BEAUTYCOS ApS reviews

BEAUTYCOS ApS reviews

9.7

Leveret, men til forkert udleveringssted

Jeg fik mine produkter som bestilt, men i stedet for at leveret til Postbutikken i SuperBrugsen som jeg valgte, skulle jeg afhente mine varer i Fakta. Hvorfor så give mig et valg?

Hurtig levering i en travl tid!

Jeg bestilte et GHD Eclipse glattejern og beautycos havde Danmarks billigste pris på denne! Jeg bestilte det nytårsaften (om aftenen) og jeg kunne allerede hente det på posthuset d. 2 januar! Så de har virkelig været hurtige med at få det pakket og sendt afsted. Udover det fik jeg hurtig en bekræftelses email hvor det også var super nemt at følge ordren.
Alt i alt en god oplevelse med hjemmesiden og den kan klart anbefales.

Super - hurtigt og nemt !

Super hurtig levering, god information om køb og levering - bare i orden !

Virkelig godt!

Jeg har bestilt over der på et tidspunkt hvor der var et mega godt tilbud, og da jeg åbenbart ikke havde nok penge på mit kort, så ringede jeg dem op og sagde jeg ikke forstod det for jeg havde lige overført 800 til det. Kvinden i Tlf var rigtig rigtig flink! Og hun hjalp mig og hun ringede endda ind til dem der gør det der sikkerheds noget når man bestiller over net istedet for at jeg selv skulle gøre det. Hun ladet mig stadig købe tilbudet selvom jeg ikke nåede købe det imens det var tilbud pga. De problemer med mit kort, så ladet hun mig stadig benytte tilbudet efter 1 eller var det 2 dage efter det var stoppet det tilbud. Jeg fik så bestilt varene hjem, og det gik som smurt og hun spurgte endda om jeg havde modtaget dem og sagde hun håbede jeg blev glad for dem. Jeg har købt fast derinde fra i lidt over to år, og fået det anbefalet fra min frisør. Det er super godt service og nogen rigtig flinke medarbejdere!!! Vil anbefale beautycos til ENHVER! :)

Her kommer jeg igen. Bedste service, hurtig levering og super fede produkter

Den bedste service overhovedet.
Hurtig levering.
Super produkt endelig har jeg fået et glat jern der glatter mit hår 100%

Jeg kommer klart tilbage

Fantastisk ;-) ;-)

Fantatisk, fantatisk og fantatisk.

super hurtig og effektiv levering

Super hjemmeside.
Mange lækre produkter.
Jeg bestilte mine produkter igår 3/3-14 og har lige modtaget dem. Det er da gennemført.
Kan klart anbefales til alle og jeg er hermed kunde hos dem :-)

Super ordrehåndtering

Priserne er lave og varerne bliver leveret lynhurtigt.
Hurtig og god kommunikation omkring levering.

Varen ankom dagen efter bestilling og var perfekt.

Perfekt og hurtig levering

Ingen problemer i handlen - gode tilbud, skønne varer og dag-til-dag levering. Sådan skal det bare gøres :-)

Gnidningsfrit

Overskuelig hjemmeside, billigt, hurtig ekspedition og levering. Perfekt!

BEAUTYCOS, HURTIG LEVERING, SUPER PRODUKTER, GODE PRISER

Jeg har købt hos Beautycos flere gange og køber stort set kun mine hårprodukter der!
Det kan varmt anbefales, de har hurtig og korrekt levering, et kæmpe udvalg af lækre produkter til rigtig gode priser!!
Kun de varmeste anbefalinger fra mig :-)

Har nu bestilt 2 gange, det er billige priser og allerede dagen efter ligger pakken i min døgnboks :D

Ingen undskyldning for ikke at have sundt hår og hud.

Du kan få alt hvad du behøver for at have eller få et sundt hår. De har alt hvad man har brug for. Få klik så har du vad du har brug for, og inden for få dage har du hvad du har bestil. De er hurtige. :)

Fantastisk!

Har handlet både på webshoppen og i butikken i Århus C og kan ikke sige andet end fantastisk!
På webshoppen går det super hurtigt og nem! Havde varene dagen efter jeg havde bestilt.

Og i butikken i Århus C er der altid smil og en hjælpende hånd at hente! Det er super dejligt at der bliver rådgivet for kundes bedste og ikke bare for at sælge det dyreste produkt!

Bedste anbefaling her fra!

Hurtigt og billigt

Jeg var rigtig glad for, at min orde gik så hurtigt igennem, så jeg kunne få gang i pleje af det vinter-kedelige hår...

Det er bestemt ikke sidste gang, jeg handler hos Beatycos :-)

Første, men bestemt ikke sidste gang jeg har handlet der!

Jeg vil helt klart anbefale at handle på Beauticos.dk - de har et virkelig stort udvalg i de lækreste mærker og til rigtig gode priser! Bestilte sent søndag aften (kl. 22.00) og fik allerede mine varer tirsdag! (OPI neglelakker til 69 kr!!!)

Super service og produkter til billige priser

Køber alle mine hårprodukter hos Beautycos, både priser og service er i top.
Leveringen sker fra dag til dag, så helt igennem en rigtig god oplevelse at handle hos Beautycos :-)

Klart anbefalelsesværdig

Jeg har mange gange handlet hos Beautycos og har hver gang været meget tilfreds. Ved sidste bestilling blev jeg venligt ringet op af en medarbejder, der bare ville sikre sig at jeg fik det rigtige produkt - eftersom at producenten har lavet om på formlen i produktet.

Meget tilfredsstillende service og jeg vil klart anbefale andre at handle hos Beautycos.

Hurtigt levering

Jeg har købt hos Beautycos 2 gange nu... er en meget tilfredse kunde som varmt anbefaler Beautycos! :)

www.beautycos.dk Details

Visit BEAUTYCOS ApS