BedreSignal.dk reviews

BedreSignal.dk reviews

6.2

Butikken er midlertidig lukket...

Underlig opdatering at oplyse på deres site.. Der er ingen svar fra dem på mail, telefon eller noget andet. Deres facebook site er også lukket ned.. De kunne da i det mindste give en update på deres FB site..

Bedste oplevelsel med webshop og support - nogensinde!

Det er vist første gang jeg tager mig tid til at lave en anmeldelse af en webshop, men den oplevelse og service jeg fik ved køb af en 3G antenne og router hos bedresignal.dk var simpelthen uovertruffen!
Jeg fandt sitet ved en alm. search og ringede til dem for at få lidt mere direkte vejledning. Helt fantastisk venlig samtale og meget kompetent vejledning. De fik meg overbevist til at købe deres løsning, og da jeg ved installation havde lidt vanskeligheder med at få etableret kontakt til routeren ringede jeg til support linien. Igen en helt fantastisk venlig og kompetent - og ikke mindst meget hurtig! - vejledning.
Og så hjælper det selvfølgelig til en god oplevelse, at produktet fungerer langt bedre, end jeg havde forestillet mig. Super oplevelse!!
Sven

Rigtig god antenne

Har fået mobilt bredbånd fra Telia, men har dårligt signal. Så løsningen var en G4 antenne, og har nu fuldt signal. Download på 35 og op på 15 det er da okay. Men fik i første omgang en forkert antenne, ringede til support, også var der en ny i postkassen dagen efter.
Kanon og meget hjælpsom support

God support

Da skyline lukkede, undersøgte jeg alt, men intet kunne dække her på landet, hvor jeg bor. Fandt så ud af at jeg i den fjerneste hjørne af grunden kunne få 3g dækning på min mobil, så bestilte en antenne hos bedresignal og 20m kabel (så jeg kunne nå ind i huset til mit trådløse usb router), og fik det hurtigt med posten. Havde en del problemer med at få det til at virke, så jeg kontaktede support, som tilbød mig at låne et andet modem, og dagen efter, da modemet kom, var jeg på med det samme. Fra ikke at have internet overhovedet (ud over edge, 40-70kb) er jeg nu på med 2-3mb/1mb. Så tak for det.

Rigtig god service i en nødsituation.

Mobilt internet og tilhørende antenner

Nem og overskuelig side, hvor du kan købe dels modems til mobilt bredbånd, men også et stort udvalg af antenner, så du kan få bedre signal, hvis behovet skulle være der.

Har selv oplevet hurtigt svar på henvendelser.
Dog var support ikke klar over, at de rent faktisk solgte brandede produkter, så jeg måtte returnere varen - da visse funktioner var fjernet (VoIP-porte var blokeret - selvom der rent faktisk var 2 porte til formålet på 4G routeren).

Kan være lidt svært at bedømme, om visse antenner understøtter både 3G og 4G, hvilket kan være interessant, da man typisk falder tilbage på 3G, hvis 4G dækning er for dårlig - trods bedre ekstern antenne.

Savner også bedre information omkring brandede produkter, som det er idag fremgår det ikke, at produkter er låst til bestemte udbydere, hvilket man ellers umiddelbart må antage.

Fik dog en returlabel, så det ikke kostede mig penge at returnere, men stadigt en irriterende oplevelse, når jeg nu forinden havde spurgt ind til, om de var et branded produkt - hvilket var afvist af BedreSignal.

Ville gerne handle der, hvis bare jeg kunne få ubrandede produkter og ikke udbyderlåste og funktionsbegrænsede produkter.

KlingTech Tele-Online ApS Details

Vi har 95% af alt vores tilbehør på lager og kan derfor levere fra dag-til-dag. KlingTech Tele-Online ApS har eksisteret i mere end 10 år og solgt kvalitetsvare på internettet til tusindevis af forbrugere i hele Danmark. Det betyder vi har en stor ekspertise, både før købet men også i supporten efterfølgende. Vi sælger mange forskellige produkter bl.a. smartphones, Brodit, GPS navigation, bil-kontor, Possio fax, flådestyring og meget mere.

Visit BedreSignal.dk

We live here: Stegholt 25A