Bdlive reviews

Bdlive reviews

6.3

Fastsigtet filmside

Det er lidt af en definition, om man synes at bdlive.dk er bedre end www.blu-ray.com
– men for at opnå samme standard, så mangler bdlive.dk en fast analyse af film.

Men den er udmærket at blive orienteret ved indimellem.

Grafisk er siden ok.

Svindel og humbug?

For at bdlive.dk kunne score nogle penge, ville de sende én en BluRay, hvis man klikkede på deres Tradedoubler link og derefter lavede en ordre hos CDon. CDon-ordren kom som planlagt, men aldrig den ekstra gave som BDlive lovede mig. De svarede heller ikke på mails, før man gjorde dem opmærksom på problemet på Facebook. De mener de har gensendt gaven, men intet er dukket frem (og jeg har ikke problemer med at postbuddene i min by ikke får mine ting frem). Det mest irriterende er nok den manglende kommunikation fra dem, den manglende BluRay overlever jeg nok.

Is Bdlive your company?

BDLive.dk handler om Blu-ray - vi har artikler og anmeldeser om Blu-ray formatet og film. Vi har derudover også filminformationer, konkurrencer og mere.

Visit Bdlive