Bellevue A/S reviews

Bellevue A/S reviews

6.0

Værdi 269kr? Passer ikke

I dag var jeg ude og bruge boxen som indeholdte 2 biograf billetter og to guf billetter, som skulle indeholde 1,4 l popcorn og 0,5 l sodavand. Da vi kommer op til biografens udvalg, er der ingen popcorn det hedder 1,4 l. Medarbejderen blev spurgt og hun henviste os til børne popcornene-0,3 l og som kan købes til 18kr. Ikke meget der blev sparet. Ellers fin oplevelse, udover at værdierne ikke passer

Nemt !

Havde et gavekort som var ved at udløbe, vi fik det nemt forlænget...
Nu er det så brugt, alt forløb perfekt :)

Uvished efter køb?

Den 17 marts køber jeg et gavekort på bellevuebox.dk, som skal sendes til en person som tak for at have fundet vores kat. Jeg får en bekræftelse på mail som forventet, men hører derefter aldrig noget igen. Det er også ok, hvis deres kutyme er ikke at sende forsendelses/leveringsbekræftelse til deres kunder. Jeg er dog stadig interesserede i at vide om vores tak til modtageret er nået frem, så jeg skriver en mail til deres kundeservice d. 1 april, hvori jeg spørger på en bekræftelse. Nu har vi den 8, og jeg har stadig ikke hørt noget. Om det er en forglemmelse, eller hvad det skyldtes, ved jeg ikke. Men nu er stjernerne afgivet efter min oplevelse...(en dårlig oplevelse men uden tegn på ond tro)

Hej Casper.
Jeg beklager meget at du ikke har modtaget noget svar fra os.
Vores mails bliver besvaret indenfor 24 timer, fra vi har modtaget dem.
Vi har desværre ikke modtaget din mail. Vil du prøve at sende den til os igen på info@bellevue-as.dk, så vil vi hurtigst muligt hjælpe dig med at finde frem til pakken, du har bestilt.

Du kan kontakte os alle ugens dage på tlf. 70 20 60 78 eller info@bellevue-as.dk

Carina - kundeservice!

Hjemmeside fungere ikke

Jeg har fået et gavekort fra bellevue som indeholder en biograftur for 2 personer. For at skulle indløse gavekortet skal man ind på deres hjemmeside og aktivere billeterne til den film, som man nu gerne vil se. Problemet er dog at hjemmesiden ikke fungere. Jeg har prøvet på forskellige computere og browsere at oprette forbindelse til bellevue hjemmeside, men serveren reagere ikke. Udover det er deres kundeservice lukket. Nu må jeg aflyse min aftale og får ikke brugt mit gavekort. Mange tak Bellevue. Sikke et godt system i har.

Hej Gustav,
Det er beklageligt, at du har haft problemer med at komme på vores hjemmeside, for at hente dine elektroniske biografbilletter. Jeg kan desværre ikke give en forklaring på, hvorfor det har været et problem for dig, da der ikke er rapporteret om nogen fejl fra vores hjemmeside.
Vi sidder hver dag parate til at hjælpe dig, og vores kundeservice har åben alle hverdage fra kl. 08.30 til 16.00 og i weekenderne fra kl. 10.00 til 15.00.

Carina - kundeservice

fik gavekort værdi 500 kr men fik kun 368 kr ud af det

vi fik i julegave en box der hed cafebesøg og bio for 2 værdi 500 kr .

fik 2 biograf biletter værdi 85 kr pr stk altså 170 kr for os begge så ville vi så på cafe.
og tjeneren sagde at vi kunne vælge flank steak til en værdi af 99 kr alt andet skulle vi betale ekstra for.

ringede så til kunde service og fik fat på en super sød rådgiver som beklagede sagen meget og som et plaster på såret fik vi en brunch ´så det kalder jeg god service

Meget tæt på at være snyd og humbug!

Fik en "oplev Berlin" gave i julegave af min mand - og forsøgte i sidste uge at indløse den. Af hjemmesiden fremgår, at man skal booke direkte hos hotellerne, og ikke kan booke via deres reservationssystem. Det gør jeg så. Et hotel svarer tilbage, at det ikke er måden at gøre det på, at og at de i øvrigt er fuldt booket. De andre hoteller svarer slet ikke på min henvendelse (der er gået 5 dage). Jeg kontakter kundeservice hos Bellevue, der oplyser, at DE skal booke opholdet for mig hos hotellerne - hertil svarer jeg, at det jo ikke fremgår at deres hjemmeside. På hjemmesiden står : I får: 2 nætter i dobbeltværelse med morgenmad. Opholdet bookes ved at ringe eller sende en mail direkte til hotellet. Bemærk, at opholdet ikke kan bookes via hotellets hjemmeside.

"Det er en fejl og den skal opdateres" - oplyser Bellevue. Jeg fortæller dem, at det ikke er i orden, at jeg skal spilde min tid på at kontakte hoteller, fordi de ikke har orden i sagerne og en opdateret hjemmeside - som jo i øvrigt er det eneste sted, hvor jeg kan få instruktion i, hvordan jeg skal bruge min oplevelsesgave. Jeg beder om at få pengene retur- og får oplyst at jeg kan få byttet til noget andet mod et gebyr på 79 kr.. Jeg fortæller, at det har jeg ikke lyst til - kan se her på Trustpilot, at mange andre har dårlige oplevelser, med andre produkter - og nu var det jo en tur til Berlin jeg havde fået, så det er det produkt jeg vil have.
Nu booker jeg selv et hotel i Berlin - og skriver til Bellevue at jeg vil have mine penge igen. Får jeg ikke det, må jeg jo bytte til noget andet - og betale gebyret. Og så håbe på, at Bellevue har bedre styr på nogen af deres andre oplevelsespakker...
Det er ikke i orden, at noget som skulle være hyggeligt - en gave - i den grad giver besvær.

Min mand har i mellemtiden været i kontakt med Magasin - hvor han købte gaven. De har også modtaget mange klager, selv nede i omstillingen kendte de til problemet - men kan jo intet stille op. Da deres bytte-og returpolitik er en måned, er denne frist desværre for længst overskredet - Bellevues gavekort gælder jo i længere tid end en måned - så Magasin kan intet gøre for os - hvilket er helt forståeligt.

Det overordnede indtryk er, at dette er en virksomhed, som ikke har styr på sine forretningsgange, og derfor kommer kunderne i klemme. Når jeg læser alle de andre anmeldelser her på siden, kunne man godt fristes til at tro, at virksomheden satser på at løbe kunderne trætte, så de til sidst opgiver, og anser pengene for tabt - hvorved Bellevue kan score gevinsten.

Jeg forventer at få mine penge tilbage - jeg har fået en vare, som er behæftet med væsentlige mangler (jeg skal booke gennem Bellevue, og ikke gennem hotellet - og det er ikke det, som vi er stillet i udsigt), og jeg forventer at få et plaster på såret for mit besvær med at skrive til hoteller (som jeg ikke skulle have skrevet til - fordi det skulle gå igennem Bellevue, for mit besvær med at kontakte Bellevue, Magasin og med at lave denne anmeldelse.

Hej Karen,
Vi hos Bellevue er naturligvis meget kede af, at der har fremgået forkerte oplysninger på vores hjemmeside om hvordan bookingen til hotellet skulle foregå. Det kan være forskelligt fra hotel til hotel, hvordan de ønsker bookingen med Bellevue vouchers skal ske - og da du ringer til os, oplyser vi også om at det er en fejl og det vil blive rettet. Vi sidder selvfølgelig klar til at hjælpe dig med bookingen af det hotel du ønsker.
Ang. bytteservicen tilbagebetaler vi ikke pengene på vores produkter, ønsker man pengene retur er det den butik, hvori man har købt produktet, man skal henvende sig til - her er det deres bytteregler der er gældende.
Du må meget gerne ringe eller mail til os, så vi kan finde en løsning og få booket dit ophold.
Vores kundeservice er åben alle dage.
Carina - Bellevue kundeservice

Køb noget og få noget andet!

Jeg købte et gavekort med portrætgavekort hos Bellevue box, til min kæreste i Fødselsdagsgave. Nu hvor vi så vil aktivere den og benytte den, ja så er dette ikke længere muligt! Vi ringer til kundeservice for at høre hvad vi gør ved dette, og får svaret at jeg skal sende mit gavekort tilbage for så at få 699,- i frit-valg-gavekort. Men da gaven er købt med henblik på at skulle bruges til en fotograf, så er det ikke i orden at få stukket et gavekort på en anden oplevelse i hånden. I mine øjne burde jeg at få mine 699,- tilbageført til min konto, da de skulle bruges på en fotograf og IKKE en middag for to, køretur i Audi R8 eller ligende!

Damen i kundeservice sagde ligefrem, at vi bare kunne lade være med at købe hos dem igen. (Virkelig flabet!)

Jeg kan på ingen måde anbefale folk at købe et gavekort hos Bellevue Box, hvis man forventer at få hvad man betaler for, for det er med stor sikkerhed at du ikke får det!

Hej Kathrine,

Det er korrekt at vi ikke længere tilbyder portræt foto!
- I disse situationer, hvor et af vores produkter udgår, tilbyder vi selvfølgelig vores kunder en anden oplevelse.

Du må meget gerne ringe til mig på tlf. nr. 70 20 60 78, så finder vi en løsning der passer dig.

Carina - kundeservice

Ingen i firmaet aner hvad der foregår

Modtog en gave med adgang til kaffeoplevelser, og bookede mig til en aften på Eyde i Herning. 1 uge før arrangementet far jeg besked om at det er aflyst, og det er der jo ikke noget at gøre ved. Jeg beslutter så at få tilsendt 1 kg. kaffe i stedet for at skulle køre over 100 km. til et andet arrangement ( 200 km. tur retur )
Jeg får så en mail om at pakken kan afhentes på posthuset, men jeg skal så køre efter den. Jeg kontakter så Bellevue om de har sendt den uden omdeling for at spare penge
( frækt hvis de har det ) men bliver forsikret om at de selvfølgelig sender så kunder ikke skal køre mange km. til nærmeste posthus. Jeg kontakter nu Postdanmark og klager over at pakken ikke bliver afleveret på adressen som jeg er forsikret om at den skal. De sætter derefter en undersøgelse i gang for at finde ud af hvorfor den ikke er afleveret på adressen som Bellevue har forsikret mig om at de har betalt for.
Jeg henter pakken på posthuset, og på pakken står der " Privatpakke uden omdeling " Jeg føler mig godt og grundigt taget ved næsen af firmaet og kan ikke anbefale det til nogen.

Hej Kurt.

Der er ganske korrekt at vi skriver kaffen bliver leveret direkte til døren. Dette står vi naturligvis ved. Det er mennesker som pakker disse varer, og der er desværre sket en fejl i den label som blev sat på din pakke - Som du også nævner er den sendt uden omdeling. Jeg beklager meget det besvær fejlen har pådraget dig.
Jeg håber du trods alt bliver glad for kaffen.

Mvh.
Mads - Bellevue Kundeservice.

God ide - dårlig praksis

Ideen om et oplevelsesgavekort er super god. Men i tider hvor der findes andre tiltag på nettet så som sweetdeal og just half price og takeoffer er det ikke fikst med hotelophold.

Jeg blev så skuffet da jeg læste i gavepakken at jeg skal betale ekstra for at få en overnatning i Aarhus. Eller overnatte i køjeseng på cabinn... ej vel? Det må I kunne gøre bedre. Jeg vil undersøge om jeg kan få mine penge tilbage i butikken - det er billigere at booke via nettet på nogle af hotellernes hjemmesider. Det ' en ommer :-)

Hej Christian,
Det er korrekt at vores udvalg af hoteller i Aarhus er spinkelt lige pt. Vi arbejder hele tiden på at få nye hoteller i vores sortiment.
De hoteller, vi har samarbejde med i Aarhus lige nu, er dyrere hoteller i forhold til boksens pris - derfor bliver der opkrævet et tillæg.
Du er altid velkommen til at kontakte vores kundeservice, hvor vi er klar til at hjælpe dig med en bookingen.
Vi har åbent alle ugens dage.

Hilsen Carina - Bellevue kundeservice

Dårligt produkt!

Vi var en tur i biografen i slagelse, vi betalte med vores "biograftur for to" som vi desværre havde fået i gave.

Det viser sig at den betalte biotur IKKE gælder reservationsgebyret på 5 kroner, som vi måtte betale. Hvis man vil i biografen på sin billet, uden at skulle betale mere end man allerede har, så skal man tage chansen og være forberede på at man kan blive sendt hjem igen hvis der ikke er plads.

Det er nu 3. gang Jeg har brugt et bellevuebox produkt og det har været forbundet med ekstraomkostninger hver gang, så Jeg har nu meddelt alle at jeg IKKE modtager Bellevueprodukter fremover, da produktet er for dårligt.

Hej Thomas.

Vores Bellevuebox med biograf billetter indeholder to billetter til en normal forestilling, samt valget mellem 2 guf billetter eller 2 drinks. Nordisk film opkræver 5 kr. for alle online pladsbestilling. Dette gebyr er ikke dækket af vores billetter. Dette gælder også 3D film, samt helaftensfilm.

Du kan undgå reservationsgebyret hvis du bruger boxen direkte i biografen.

Du må ha’ en god dag.

Hilsen Amanda fra Kundeservice.

Gavekort indeholder ikke, hvad der blev reklameret med ved køb

Skuffende, at en oplevelsele, - i mit tilfælde 'Action oplevelse', som omhandlede, at kunne komme på et fiskekursus for 2 personer, bare uden videre tages af udbuddene. Og dette ikke informeres!
Valgte gavekortet på baggrund af dette fiskekursus for 2 personer som julegave 2012. Men da jeg i foråret 2014 - grundet 3 års gyldighed - ville gøre brug af dette. Tja - så var det ikke længere muligt.
Blev ombyttet til 'Bellevue Middag' 2-3 retters menu for 2 personer - menuen vælges af kokken det pågældende sted. Om dette så er til samme pris vides faktisk ikke.
Gavekortet er nu brugt, og noget sådanne vil aldrig mere blive valgt som gave. Da indholdet af gavekortet åbenbart ikke kan opretholdes - d.v.s det som kortet vælges udfra, det skal også være gældende, når kortet benyttes.
Tangerer lidt falsk varereklame !
Nå men quid pro quo!

Bellevuebox == No go, no trust!
Fik et svar på, at gavekortet var prissat til kr. 599 - men kompensationen 'En middag for 2' havde et pålydende på kr. 499,00.

Hvor blev der af differencen ?

Hej Kim.

Det er korrekt, at vi ikke tilbyder Fiskekursus for 2 længere, da det ikke var eftertragtet nok og derved ingen tilmeldte. Der kan godt forekomme udskiftninger af events. Man kan altid se den opdaterede liste over events på følgende link: http://www.bellevuebox.dk/produkt/aktiv/action.aspx

Man skal som minimum have mad 599,- når man anvender middag for 2 – 3 retters. Menuen er som oftest sammensat af restauranten, så den stemmer overens med ovenstående.

Hvis du har spørgsmål er du velkommen til, at kontakte os på 70 20 60 78 alle ugens dage.

Hilsen Amanda fra Kundeservice

Der er ingen god hvidvin i udvalget

Jeg savner nogle gode tyske hvidvine

Hej Thomas.

Jeg går ud fra, at du har vores vinoplevelse.
I ovenstående boks tilbyder vi udsøgt rødvin og er kede af hvis ingen af disse faldt i din smag.

Vi synes det er en rigtig god ide med hvidvin og det er noget vi vil tage op til overvejelse.
Husk, at du også kan tilmelde dig til vores vinsmagning i stedet for, at vælge 3 flasker vin.

Ha’ en god dag.

Hilsen Amanda fra Kundeservice.

Afslappende hotelophold på Cabinn Aalborg???

Jeg har i dag booket et hotelværelse i Aalborg på Cabinn Aalborg for een overnatning. Af hotellets svar og bekræftelse fremgår det, at jeg skal være opmærksom på, at værelset er med køjesenge og såfremt jeg ønsker at opgradere værelset til twin bets, skal der afregnes 100 kr. ekstra.

Det fremgår ikke et eneste sted af Bellevues reklame for produktet,, at standarden er køjesenge i Cabinn Aalborg.!

Min kone og jeg er ældre mennesker og vi er bestemt ikke interesseret i, efter en lang rejsedag, at skulle til at klatre op i en køjeseng. Det kan godt være det bliver en uforglemmelig oplevelse, men der er ikke megen romantik og afslapning ved et sådant hotelophold.

Hej Pauli.

På vores hjemmeside; www.bellevuebox.dk gør vi opmærksom på, at hvis man indkvarter sig på Cabinn Aalborg får man et økonomiværelse og at man for 100 kr. kan opgradere til et bedre værelse.

Vi beklager, hvis teksten ikke har været tydeligt nok. Hvis du har nogle spørgsmål, er du velkommen til, at kontakte os på 70 20 60 78.

Ha’ en god dag!

Hilsen Amanda fra Kundeservice.

En belastelse - ikke en gave.

Man har kun 1 år hvor man kan bruge gavekortet og man kan betale for at forlænge tiden - så det er noget de har spekuleret i.

Der er et meget begrænset udvalg af steder man kan bruge den og ofte med begrænsninger (fx. ikke weekend).

Man skal ind på deres hjemmeside for at vælge og der er meget dårlige muligheder for at indsnævre søgningen, hovedsageligt kun overornede kategorier. Ikke noget med at vise alle muligheder i nærheden eller noget som helst andet.

Det er en belastning og konceptet fungerer ikke når det er så dårligt udført.

Hej Jens.

Bellevues gavekort/vouchere har en levetid på 3 år - Det ganske korrekt at vi fornyer kort inden de udløber. Måske du har et gavekort der er givet i gave fra en virksomhed ? Her gælder nogle specielle skat regler.

Jeg kan desværre ikke se hvilket produkt du omtaler, men vi har ingen produkter som man ikke kan bruge i en weekend.

Når du logger din voucher(stregkoden) ind på vores hjemmeside, så har du mulighed for at søge på område el. by.
Hvis du har besvær med at anvende din voucher, så vil jeg anbefale dig at give vores kundeservice et kald på 70 20 60 78 . Vi har åben alle ugens dage.

Ha' en god søndag.
Mvh. Mads fra Bellevue Kundeservice.

Ikke godt nok.

Jeg byttede i februar 2013 en oplevelse fra Bellevue til en miniferie i en storby for 2.
Da jeg besluttede hvad jeg ville bytte den til, var der en masse hoteller at vælge imellem.
De er i mellemtiden blevet begrænset til meget få valgmuligheder.
Godt nok får jeg at vide at jeg kan kontakte Bellevue for flere muligheder, men det er ikke den måde jeg vil bestille mit ophold på. Jeg vil vælge fra en række muligheder, som jeg var stillet i udsigt.
Når jeg, 4 mdr. før jeg vil bruge opholdet, bestiller et hotel, så er det ikke ledigt, men jeg bliver tilbudt andre hoteller hvor tillægget er fra 300,-kr. til 1.600,-kr.
Det var ikke det jeg købte!!!!
Hvis det var mig der havde solgt noget, der i den grad er blevet forringet, ville jeg tilbyde kunden at han kunne få sine penge tilbage.
Hvis jeg skal være helt ærlig har jeg mest lyst til bare at smide opholdet i skraldespanden, det er IKKE GODT NOK.

Hej Poul Henning.

Jeg kan desværre ikke helt læse hvad du er utilfreds med.
Du omtaler 2 produkter - Miniferie og Storbyferie.
På vores miniferie produkt findes der 83 hoteller uden tillæg eller merebetaling.
Storbyferien kan vi også tilbyde rigtig mange muligheder på - Du er meget velkommen til at kontakte os for at få tilsendt nogle muligheder.
Jeg er selvfølgelig ked af at du har oplevet, at et hotel ikke havde nogle ledige værelser. Desværre er det ikke noget Bellevue kan gøre for.

Mvh. Mads fra Bellevue Kundeservice

Latterligt.

Hej
Jeg har fået en "Wellness for ham"
Den virksomhed (spa welness) Du kan bruge (gavekortet) til er lukket og det står hverken i deres hjemmeside eller på selve gavekortet i butikkerne. Der står stadigvæk man kan bruge pågældende butik og hvor i landet man kan. Men i virkeligheden er firmaet lukket og der er ikke nogen anden du kan bruge den til i den by.

For at bytte den til en anden skal du indbetale et gebyr på 79kr og de 14 dages retur er for længst væk. Du regner jo med at når du ser på pakken at den info der står stadigvæk gælder (Spa i den pågældende by du er i)

Det er jo det rene svindel.. De har ikke fortjent den ene stjerne. Meget utroværdigt og latterligt ombytnings politik. Jeg vil ikke anbefale dette firma til noget og fraråder folk at bruge det.

Hej David.

Hvor er det ærgerligt at du ikke kunne anvende kortet lige der hvor du havde udset dig. Desværre kan det hænde at en klinik falder fra - Dette kan skyldes konkurs, opkøb mm. Bellevue forsøger dog altid på at finde noget nyt når dette sker. Man kan altid finde den opdaterede liste over mulighederne på: http://www.bellevuebox.dk/produkt/livsstil/forkaelelse-til-ham.aspx

Hvis du ikke er tilfreds med din vare, så er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservice på 70 20 60 78 - Så vil vi gøre alt hvad vi kan for at hjælpe dig.

Mvh.
Mads fra Bellevue Kundeservice.

Vi hyggede os - Ingen problemer.

I julegave 2013 fik vi bl.a. gavekort til cafe-besøg samt biotur inkl. en drink. Var skeptisk efter at have læst anmeldelserne herinde. Er rigtig glad for at det hele gik så smerterfrit. Hyggelig tur på cafe med god mad (cafe-gavekort) og drikkevarer (biogavekort) Blev SÅ mæt. I biografen gik det lige så smertefri. Vi er meget tilfredse med vores julegaver. Det eneste der måske kunne trække lidt ned er at der ikke så mange cafeer at vælge i mellem (Silkeborg) i forhold til f.eks. Aarhus.

Køb ikke Bellevueboxe som gaver

I forhold til de andre udbydere af "gavekort/boxe" er Bellevue klart den ringeste - og i vores øjne af spild af penge.
Vi har af flere omgange prøvet at bruge deres gaveboxe, som vi har modtaget af vores gæster, venner og familie. Selve anvendelsen af dem er i høj grad så manglefuld som også tidligere beskrevet af andre piloter, og ønsker man at forlænge det så kræver det et postyr uden lige. Porto for at sende en boks med forsikring (værdi 799,-) til Aalborg er 186,- plus at det også koster 79,- at forlænge "Levetiden". Decideret bondefangeri...

Vores råd er at man skal LADE VÆRE med at købe disse gavekort/boxe som gaver fra Bellevue - eller som minimum bruge af af de andre udbydere.

Hej Lars.

Jeg er ked af at høre, at du ikke synes Bellevue lever op til dine forventninger.
Vi forsøger at gøre anvendelsen af en voucher så simpel som mulig. Som udgangspunkt ringer du og bestiller, og har voucheren med som betaling - Altså 2 forholdsvis lette skridt.
Det er korrekt at man skal sende sin voucher ind til Bellevue, hvis man ønsker den fornyet. Vi kræver dog på ingen måde at pakken/brevet skal sendes forsikret. Almindelig b/a post er helt iorden. Man er også meget velkommen til at kigge forbi vores kontor, så klarer vi det gerne med det samme.

Hvis du er i tvivl omkring brugen eller fornyelse, så er du mere end velkommen til at kontakte os på 70 20 60 78 - Husk at vi har åbent alle ugens dage.

Mvh. Mads fra Bellevue Kundeservice

Det er kundens skyld hvis det smager dårligt?!?

Den er meget lang, men også lidt sjov og chokerende!! ;)
Mail korrespondance mellem mig og [navn] fra Bellevue A/S.

Jeg forventer ikke at der er særligt mange, som læser denne mail korrespondance i bund, men hvis du overvejer at købe en gave til en person du godt kan lide, så ville jeg gøre det hvis jeg var dig ;-)

Pas pengene, de kan bruges bedre end hos Bellevue A/S
_______________________________________________
Mail 1:
Kære Bellevue,

Jeg fik en gaveæske med en såkaldt "Kaffe-oplevelse". Det var altså en noget kedelig affaire hvis jeg skal være helt ærlig og det synes jeg egentlig jeg vil være. Jeg elsker kaffe, virkelig elsker det. Det er en stor passion for mig og jeg går meget op i at det blir lavet efter så mange af kunstens regler, der nu kan lade sig gøre, men det, der er til rådighed. Og til at starte med må det jo som et minimum være, at man har en god bønne, malet eller ej.

Så jeg blev virkelig glad for gaven med de 3 luksus bønner og muligheden for at komme til kaffe smagning eller bare bestille lidt ekstra a den bønne jeg bedst kunne lide, men glæden stoppede brat, da jeg testede den føste pose og blev kun værre ved pose to og tre.

Til at starte med undrede det mig meget at poserne ikke var vacuum pakkede, men OK, hvis der er så stor en omsætning i varen at man tør stole på at smage holder eller måske havde man fyldt posen med ren nitrogen i stedet for luft for at holde på smagen, det er hørt om før, selv om det skulle være en noget dyr proces.

Men nej - da jeg åbnede poserne, var der allerede en så stor mangel på kaffe duft at det egentlig ikke var nogen overraskelse for mig at brygningen blev lige præcis det modsatte af hvad jeg havde håbet på da jeg fik gaven; det blev én af mit livs største "Kaffe-skuffelser" og jeg har ellers haft et par stykker, hvem er ikke kommet til at trække en kaffe i en automat i ny og næ?. Men det her var om end mere kedeligt?!

Øv bøv, penge spildt på at købe denne gave og værre endnu; en gang god kaffe gået til spille, et eller andet sted i denne gave-paknings proces.

Som du sikker fornemmer allerede nu, så vil jeg gerne bruge lidt skrive tid, for at slå et slag for min elskede kaffe og her kommer spørgsmålene så:
1) Kan det være rigtigt at Bellevue vil udsætte forsvarsløse kaffe-drikkere for denne gruopvækkende oplevelse?
2) Eller var jeg bare møg uheldig og havde fået alle kaffernes "Sorte-per"?
3) Kunne man forestille sig at Bellevue, sender en erstatning i form af noget rigtig god kaffe til undertegnede "Kaffe-offer"?
4) Hvis jeg nu bestiller én af de tre luksus kaffer i stedet for en tur med en barista, blir det så the real deal kaffe, der sender mig nærmere himlen end i den anden retning?
5) Og sidst men ikke mindst: Hvis det her (gud forbyde det) skulle være Bellevue's kaffe standart, kunne man så forestille sig at Bellevue erstatter med en anden slags oplevelse, der ikke er så smags-løgs-dræbende som denne?

En virkelig (desværre skuffet) kaffe-entusiast
_________________________________________
Svar 1:
Hej Marcus,

Tak for din mail.
Jeg er ked af at høre vores kaffeoplevelse ikke har levet op til dine forventninger.
Det er anmelderrost kaffe vi har i vores pakke - men det er selvfølgelig forskelligt fra person til person hvad man kan lide.
Vi ved Bellevue kan godt stå inde for dette produkt og har fået mange gode tilbagemeldinger/ros for det.
Vi kan desværre ikke sende dig et nyt produkt, da plumberingen er brudt på æsken og denk an derfor heller ikke ombyttes til noget andet.
Jeg er sikker på at giveren af denne gave, har købt den i den bedste mening til dig, men det er jo en smagssag hvad man kan lide.

Med venlig hilsen / Best Regards

[navn]
Bellevue Kundeservice / Bellevue Customer Service
Tel.: +45 70 20 60 78 · Email: info@bellevue-as.dk
Bellevue A/S · Ved stranden 9B, DK-9000 Aalborg · bellevue-as.dk

Vi har fået et væld af nye oplevelser på hylderne!
Se dem på www.bellevue-as.dk og find gaven til hende, til ham, til fødselaren, til dig selv eller til hinanden…
____________________________________
Mail 2:
Hej [navn],

Tak for hurtigt svar, men er det seriøst dit svar på en så udførlig, til tider humoristisk, men ellers ret alvorlig ment mail?

Lad mig formulere det på en mere tydelig måde. Den kaffe i sender ud, for jeg kan forstå på dig at du mener, at det må ha levet op til jeres standarter, er så helt igennem udrikkelig og nej, det her er ikke et spørgsmål om smag, for den var der stort set intet af.

Men hvis ikke du er i stand til at håndtere en sådan klage, og i virkeligheden fantastisk mulighed for Bellevue, at forbedre deres produkter, som denne, på andre måder. Så vær sød at sætte mig i kontakt med din chef eller én i Bellevue, som har lidt mere at gøre godt med, end bare at fortælle mig "at det er et spørgsmål om smag".

Der er så mange måder at håndtere en mail som denne på og det bare at sige "bare ærgerligt" har aldrig været den bedste kritik håndtering i en digital verden som denne hvor både god og dårlig reklame flyver så hurtigt rundt i medierne som de gør.

Jeg er sikker på at Bellevue ønsker at håndtere denne sag anderledes og mere konstruktivt.

_____________________________________
Svar 2:
Hej Marcus,

Jeg forsøger ikke at få det til at fremstå som ' det er bare ærgeligt' for dig.

Men det ér et spørgsmål om smag i denne situation - vi ved Bellevue kan ikke garantere at alle kan lide vores produkt, når det omhandler smag - men som sagt er jeg sikker på at den der har købt gaven til dig, var sikker på det var en god oplevelse for dig.

Jeg er i stand til, at håndtere sådanne klager, men jeg vurdere at der ikke grundlag for at erstatte med en anden Bellevue oplevelse.

Det er et produkt hvor kassen er gennemsigtig og du kan se det kaffe der er i, og allerede her har du mulighed for at se det produkt du har fået, havde du ikke brudt emballagen kunne du få gaven byttet.

Med venlig hilsen / Best Regards

[navn]
Bellevue Kundeservice / Bellevue Customer Service
Tel.: +45 70 20 60 78 · Email: info@bellevue-as.dk
Bellevue A/S · Ved stranden 9B, DK-9000 Aalborg · bellevue-as.dk

Vi har fået et væld af nye oplevelser på hylderne!
_____________________________________
Konklusions mail:
Hej [navn],

OK, den er modtaget, men du fik chancen for at reddede den hjem i god stil.

_________________________________________

Som svar på Bellevues kommentar her på TrustPilot:

Kære Carina,

Nu er det ikke sjovt at snakke om smag og behag længere. Vær sød at forstå to ting:

1: Jeg kan ikke vurdere en kaffes smag, ved at kigge igennem en gennemsigtig indpakning - og jeg synes at det er sært, at jeg bliver nødt til at forklare det.

2: Det har ikke - og har aldrig haft noget at gøre med smag og behag. Den kaffe jeg modtog i jeres Box, var smagsløs. Måske, fordi den var alt for gammel - eller måske, fordi der ikke var taget ordentligt vare på kaffen under produktionen/indpakningen.

Jeg ved udmærket godt, hvordan god kaffe smager, og specielt én af prøvepakkerne - Jamaican Blue Mountain, ved jeg, smager fantastisk under normale omstændigheder.
Så lad os stoppe snakken om smag og behag, ok?

Jeg ønsker ikke et "kaffesmagnings kursus", da jeg har været på så mange af dem, og efterhånden selv er i stand til at lave en rigtig god kop kaffe.

Jeg ville bare gerne have tilsendt lidt god kaffe. Men hvis i behandler alt jeres dyre kaffe lige så dårligt, som de prøvepakker i sender ud i jeres Box, er der ingen grund til at få den tilsendt.

Skulle i ligge inde med noget velbevaret god kaffe, vil jeg gerne have det tilsendt. Ønsker i ikke at imødekomme dette ønske, synes jeg kun det er rimeligt, at i kompenserer eller refunderer den kaffeboks, som I har sendt ud.

Marcus Christensen

Hej Marcus.

Vi har aldrig forsøgt at give dig skylden for noget. Varen som du har købt/modtaget i gave er plomberet, og man kan tydeligt se indholdet inden man bryder denne plombering. Bellevue ombytter naturligvis varer, men desværre kan vi ikke tage en varer retur når den er taget i brug - Dette er meget normalt. Vi er selvfølgelig kede af at kaffen ikke faldt i din smag. Vi holder løbende spændende kaffesmagning kurser, hvor man får mulighed for at smage en masse forskelligt - Har du lyst til at deltage i sådan et, nu hvor den vedlagte kaffe ikke lige faldt i din smag ?

Ha' en god weekend :)
Mvh. Carina fra Bellevue Kundeservice.

Dårlig kunde feedback !

Total uacceptabelt! Står op tidligt for at tage ud for at spise - får så afvide de ikke har modtaget Vores bord bestilling. Dog har bellevue lige glemt at fortælle at man selv skal finde nummeret og bestille bord! Så forsvandt der lige en fødselsdag dette år - man kan jo altid prøve næste år, med en udbyder der ikke bondefanger folk og misleder!

Hej Emil.

Hvor er det ærgerligt at du ikke kunne få plads på restauranten som du ønskede.
Desværre står Bellevue ikke for bordreservationen på den enkelte restaurant. For at spare tid og besvær, så foregår den kontakt blot direkte med restauranten.
Bellevue forsøger ikke at bondefange dig på nogen måde. Du har modtaget et gavekort, og for at benytte gavekortet skal du blot ringe og bestille bord, ved ankomst afleverer man kortet.

Er man i tvivl omkring noget, så har vores kundeservice åbent alle ugens dage, og vil hjertens gerne hjælpe :)

Ha' en god dag.
Mvh. Mads fra Bellvue Kundeservice.

Bellevue A/S Details

Bellevue A/S er et veletableret, dynamisk rejsebureau, der udbyder oplevelser og oplevelsesgaver til både private og virksomheder.

Visit Bellevue A/S

Call us on: 70206078