig glad for at du har taget din tid til at lave en anmeldelse af bd-store.dk her på trustpilot.... Og det er en dejlig følelse at vi kan være med til at give den følelse af god udstråling og velvære :-)Vi glæder os alle til at høre fra dig igen...kh´ere fra alle i bd-store.dk

Ikke som forventet!

Jeg bestilte hele 3 pakker tape extensions, da jeg har meget tykt hår. Jeg bestilte den mørkestes brun, da jeg havde udset, at skulle farve mit eget hår samme farve. Håret kom stærkt og jeg var glad. Problemet er, at jeg er MEGET vant til at bruge tape extensions, og her var jeg skuffet. Oppe ved tapekanten er det hele lyst plastik farvet og plastikken var UTROLIG tyk, hvilket er umuligt at skjule selv i mit tykke hår. Det er utrolig fedt at de kører 50% men synes absolut stadig ikke det hår var selv den halve pris værd, men det er højest sandsynligt en smagssag. Det bliver sendt retur, desværre ...

Hej Katrine,
Tusind tak for din bestilling og anmeldelse her på Trustpilot.
Jeg har mailet, ringet og sms´et til dig idag - og håber at høre fra dig hurtigt...for det er vigtigt at vi finder en løsning.
Selvom prisen er lav - så skal kvaliteten være i TOP...
Mange hilsner fra bd-store.dk

Utroligt Skuffet..

Jeg bestilte for en månedes tid siden 3 pakker tape extensions 50 cm platin blond. varen kom utroligt hurtigt, ingen problemer der. og det virkede utroligt lækkert, og blødt. efter at have haft det i i knap 2 uger begyndte det at filtre helt ubeskriveligt og kruse. jeg kan redde det og ikke engang to minutter efter er det forfærdnetlig kruset og filtret igen. og det knækker og fælder også helt vildt.. og jeg bruger ren argan olie og vasker det i plejende shampo og balsam og giver det tit kur, og så bliver det kun vasket 3 gange i ugen, så det må simpelthen være kvaliteten den er gal med.. det føles faktisk som hestehår.. så jeg er meget skuffet over kvaliteten , og føler jeg har smidt 1500 ud af vinduet.. jeg kan jo ikke bruge det....

Hej Charlotte,
bd-store.dk har fået nye ejere fra 1 Juli.
Det er vigtigt for os i bd-store.dk at du er 100 % tilfreds - så jeg vil lige følge op på din anmeldelse og høre om du i juni kontaktede os - og om der blev fundet en løsning. Giv mig et ring på tlf:50 70 25 40 - jeg glæder mig til at høre fra dig :-)
Mange hilsner fra bd-store.dk

Lækre produkter og hurtig levering

Super lækre produkter, gode priser, hurtig levering og god service. Kan varmt anbefales!!!

Super lækker forretning..

Rigtig hurtig handel, fik endda små prøver med :) Der handler jeg gerne igen. Produktet var selvfølgelig det bedste af det hele, rigtig god kvalitet. Jeg købte 60 cm. extensions som bestemt levede op til forventningerne. Har netop bestilt en masse hårprodukter på sitet som jeg er meget spændt på at prøve.

Hurtig levering som forventet

De er hurtig leverandør, bestilte produkterne søndag nat og fik dem tirsdag formiddag. Købte produkterne for ca. 800 kr. for første gang, men fik intet små prøver af en ny kunde at være som de andre kunder. Lidt unfair, da man forventer at prøve andre produkter burde man få små prøver lidt af hvert.
Deres hårkur er godt som de reklamerer til stressede hår. Nu slapper mit hår mere af end før.
Kromask/mask color silver er lidt for tyndt, det burde være tykkere for at give mereffekt. Det tager en del behandling før man opnår nuancen der reklameres for. Golden blond/beige kan sagtens købe silver, da det trækker før man opnår silver blond hair color. Efter min egen mening

Fantastisk!

Bestilte endda efter kl 13, og alligevel var pakken her dagen efter..

bestilte tape extensions, med tape og remover

påsatte det selv, efter deres guide, super nemt!
og virkelig godt

kun + herfra!

i får lige et billede, efter jeg selv påsatte tape extensions :-)

Effektivt!

Meget hurtig levering og overskuelig hjemmeside (med brugeranmeldelser og gode råd). Priserne er nogenlunde standard, men man kan her få produkter, som man ikke kan få andre steder.
Mit eneste irritationsmoment var, at låget til shampooen ikke var lukket, så der var shampoo i kassen, og låget til conditioneren var i stykker, så den ikke kan lukkes.
Desuden er fragten lidt pebret, 71 kr. (men vi skylder skylden på postdanmark).
Men udvalg og levering er der ingen problemer med - så dem kan man sagtens stole på :)

Reply from bd-store.dk

Tak for anmeldelsen, Jane. Vi er kede af at høre, at emballagen var beskadiget. Skulle det ske en anden gang, skal du altså kontakte os, så vi kan rette op på det. Det er ikke meningen, du skal modtage varerne sådan.

Portoen er Post Danmarks skyld. De 71 kroner er det beløb, vi betaler for at få varen sendt. Men husk, at køber du for mere end 600 kr., sender vi gratis.

Lækker kvalitet

Helt igennem professionel betjening. De ringer en op med det samme hvis der tilfældigvis er udsolgt eller andre ting galt med ens bestilling. Din pakke sendes allerede samme dag, hvis du bestiller inden kl. 13, hvilket er noget af en service.

Kvaliteten af hårfarverne er ekstrem høj. det er nemt at dosere og bruge, og langt mere intenst i farve og glans end det du køber i butikkerne. Kan bestemt anbefales.

Reply from bd-store.dk

Tusind tak Vicki for den flotte anmeldelse - det betyder rigtig meget for os.
Tak for at være kunde hos os :)

virkelig godt !

service er virkelig godt, anbefaler jer til alle det super, jeres produkt er det bedste især jeres hair extensions, det holder og det er virkelig tykt, og prisen er måske lidt høj men man får alt for pengene. :D nu har jeg købt herfra mange gange og er aldrig blevet skuffet, i modsætning til andre steder!

Reply from bd-store.dk

Tusind tak for de pæne ord. Det er vi glade for!

Service i særklasse!

Jeg købte 2 fantastisk produkter til slidt hår. Og det gav ny næring med det samme. Derudover må jeg nævne, at den skriftlige dialog omkring købet var positiv, frisk og anderledes. En oplevelse der efterlod mig i højt humør - med stor lyst til at anbefale en shop med en fantastisk kundeservice!

Fantastisk

Jeg har kun positive ting at sige om www.bd-store.dk.. jeg bestilte clip-in hair extensions og håret er virkelig blødt og der er utrolig meget hård i en pakke! man får altså meget hår og god kvalitet for pengene.
Jeg har fået farvet hair extensionsene ved frisøren så det passer til mit eget hår og det har ikke taget skade og det er stadig som da jeg modtog det.
Jeg anbefaler bd-store og jeg vil uden tvivl handle der igen.

Inebrya hårfarve - i den helt rigtige farve

I tre år har det ikke været muligt for mig at finde den rigtige nuance hårfarve, efter at den jeg normalt brugte til hjemmefarvning var udgået - men nu har jeg endelig fundet den hos BD Store. Resultatet er virkeligt godt, og jeg har nu "min egen" hårfarve igen :-) Jeg vil helt bestemt købe hårfarve hos jer de næste mange år :-) Tak for det store udvalg og den meget hurtige levering.
Mvh Mette Markus Christmas

Den helt rigtige farve

Jeg har købt hårfarve, og er super tilfreds med resultatet.
Kvaliteten kan ses, også på de mange lækre farvenuancer der er at vælge mellem. Super med dansk brugsanvisning.
Ekspeditionen gik tjept, og så var der ovenikøbet små "overraskelser" med:-)

Hurtig levering, gode priser og god kvalitet

Jeg synes at BD store de gange jeg har bestilt har givet mig gode priser og de ting jeg har købt har været af god kvalitet. Pengene værd. Og super hurtig levering.

bd-store.dk Details

Visit www.bd-store.dk