Beautyavenue reviews

Beautyavenue reviews

7.7

Laura laver den bedste shellak

Jeg har fået lave shellak mange steder, men når Laura laver dem holder de bare længere. Jeg fik lavet dem d. 21 november og d. 16 december begundte de at skalle af. Jeg skal dog sige at jeg ikke har hænderne meget i hvand hver dag....jeg vasker ikke op dagligt f.eks. Men jeg vasker tøj i hånden hver 14 dag og det holder de til.
Jeg slider ikke meget på neglene med meget rengøring eller madlavning. Altså ikke mere end man gør i en almindelig husholdning. Laura er meget behaglig god til at fine farver til en og også god til at videre hvilken form neglene bør have til en hånd.
Hun skulle have ti sterner...for hun laver altid et godt stykke arbejde

Sød og professionel behandling

Jeg bliver vokset her fast og jeg kunne aldrig forestille mig at gå et andet sted hen efter jeg har prøvet dette sted.

Jeg er blevet vokset mange steder, men dette er uden tvivl den bedste behandling samt det sødeste og servicemindede personale.

Jeg har også fået vokset flere kropsområder hos Beauty Avenue, ordnet øjenbryn og klippet hår og der er ikke en finger at sætte.

Jeg er blevet anbefalet stedet af mine veninder og jeg vil klart anbefale det til andre :) !

Is Beautyavenue your company?

Visit Beautyavenue