Belladyreklinik reviews

Belladyreklinik reviews

7.9

Super dyrlæge for mig og mine hunde

Er kommet hos Bella Dyrekkinik siden begyndelsen af 80-erne
Og alle mine hunde og os mennesker har altid fået en super behandling.
Håber aldrig jeg skal skifte dyrlæge

Danmarks bedste dyrlæge

Vi er kommet hos Bella dyreklinik siden 1989, og har altid været glade og tilfredse, og har intet haft at udsætte på deres behandling af vores mange forskellige dyr gennem tiden. Tvært imod har de altid fundet årsag og rigtig behandling. Første gang vi kom til dem var med vores første broholmer, som haltede. Vi havde frekventeret en del andre dyrlæger, og forslagene til behandling var mange, uden virkning. Det tog Bella dyreklinik 10 minutter at finde ud af at han havde revet et ledbånd over i knæet, noget alle de andre dyrlæger havde overset. Han blev opereret og fik mange gode år efterfølgende. Da den sørgelige dag kom, hvor vi måtte tage den svære beslutning at ende hans liv pga af aldersbetinget sygdom, sparede de ham turen til dyrlægen og kom hjem til os istedet. Aldrig har jeg mødt en mere diskret og etisk tilgang, og Bullrog fik lov at dø hjemme i armene på min mand. Siden har der været mange andre af vores dyr på besøg i klinikken, og vi og de har altid følt os godt modtaget. Senest igår har de gjort alt for redde livet på vores kat, der kom hjem med en afrevet hale. Tak til Bella dyreklinik, der brugte en hel dag på at redde vores kat, selvom vi kom akut. Vi håber stadig på at han overlever, men gør han ikke, ved jeg at der er gjort hvad der kunnes for at redde hans liv fra Annettes side og vi er dybt taknemmelige

Dyrlæge uden Etik.

Har brugt Bella dyreklinik i nogle år og har så været flyttet til jylland og er nu kommet tilbage til København, er desværre på førtidspension, har ikke noget familie og ej heller venner, min eneste holdepunkt er min utrolige dejlige hund og så min hustru.

Nu er det desværre sådan at min dejlige 10 år gammel blandning ikke har det godt, han kan næsten ikke støtte på sit ene bagben og piver og er meget ked af det, så hvad gør man, havde det kun været til et eftersyn, tog jeg ham til dyrlægen, men jeg ved desværre at en regning, måske vil komme op på 3-4000 kr, et beløb som jeg ikke har.

Skrev så pænt til Dyrlægen, må jeg ikke nok betale over 3 gange, for han betyder alt for mig og her kom så dyrlægens Etik på prøve.

Etik versus penge på bordet, en dyrlæge er her for at hjælpe vores dyr uanset hvad, ja det troede jeg, men nej, indirekte var svaret, har du ingen penge må dyret lide.
Ja så må jeg jo spare sammen i 2-3 mdr og håbe at han kan holde sig og så bliver det hos anden dyrlæge og mine næste hunde bliver også hos anden dyrlæge.

Dyrlæger med empati for dyr OG ejere.

Super proffessionelle dyrlæger. Med et fantastisk og kærligt tag på dyr. Kærlige, venlige, rolige og taler ikke "hen over hovedet" på dig, når de skal beskrive dit dyrs tilstand og behandling. Jeg flyttede væk fra kvarteret, brugte en anden dyrlæge én gang, gik ikke godt, så vendte tilbage til Bella Dyreklinik og har været trofast siden, nu gennem 16 år til min sidste kat skulle ha fred. Mine 2 nye maine coons skal derop i næste uge, der er ingen steder jeg hellere går hen, med mine 2 killinger, og Bella Dyreklinik vil være min faste dyreklinik, for de har overskud til dyret OG ejeren. ANBEFALES!!!

Brønshøjs bedste dyrlæge(r)

Som ejer af en efterhånden særdeles gammel kat (20+), er det rart at vide at ens dyrlæge bekymrer sig om ens kæledyr og aldrig tager nogen chancer. Prismæssigt ligger klinikken måske ikke i den billige ende (har ikke så meget at sammenligne med), men de er super søde at besøge og ved en imponerende mængde om dyr. Annette kan kun anbefales på det kraftigste (den eneste af dyrlægerne jeg har erfaring med) i forbindelse med katte i alle aldre, endda selvom hendes ekspertise så vidt jeg husker ligger indenfor krybdyr. Susan i receptionen er altid flink, den sidste dyrlæge har jeg ingen erfaring med, men han virker også som en flink fyr.
Under alle omstændigheder er det et sted jeg gerne lægger mine penge, når jeg ved hvor dygtige og venlige de er på klinikken.
Jeg savner måske nogle længere åbningstider, men det kan man jo ikke altid bestemme over.
Kort opsumeret en dyrlæge praksis jeg aldrig har tvivl omkring og som altid kan hjælpe. :)

Is Belladyreklinik your company?

Bella Dyreklinik I/S Details

Vi er en specialiseret smådyrsklinik beliggende på Fredrikssundsvej 127 i Brønshøj.

Visit Belladyreklinik

We live here: Frederikssundsvej 127