Befro reviewed by

4600 Køge, DK

Elendig service, elendig kommunikation - barte elendigt

Elendig oplevelse! Den ringeste danske e-handel jeg har nogensinde oplevet!

D. 26/6 bestilte jeg varen der - på hjemmesiden - var angivet som lagervare ed 1-2 dags leveringstid – og fik samme dag en ordrebekræftelse uden anmærkning.
Da varen ikke var leveret d. 29/6 rykkede jeg for information om status på ordren.
Svar fik jeg så d. 1/7 –
“ Vi afventer desværre printeren endnu fra lageret, forventes ekspederes på vej til dig på fredag”
– altså d. 5. juli, hvilket vil være 9 dage efter ordren var bekræftet uden anmærkning.
D. 5/7 rykkede jeg for information om ordrens status, bl.a. om varerne var blevet afsendt.
Svaret blev modtaget samme dag –
“ Desværre nej, den er stadigvæk ikke ankommet på lageret.
Kan jeg friste med en MG5450 i stedet?”
Og mit svar samme dag var at det ville være acceptabelt

Og så – d. 5/7 - fik jeg at vide

“Vi sender hele molevitten til samme pris 
Det bør være ude hos dig i første halvdel af næste uge ”

D. 9/7 rykker jeg så for at spørge om ordren er blevet ekspederet og så kommer svaret:

“ Beklageligvis er printeren endnu ikke landet til levering. Jeg har netop forespurgt hos distributøren omkring leveringen af denne, da den ej var lagervare hos os og der meldes den forventes at ankomme hos dem i morgen. De vil derfra sende den direkte til dig.”
Og straks derefter modtager jeg en ny mail med:

“ Jeg kan se vi har fået MG5350 på lager i dag. Er du interesseret kan vi også gå tilbage til den oprindelige ordre?”

Ovenstående forslag accepterer jeg under forudsætningen at det hele afsendes fra Befro Aps dags dato (altså 9/7).

Men mage til dårlig service, manglende information til kunden om ordrens status samt en så totalt mangel på styr på hvad der er på lager og hvad der ikke er på lager har jeg aldrig oplevet
    Befro
    TrustScore 9.1 / 10
    3,672 Reviews

Reply from Befro

Hej Stephen

Vi er kede af du føler du har haft en dårlig købsoplevelse. Det er bestemt ikke meningen.

Gennemgår vi forløbet kan vi også konstatere du har været yderst uheldig, også hvor vi forsøger at løse den længere leveringstid med en væsentlig dyrere printer samt tilhørende blæk. Desværre viser det sig denne ej var lageraktuel på tidspunktet hvor vi ændrer ordren.

I skrivende stund er din ordre i oprindelig form ude til levering fra dit lokale posthus.

Skulle du en anden gang give os den mulighed at levere et bestilt produkt til dig, lover vi at forbedre denne første købsoplevelse.

Bedste hilsner
    Befro ApS