Bedst og Billigst reviews

Bedst og Billigst reviews

7.4

Har i flere omgange fået vinduer fra bedst og billigst

Det fungere fint.
Man får et godt produkt, man kan få vinduer der er bedre. Men det koster jo så også 2-3 gange mere. Så kan man jo vurdere om det er det værd.
Jeg har set vinduer der har siddet i del år og de er stadig pæne.
Levering plejer at fungere.

Bedst og billigst lever op til navnet!

Jeg håber ikke at min anmeldelse kommer til at lyde som en lang salgstale, for det skal den på ingen måde opfattes som. Dette er blot en almindelig kundens ærlige mening om den kvalitet og service vi har fået leveret hos Bedst-Billigst.dk

I forbindelse med renovering af en lejlighed, stod min kæreste og jeg i en situation hvor vi ville få brug for et par dobbelt-teressedøre, sidepartier og vinduer. Alt sammen i meget specielle mål og i en stil som matchede en unik ældre bygning.
Efter lang tids søgen og indhentning af flere tilbud, kunne vi konstatere at Bedst-Billigst.dk absolut var de billigste.
Enkelte kunne tilnærmelsesvis komme i betragtning på prisen, men da det blev besluttet at der skulle bruges lydisolerende glas og aluminiums glaslister hele vejen rundt, faldt valget på hurtigt på BB.dk som var de mest konkurrencedygtige på prisen.

Efter bestilling, som i øvrigt var uden nogen form for forudbetaling eller depositum, gik der ca. 5 uger før vi modtog vores bestilling.
Vognmanden var yderst venlig, utrolig præcis med sin ankomsttid og alt i alt blev det hele leveret 100% som forventet.

Efter modtagelse blev de mange vinduer og døre hurtigt monteret og her fik vi hurtigt at se at BB.dk ikke kun var billigst men helt klart også det bedste valg for os.
Både vinduer og døre bar tydelige præ af at være af høj kvalitet og utrolig veludførte. Der var kort sagt ikke en finger at sætte på hele oplevelsen!

Og nu kommer vi så til grunden for den lange tekst.
Jeg synes det er utrolig ærgerligt at enkelte negative bedømmelser herinde vejer så tungt i manges købsprocess. Jeg ved fra vores egen erfaring, at vi var tæt på at gå til en af BB.dks konkurrenter netop pga. disse. Derfor finder jeg det også nødvendigt at rose denne virksomhed, når de har leveret topklasse produkter til vores nye bolig.

Vi er utroligt glade for handlen og når vi engang skal have renoveret sommerhus eller lignende, falder valgt helt klart på dem igen.

Tak for handlen Bedst-Billigst.dk!

det spiller sgu

Jeg har købe varer ad flere gange i b&b. Levering til tiden.
Een gang havde jeg endda lavet en forkert bestilling. B&b nåede at stoppe produktionen og sendte mig straks en ny bekræftelse med de rettede fejl, som jeg skulle underskrive. SUPER

Plat og humbug. Svindelfirma

Vi har fået vinduer fra Bedst og Billigst der var skadet da de kom. De var bare blevet pakket ind så man ikke kunne se det. Bagefter nægter de ethvert kendskab til det da vi havde skrevet under på at have modteget vinduerne. Aldrig mere Bedst og Billigst

Fin service...

Fine vinduer/døre. 8 ugers levering ex udkørsel fra deres lager. Samlet leveringstid 9 uger. Men meget fine varer!

SUPER FLOT UDFØRELSE

Jeg vil meget gerne anbefale Bedst og Billigst. - I går, da vi monterede en dobbel hvid terassedør, kunne vi igen og igen ikke lade være med at beundre den gode finish i de præcise samlinger , den fine lakering, og ikke mindst den stærke hårde kvalitet af karmenes træ, da vi forborede til skruerne. Egentlig underligt, at man kan lave et sådant kvalitetsprodukt til en så billig pris. - Og den flinke store stærke chauffør skal have en stor tak, idet han endog i farten, og selv om han havde travlt og sikkert var træt efter at have kørt rundt i stærk storm, tilbød at trille den tunge dobbeldør op gennem haven til montagestedet. SE DET ER SERVICE. . .

Super betjening

Jeg har ved B:B bestilt og fået leveret vinduer til vores hus.
Det har hele vejen været en super fornøjelse at handle med dem.
Det valgte vinduer blev leveret til tiden og betalingen kunne fortages ved vognmanden da han leverede vinduerne.
Vinduerne er en super kvalitet og de passede på de mål jeg bestilte.
Jeg sparrede i alt 3500,- ved at handle med B.B
mvh Kai Petersen

hjælpsomhed og vejledning ændrede vores hus

Jeg vil gerne takke alle fra bedst og billigst, der har været inde over denne bestilling.
I har virkeligt været hjælpsomme med at finde den bedste løsning til vores hus. Vi er så glade for den store forandring og lys det har givet, specielt i stuen.
Det kan godt være vi var lidt besværlige og kritiske til at starte med, men I havde rigtigt gode ideer og begrundelser som I overbeviste os med.
Jeg ved ikke om vi kunne have fået levering hurtigere et andet sted, men det er absolut en rimelig tid, når det hele er lavet så det passer.
En stor tak til jer alle.

Dårlig dårlig oplevelse. Dårligt vindue, leveringstid overskredet og grov behandling

Vi valgte at købe hos Bedst&Billigst, på trods af de ikke var de billigste. Forvisninger om at kvaliteten var i top og at B&B er en del af DVV samarbejdet var afgørende for vores valg.
(DVV-mærkede vinduer og yderdøre - din sikkerhed for kvalitet og holdbarhed)
Angivet lev. tid 4-7 uger bliver til 11 uger (sommerferien falder i perioden, så der skal måske fratrækkes 3 uger).
3 sektioner er ikke med den første lev. Den lovede levering en uge senere overholdes heller ikke. Det bliver til godt 1½ uge.
Rigtig surt, når man står i ombygning op til begge ører.
Det ene af de 3 sidst lev sektioner er skadet og forsøgt repareret inden levering.
2 ekstra skruer er 'moslet' i oven i de 2 eksisterende.
En STOR revne i rammens samling og en gummiliste der er drejet og klemt ind under vindues-listen.
Vi tager billeder og monterer vinduet med kun 4 karmskruer.
Så er det nemt at afmontere, når ombytnings-vinduet kommer tænkte vi.
Montagen sker sent om aftenen.
Vi er virkelig klemt tidsmæssigt.
Tager efterfølgende kontakt med service afdelingen. Vinduet bliver tilbudt afhentet. Det skal til fabrikken og undersøges.
Dagen efter er jeg i telefonisk kontakt med servicefadelingen, der venligt stiller mig igennem til Bedst&Billigst's direktør .
Det er her den virkelig dårlig oplevelse kommer.
Han vil overhovedet ikke tage stilling til fejlen ved vinduet, når det har været monteret, 'det står i slagsbetingelserne'.
Og det gør det! Hvis man leder rigtig længe på deres hjemmeside, KAN må finde hvor det står.
Diskussionen bliver rigtig træls og jeg skriver til B&B dagen efter og undskylder for min del. Tilbudet om at hente vinduet ved næste tur til Århus området gives igen. Der går så igen 1½ uge uden henvendelse.
Vi har i mellemtiden undersøgt B&B og fundet så meget, at vi ikke længere er interesseret.
Sluttelig vil vi påpege at dette er vores oplevelse og personlig mening. Det er vigtigt, fordi samtalen med direktøren , sluttede med en trussel om, at hvis vi gav udtryk for vores holdning på nettet, ville han 'sagsøge os for hvad vi ejer'.

Ikke helt fair anmeldelse:
Vi kan godt forstå din ærgelse over leveringstiden. Når der er tale om produktion efter ordre, kan der desværre opstå uforudsete hændelser, der i sidste ende betyder forsinkelser i leveringen. Det er selvfølgelig dig det er gået mest ud over, men det er heller ikke tilfredsstillende for os, ikke at have kunnet overholde fristen i dette tilfælde.

Mht montering af elementer med fejl / skader - så er det IKKE noget vi har opfundet, men helt normalt indenfor branchen og iøvtigt andre brancher; at varer med fejl eller mangler ikke må monteres eller tages i brug.

Ved lignende tilfælde, har kunden normalt kontaktet os inden montering, og sagen er blevet bragt i orden uden problemer. Vi har i dit tilfælde alligevel forsøgt at tilbyde vores hjælp, og er stadig villige til at finde en løsning.

Super go' opfølgning ... og levering til tiden!

Det er første gang, jeg har benyttet Bedst-Billigst og var faktisk lidt utryg ved at lave så stor en bestilling uden egentlig at kende til virksomheden (var selvfølgelig lige inde og tjekke Trust-pilot). Men det har vist sig at være fuldstændig ubegrundet bekymring, for servicen er helt i top! Og var vildt overrasket over, at der faktisk stadig er firmaer, som kender til begrebet kundeservice og som også udøver det. Men der hvor jeg røg i top begejstringsmode var leveringen: Chaufføren ringede i forvejen og sagde, hvornår han ville ankomme og kan kom faktisk til tiden! Alt i alt en super positiv oplevelse ... nå ja, varerne er også i top GG Det bliver absolut ikke sidste gang, jeg bestiller hos jer :-)

Super tilfreds - ingen anmærkninger!

Har KUN godt at sige om vores vinduer fra Bedst & Billigst - er super flotte og lever klart op til vores forventninger! Et plus oveni er, at de blev leveret til tiden. Dejligt ;-)

Så tak Bedst & Billigst - i får de bedste anbefalinger herfra!

Usandsynlig dårlig service

Bestilt en dobbeltdør til levering i Kirke Hyllinge, Sjælland.
Af to omgang tog jeg op til mine forældre for at hjælpe med at tage imod en dobbeltdør.
1. gang sad vi og ventede indtil kl. 22:30 uden mulighed for at komme i kontakt til virksomheden. Der var flere undskyldninger, om at chaufføren sad fast. Chaufføren ringede næste morgen, nu stod han med døren og ville gerne have betaling før han kunne leverer døren. Da de var taget på arbejde, tog han døren med retur til Fåborg.
Herefter skulle Bedst og Billigst igen kontaktes - ny tid - tirsdag, levering mellem 16-18.
2. gang tirsdag kl. 18:10 fandt vi et mobilnr. til en medarbejder hos Bedst og Billigst, der hurtigt ringede tilbage, chaufføren var der om 5 min.
15 min efter ankom chaufføren, på hans seddel stor der til levering mellem 18-20? Kan kontoret ikke give den samme besked til kunden som chaufføren?

De er ikke billigst når man tager alt i betragtning, ekstra fri fra arbejde, for at vente på ingenting og de er ikke Bedst i at overholde deres del aftalen.

Få et telefonnr i tilfælde de ikke kommer til aftalt tid.

Fordelen ved bedst-billigst, er at der skal betales ved modtagelsen, så hvis de kommer for sent, så har de ikke leveret varen og der kan undlades at betale for dette.

Hej Flemming,

Vi beklager meget den ekstra ventetid, som desværre skyldtes at lastbilen var havareret og derfor ikke kunne fortsætte den planlagte rute.

Vi forsøgte, så hurtigt vi kunne at få den repareret og få planlagt en ny rute samt aftalt et nyt tidspunkt med dig, men beklager hvis det ikke har været godt nok.

Bedst&Billigst

Havde syltet min ordre

Bedst og billigst syltede min ordre.
Prøvede at give mig skylden for ikke at have accepteret deres tilbud.
Kunne jo se på min mail at de havde svaret på min accept.
Finder et andet sted at købe mine vinduer og døre.
Så desværre bliver en del af mit hus ubeboligt i et par måneder endnu.
Kennet found this review useful

Hej René
Vi er meget kede af den opståede situation, som jo også går ud over os.

Heldigvis sker det sjældent, at en ordre går tabt, men vi er klar over at fejlen ligger på vores side. Vi prøver ikke at give dig skylden, men blot forklare at normalt siger vi: hvis kunden ikke har modtaget en bekræftelse inden 7 dage, så bør han kontakte os.

Selvom vi hellere end gerne ville kunne have tilbudt dig en ekstra hurtig levering, så er det begrænset hvor meget vi kan haste en sag igennem produktionen da vi også afhænger af underleverandører til nogle af delene.

Vi ønsker og håber at du finder en tilfredsstillende løsning til dit hus, selvom vi naturligvis gerne ville have haft muligheden for at kunne råde bod på sagen.

Bedst&Billigst
Serviceafdelingen

God service og kvalitet

Meget tilfreds med hele forløbet fra opmåling til færdigt resultat!

Eneste lille minus: Blev leveret en uge senere end lovet.

Flotte vinduer og god service

Vi fik en ny dobbelt havedør, og skiftet et stort parti køkkenvinduer (med et fast i midten , og 2 der kan åbnes i siderne).
Vi fik leveret til tiden, og snedkerne der satte vinduer og døre op, var dygtige, hurtige og lavede et flot arbejde, med flot finish.
Træ'et i vinduerne holder den lovede kvalitet, og efter 3-4 år, er de stadig flotte og ser ikke brugte og slidte ud.

Men husk selv at måle præcist op - fik af vide, at det ikke er altid, at kontrolopmåleren måler rigtigt op....

godt net køb

31 vinduer og 4 døre købt hos bedst og billigst, vi er godt tilfreds,havde de ikke trukket leveringstiden lige til det sidste havde de fået 5 stjerner

5 stjerner til Bedst og Billigst

Har købt vinduer for anden gang hos Bedst og Billigst og er bestemt heller ikke denne gang blevet skuffet! Nu mangler vi blot 5 vinduer mere før vores hus er færdigt, og gæt hvem vi med STOR sandsynlighed vil købe dem hos? Ja, det er rigtigt, Bedst og Billigst!! :-) :-) :-) :-) :-)

fin og hurtig service

Jeg har fået råd og vejledning og super service. Jeg kan kun anbefale virksomheden til andre.

5 stjerner

5 stjerner.
Kontakt ved ombestilling og levering OK.

Bedst og Billigst vinduer

Køb af vinduer fra "Bedst og Billigst" forløb sig rimelig smertefrit, og servicen fra bestilling til aflevering var generelt god, på nær en medarbejder der var noget stresset.

På minus siden skal der nævnes at varene leveres på en 17 meter lang vogn, og det kan begrænse mulighederne til levering til døren når man bor i en storby med mange smalle gader og stræder. Dette var i hvert tilfælde for mit vedkommende et irritationsmoment da jeg måtte skaffe en gaffeltruck med chauffør til at køre det fra vejen og hjem og betale ekstra hertil.

Bedst og Billigst Details

Vinduer og døre - bedst til prisen | Ingen forudbetaling på døre og vinduer | GRATIS varm kant | CE godkendte mærkede Vinduer og døre | Vælg mellem 3 forskellige vinduesserier

Visit Bedst og Billigst

We live here: Strandvejen 70