Bedsilk reviews

Bedsilk reviews

Very low
2.3

Fup firma - har ikke fået mine varer

Som mange andre har jeg desværre ikke fået mine varer. Bestilte dem i feb. 2014 og har skrevet til dem flere gange. Meget mærkeligt, da jeg tidligere har købt hos dem, med stor tilfredshed.

Rent FUP!

Må desværre konstatere, at der hverken kommer varer, eller svar på mail. Har oplevelsen af at være fuppet godt og grundigt.

Send ikke penge til bedsilk

Find hellere et firma der handler med varer og ikke kunne tager betaling uden at levere varen!

Sandsynligvis rent fup

Jeg bestilte 2 store lagner i december 2013. Nu er det marts og jeg har intet modtaget. Jeg har skrevet til dem 4 gange: Først undskyldte de med at deres lager var brændt. Siden har jeg fået et enkelt "Det lyder ikke helt rigtigt...", men de sidste 2 henvendelser har jeg ikke fået svar på.
Som mange andre oplever, trækkes pengene med det samme. Jeg vurderer at denne butik er rent fup og 100% spild af penge.

Kopi af denne shop findes også under http://www.yourshop.dk. Jeg mener det understreger problemet.

Erfaringer med Bedsilk?

For 12 dage siden bestilte jeg et lagen hos BedSilk. Pengene er trukket for 6 dage siden, men jeg har endnu ikke modtaget lagenet, selvom der stod, at det var på lager.

Nedenfor kan jeg se, at flere andre også har haft problemer med modtagelse af varer, og hvad jeg kan læse, skal man ikke forvente svar fra BedSilk gennem mail. Har nogle af jer, der har skrevet nedenfor, efterfølgende modtaget jeres bestilling?

Jeg har idag politianmeldt Bedsilk.dk for bedrageri.

Den 30. oktober 2013 bestilte jeg silkesengetøj på hjemmeside www.bedsilk.dk og betalte med dankort, beløbet blev trukket på min konto 4. november 2013.

Uden at have modtaget mine vare og efter en del mail korrespondance med Bedsilk, som påstod at han godt måtte trække beløbet, uden at sende vare (der var i restordre) modtog jeg 14 november 2013 ifølge aftale med sælger dellevering af de vare han havde på lager 2 x dynebetræk og 2 x pudebetræk. Jeg bad efterfølgende Bedsilk om at oplyse mig om, hvornår jeg ville modtage de 2 x lagner der var i restordre, siden og efter gentagende mails har jeg intet hørt.

De silkelagner, jeg ikke har modtaget har stået som ”Bemærk: mindst 21 dages levering” på bedsilk.dk siden november 2013

Mvh.
Jens.

Snydt!

Jeg bestilte i starten af januar et silkelagen og modtog få dage efter en salgskvittering. Beløbet blev trukket fra min konto, men i dag, knap 2 måneder efter, har jeg stadig ikke modtaget varen. Enten eksisterer Bedsilk ikke, ellers har de godt nok rod i systemet. OG så er de umulige at kontakte... Køb IKKE hos dem!

Manglende levering!!

Jeg bestilte hos bedsilk, men har aldrig modtaget varen. De trak pengene få dage efter jeg bestilte. Jeg har flere gange kontaktet firmaet, via email, men uden svar. Det er dybt frustrerende!
Jeg har tidligere handlet hos firmaet uden problemer.

Betales men ingen levering!!!

Lad vær med at handle hos Bedsilk. Man betaler for en vare som de ikke leverer. De svarer ikke på deres emails. Det er helt uacceptabelt.

Bad service

I ordered some silk here 2,5 weeks ago, but never received anything. They don't answer the mails i did send them. When i checked their website a bit more, i noticed that there's no telephonenr. or any other information.

Update: after one month without hearing anything ( no reaction on my mails), did i get a mail saying that my goods were send. I received my ordered items 2 days later in good state.

Varen betales men leveres ikke

Hvis du har tænkt dig at handle hos Bedsilk så tænk over hvorfor man kun kan kontakte dem via postboks. Jeg har aldrig modtaget min vare.

Eksisterer firmaet in real++????????

Har bestilt og betalt varer hos bedSilk og forsøgt at skrive til dem flere gange uden held, Jeg har ikke modtaget varen, den er betalt. Og jeg kan ikke få fat på firmaet på anden måde end ved mail som ikke bliver besvaret.
Er der nogen der har oplevelser af lign art?????

Ok service og gode produkter.

Bestilte silkesengetøj med hovedpude over deres netbutik. Varen skulle være på lager, men fik en mail tilbage, at de ikke havde fået opdateret hjemmesiden og kunne desværre ikke sende varen med det samme. Der ville gå op til 3 uger inden den var på lager igen.
Dog tilbød de mig, at jeg kunne vælge en anden farve, så ville de give mig silkehoved-betræk gratis til en pris af 149 kr. Det tog jeg så i mod, synes det er rigtig god service og bedsilk.dk fortjener ros her.
Har modtaget mit silkesengetøj forholdsvis hurtig og synes godt om kvaliteten. Kan klart anbefale Bedsilk.dk. silkesengetøj, super dejlig, at sove med. Det er ikke sidste gang jeg har handlet her.

Det er Kvalitet!

Kvaliteten bliver sgu ikke bedre end hos dem her... Priserne er sgu gode nok til kvaliteten :)

God service og god kvalitet.

Jeg bestilte d. 7. marts et sort faconsyet silkelagen hos Bedsilk. Der stod 14 dages levering, og det havde også været sandt, hvis ikke Postdanmark lavede ged i det.

Jeg fik en mail, som beskrev at de havde fået pakken retur, efter den havde været mishandlet, og at de havde ompakket den og sendt den afsted. Dagen efter modtog jeg varen.

Jeg er positivt overrasket over materialets egenskaber og bearbejdningen.

Super tilfreds

Har lige købt noget lækkert silkesengetøj hos bedsilk.dk, hurtig levering, bestilte det ved 15 tiden, modtog det dagen efter ;-)

Lækkert billigt silkesengetøj med meget hurtig levering

Jeg har to gange bestilt silkesengetøj fra bedsilk.dk. Begge gange er varen ankommet hurtigt, og priserne er utroligt rimelige!

Is Bedsilk your company?

Visit Bedsilk