BeMo Denmark reviews

BeMo Denmark reviews

7.9

BRILLIANT!

This is the first time I have used BeMo Denmark and I am delighted with my purchase and speed of international delivery. Great friendly service, fabulous product - what more can I say? Definitely on my list to use again and recommend to others.
THANK YOU!

God kvalitet og service

Jeg har nu købt tre træningskjoler og er blevet helt afhængig af dem. De sidder fantastisk godt og transporterer sved væk fra kroppen med det samme. Både tøj og virksomhed kan varmt anbefales med en kvalitet og service jeg ikke kan sætte en finger på.

Fantastisk tøj og service

Tøjet er genialt til al slags træning fra dans til puls. Det passer, bliver siddende og holder faconen og farven. Især til yoga har det ellers været svært at finde smart tøj som sad godt. Men det gør det her. Servicen har også været helt i top og der er ingen tvivl om at jeg vil blive ved med at købe mit træningstøj hos BE Mo/Nicola Voss

www.be-mo.dk Details

Visit BeMo Denmark