Beerkits reviews

Beerkits reviews

5.8

Super service hver gang

Jeg har netop handlet ved Vejers Storkøb (beerkits.dk) for 3. Gang.
Jeg startede med at være lidt for hurtig på aftrækkeren med at godkende min ordre. Havde glemt nogle enkelte ting og skrevet forkert i min adresse. Jeg skrev en mail og få minuter efter var det klaret, og de ekstra ting kom med så jeg ikke skulle betale Porto to gange.
Minusserne er at at jeg bestilte torsdag og først modtager idag tirsdag. Det kan dog ikke trække ned i min samlede bedømmelse da der står levering 1-5 hverdage på alle lagervarer.
Varene er ikke pakket specielt godt ind. Den pakke jeg har bestilt denne gang var nogle brygspande som var fyldt op med malt og derved vejede 15+kg. Som bare var lagt i en flyttekasse. Var den blevet tabt eller smidt under forsendelsen ville spandene revnet. Dette erfarede jeg første gang jeg handlede der, hvor jeg også bestilte spande. Opdagede det dog først efter som min første bryg ikke ville lave overtryk i spanden da der var en kæmpe revne i siden af låget, og dermed forsent at klage.

Alt i alt er jeg godt tilfreds. De 4 stjerner pga indpakningen . Handler der gerne igen, men dog ikke glas og flasker. :)

Dårlig indpakning og hånlig attitude i telefonen

købte to 5 liters vinballoner, som var blevet afsendt uden omdeling, da jeg modtager papkassen er det en ussel tynd ting... nå, men da jeg så får den åbnet opdager jeg som det første at der INGEN beskyttelse er puttet i kassen, intet! det vil sige glasset er direkte i en papkasse... den ene ballon er vendt på hovedet i kassen og har smadret hele halsen som ligger i skår i hele kassen... da jeg ringer får jeg bare at vide at jeg ikke havde "forsikring" på.... hvad med at lære at pakke jeres ting ordentligt ind i evt oppustet plastic et eller andet! virkelig virkelig dårligt... sidste gang jeg handler her...

Gøgler forretning uden lige!

For første gang, ville jeg prøve at bestille fra beerkits.dk (vinsæt.dk)
Jeg oprettede mig og sendte en bestilling afsted. Jeg fik ingen ordrebekræftigelse, men kunne på kontoen se, at pengene de var reserveret.
Der gik lidt over en uge, og havde stadig ikke hørt fra dem, så derfor tog jeg kontakt til dem via mail.
I den første mail, skrev de til mig, at der ikke var nogen med min mail eller navn der havde oprettet sig. Jeg skrev at det var underligt, eftersom at pengene var reserveret.
Så fik jeg en ny mail, hvor i de skrev, at jeg havde oprettet mig, men der var ingen ordre. Igen måtte jeg fortælle at det var underligt, eftersom at der var reserveret penge på min konto.
De skrev så tilbage, at de ikke kunne annullere ordren, derfor tog jeg kontakt til mig bank og forklarede dem sagen. Banken skrev at, han skulle frigive pengene, da kunne ikke gøre det, medmindre de fik en mail fra vinmager.dk der skrev at pengene kunne frigives, så de bad mig kontakte ham.
Det gjorde jeg så, efter adskellige afsendte mails, har jeg stadig ikke fået et svar.
Dette er virkelig gøgler agtigt og under al kritik. Handler aldrig mere hos vinsæt.dk
Et eller andet sted, burde jeg havde set advarsels lamper blinke, da siden er så pinlig amatør agtig sat op, og fyldt med stavefejl, hvilket ikke er godt, når man skal drive en forretning og tages seriøst.
Aldrig om jeg vil bestille derfra igen

Alt leveret som lovet.

Helt problemfri levering.
Spekulerede lidt på hvorfor jeg ikke fik en odrebekræftelse, men fandt den så i mit spamfilter ;)

Super e-handel

Jeg har gennem tiden handlet hos Beerkits.dk en del gange. De har bare alt der skal bruges til at brygge øl. Har købt kapsler, kapselmaskine, etiketlim, malt m.m.

Det fungerer bare hver gang, og med hurtig levering. FLOT

Vejers er referencen for al Internet handel - Basta

Jeg har handlet her igennem de sidste 5 år. Vejers er den ultimative perfekte oplevelse hver eneste gang. Den købmand går vist aldrig i seng, -modtager altid mine varer på under 24 timer. PERFEKT

billig, hurtig, god service

Har brugt Vejers mange gange og kan anbefale dem både for gode priser og hurtig, problemfrit levering. De meget få gange hvor der har været en smutter bliver tingene hurtigt bragt i orden.

God service og hurtig levering.

Udvalget af varer er stort og priserne er gode. Tilsyneladende er lagerstatus altid opdateret på hjemmesiden -har ihvertfald ikke oplevet andet. Afsendelse af leverencer sker oftest samme dag som bestilling. Har oplevet en enkelt fejllevering, men den fejl var rettet omgående uden nogen form for spørgsmål. Kan varmt anbefales.

De bedste priser og et meget fint sortiment

Det er muligt at Vejers Storkøb på service (andre kan også gøre det perfekt) men det kan være meget svært at have lige så gode priser.
Som ølbrygger med årlang erfaring er denne butik anbefalet :)

God service.

Rigtig god service, hurtig levering, stort udvalg.

Hurtig og perfekt levering

Her er en butik der virkelig ved hvordan tingene skal gøres. Gode priser, stort udvalg og rigtig hurtig levering.
Jeg har handlet vin og øl ingredienser + udstyr her et par gange og det har været et perfekt forløb hver gang, og varerne var på min adresse dagen efter. Varerne er godt pakket ind (alt i individuelle poser) og med mærkater så man ikke er i tvivl om indholdets info (holdbarhed, EBC mm.). Kan kun give butikken mine vameste anbefalinger.

det klapper bare hvergang

Bestiller om morgen inden man kører på arbejde, og når man kommer hjem ligger der en mail at varen er afsendt flot. Har handlet mange gange hos Beerkits og det har virkede hvergang. Der var måske nogen på Sjælland der skulle kikke på Beerkits hvordan man driver en butik, for det virker ikke herovere. Tak for den gode behandling Beerkits

Lige til øllet

Her er udvalg og priser helt i orden. Jeg har kun haft problemfrie handler her.

Jeg har bestilt hos beerkits.dk én gang. Varerne var i orden og de ankom på min adresse 30 timer efter jeg bestilte dem - imponerende!

Vejers Storkøb Spar Details

Vi har et stort udvalg til både hobby og professionelle, af brygudstyr og råvare til vin, øl, spiritus, ost, smør og yoghurt fremstilling mv.

Visit Beerkits

Call us on: +4575277577