Bellevue A/S reviews

Bellevue A/S reviews

6.0

Den mest irriterende gave man kan få.

Bondefangeri. Spild af penge.
Har prøvet gentagende gange at bruge disse boxe, som velmenende venner og familiemedlemmer giver i gave. Det er endnu ikke lykkedes. Når vi har forsøgt at betale med den, hvor det stod at den gjaldt, "skulle vi have sagt at vi ville betale med BellevueBox når vi bestilte bord", når vi har forsøgt at bestille bord har der "desværre ikke været plads til folk med BellevueBox den dag". Når vi endelig har fundet en dag, hvor man kan bestille bord (en hverdag midt om vinteren) har vi når vi aktiverede boksen ikke kunnet finde restauranten på hjemmesiden - selvom den stod i brochuren. Og så er den aktiveret og skal bruges - men den restaurant vi skal spise på vil ikke tage den. Så vi har været ude at spise for egen regning masser af gange - mens Bellevueboxen og dermed de penge vores gavegivere har betalt fordi de ville give os en middag bliver forældet og går til spilde... "Levetiden" kan forlænges for 75 kr - endnu mere bondefangeri...
Så LAD VÆRE med at købe disse boxe som gaver - modtagerne får ikke andet end bøvl ud af det.

Hej Pedersen.
Jeg er ked af at høre at du har haft problemer med at bruge vores gavekort. Meningen er selvfølgelig det skal være nemt.
I forhold til, at du er endt på en restaurant der ikke længere tager imod kortet, skyldes dette at nogen restauranter ophører samarbejdet med os. Dette tager vi også forbehold for, i den lille brochure der vedlagt i din box. Vi beder om, at man tjekker udvalget på vores hjemmeside, da det er her man finder den opdateret liste. Man skal ved reservation af bord oplyse at man betaler med et Bellevue kort, da mange restauranter har en bestemt menu, de serverer for Bellevue gæster.
Din aktiverede e-voucher udløber ikke før dit kort udløber, så den kan du stadig bruge, såfremt dit kort ikke er udløbet.
Jeg håber du får brugt dit gavekort inden udløb - ellers forlænger vi det selvfølgelig, som du selv skriver for 79,- så gælder de kort i yderligere 3 år.

Husk at du selvfølgelig også er velkommen til at kontakte os på tlf. 70 20 60 78 - vi har åbent alle ugens dage!
Carina - kundeservice

For besværligt at købe camping cheque

Jeg havde et gave kort på 500 kr. og ønskede camping cheque i Europa.
Det kan man ikke, man skal første købe camping standplads i Danmark, som også kom med posten, og de første 100 kr var tabt. Derefter skal man til en bestemt camping plads i Kolding for at ombytte til camping cheque Europa og de tabte 100 kan man ikke bruge til at fylde på kortet (Silver Card) meget bøvlet efter min mening. mvh Driver

Alt for få hoteller men fin tilbagemelding

Fik et gavekort til hotelophold med morgenmad i julegave. Havde regnet med at skulle bruge det til et ophold på hotel Best Western Des Nordes, som ifølge Bellevue var dækket af deres vouchers. Det viser sig så, at det kun er til overnatning med aftensmad, IKKE til overnatning med morgenmad. Det er da for langt ude!! :-).
Dette er dog ikke Bellevues skyld, men det virker lidt sært, og det skal iøvrigt lige nævnes, at der kun er ialt 24 hoteller ialt tilknyttet, jeg kunne vælge imellem.
Bellvue var dog superhurtige til at vende tilbage

Hej Ole.

Hotel Des Nordens har desværre ændret i deres generelle udbud. Dette betyder at man kun kan ankomme når der er aftensmad med i opholdet. Der er naturligvis også morgenmad med i sådan et ophold. Opgraderingen hertil koster kun 300,- alt i alt.
Du er meget velkommen til at kontakte os på 70 20 60 78, så skal vi gerne hjælpe dig med at booke - Vi har åbent alle ugens dage!

Ha' en god dag!
Mvh. Mads fra Bellevue Kundeservice

Mangel på kundepleje

Storbyferie i Kbh. Til 1500kr, på First Hotel.
Ankomst kl. 13,45 kunne tjekke ind mod mere betaling,( fordi det var før kl 15.00)
Kold værelse,fodkold, støjende trafikeret vej, udenfor. Klager i reception løses med råd om mere betaling og opgradering til alt hvad vi ikke kunne acceptere. Alt koster ekstra ( man skulle tro at det var Ryan air)
Morgenbrød kunne man også brug som kanonkugler,.
Bellevuebox,gør absolut ingenting,de beklager vores oplevelse (standard svar) og håber at de ikke hører mere fra os...

Når en god ide bliver til kold pengemaskine, skal man brug sine penge med ekstra omtanke...
Hilsen skuffet Nordjyder

Til Mads fra kundeservice: bellevue har kun enkelt hotel i Kbh.: First hotel Copenhagen , Molestien 11, 2450 Kbh. Sv
Det var ikke muligt at vælge andet hotel....

Hej Zoran.

Jeg kan desværre ikke læse hvilket hotel du har været på, da First er navnet på kæden. Grunden til at man normalt først kan få sit værelse kl. 15:00, er at hotellet skal have rengjort værelserne fra gæsterne dagen forinden - Dette er meget normalt.
Som udgangspunkt får man et standardværelse med en box fra Bellevue, men ønsker man et bedre værelse, så er det muligt at opgradere.
Bellevue tager reklamationer meget seriøst, og sender aldrig "standard svar" ud til nogle.

Du er naturligvis meget velkommen til at kontakte os på 70 20 60 78, hvis du gerne vil vende sagen med os igen.

Ha' en god weekend.

Fint produkt..........men.....

...... blev dog ikke sendt samme dag, som der bliver lovet, så det nåede desværre ikke frem til den dag, jeg skulle bruge det som gave. Lidt ærgerligt, men produktet fejler ikke noget.

Bestilling uden problemer og hurtig levering.

Jeg fik mit gavekort leveret, få dage efter bestilling på trods af det var i den travle juletid.

Ukorrekte oplysninger gives i flæng (Falsk reklame)

Modtog en Bellevuebox med hotelophold og morgenmad, i julegave og tjekkede hvilke steder der var på programmet. Faldt over et hotel i Østrig, som vi kunne benytte på hjem fra vores sommerferie.
Da jeg en uges tid senere ville tjekke hotellet nærmere var det ikke på deres oversigt eller kort men til gengæld var Østrig nævnt på flere af deres forsider, både hovedforsiden og de underliggende hvor man kan læse om de forskellige slags hotelophold som de tilbyder.
Skrev derfor til dem og spurgte til det pågældende hotel i Østrig. Og fik svaret tilbage at de ikke længere tilbød noget i Østrig.
En uge senere fik vi den idé at tage til den Tyske Nordsø-kyst modsat Østrig og tjekkede ved samme lejlighed Østrig. Stadig stod der at Østrig var en mulighed for et hotelophold men stadig manglede der hoteller i listen og på kortet. Dette til trods for at de skriver at man skal tjekke deres hjemmeside for de nyeste tilbud. Ergo kan man vel rette påstå at deres "reklame" på forsiderne er falsk, når ØStrig IKKE findes i deres reelle tilbud.
Men fandt i stedet et hotel på den Tyske Nordsø-kyst, via Bellevuebox´eget kortmateriale og søgefunktion, og kiggede nærmere på det. Det viser sig at hotellet er placeret ca. 700 km. længere sydpå, svarende til mere end 6 timers kørsel, midt i Tyskland og LANGT fra Nordsø-kysten. Dette til trods for at alle oplysninger om hotellet var korrekte på info-siden om hotellet.
Hvad ville Bellevuebox have gjort, hvis man stod på det sted som de har opgivet som værende hotellets placering, en halvsen aftentime? Hvis man selv havde fundet den korrekte adresse, når man stod på stedet, ville man jo have fundet ud af at man havde en meget lang køretur foran sig til langt fra kysten.
Skrev til Bellevuebox og spurgte til hvilket hotel der så lå på den valgte adresse i NordTyskland, når det nu ikke var det af Bellevuebox opgivne hotel. Skrev ved samme lejlighed vedr. Østrig og nævnte ved samme lejlighed at det tangerede falsk reklame.
Ved af erfaring at rettelser på hjemmesider ikke tager alverden af tid, med mindre man er fuldkommen novice hvilket jeg ikke formoder at et sådant firma er. Kunne ved samme lejlighed konstatere at rettelser var foretaget, da man havde tilføjet Tjekkiet som rejsemål. Hvorfor man så ikke havde fjernet Østrig ved samme lejlighed må stå hen i det uvisse.
Har her mere end uges tid senere og en enkelt rykker, stadig ikke modtaget et svar på min henvendelse.
Så min anbefaling er at man ikke umiddelbart benytter sig af Bellevuebox, når man åbenbart har store problemer med at formidle de rette oplysninger på hjemmesiden, som de selv skriver er de nyeste man kan finde på denne side.

Kommentar til svar.
Nu har jeg ikke omtalt den medfølgende bog, men alene taget udgangspunkt i hjemmesiden, som jeg burde mene ALTID var opdateret med det seneste nye. Hvad man også selv giver udtryk for og alligevel indrømmer at det er den IKKE.
Har også efter svaret været inde for at finde rettelserne og ganske rigtigt er Østrig nu fjernet fra jeres hjemmesider.
MEEEEEN: Hotellet ved den tyske Nordsø-kyst eksisterer stadig på JERES hjemmeside, modsat virkeligheden, hvor det ligger ca. 700 km. længere sydpå.
Så rettelserne er vel kun halvfærdige.
Og hvorfor svarer man ikke på en direkte mail? Selv efter en rykker?
Og i lige måde, trods alt.

Hej Bo.

Sikke da en forvirring - jeg kan udmærket forstå at du ikke er helt tilfreds med os.
Dette beklager jeg naturligvis. Det skal ikke være besværligt at benytte en voucher fra Bellevue.

Din feedback er sendt videre til de ansvarlige for vores hjemmeside, og fejlene burde nu være rettet.

Desværre kan der være uoverensstemmelse mellem de muligheder der står i din bog, og de der fremgår af vores hjemmeside. Det er hjemmesiden som er den "opdaterede" version. Hoteller kan desværre falde fra pga. ejerskifte osv. Heldigvis kommer der ofte også nye og spændende hoteller :)

Du er meget velkommen til at kontakte os på 70 20 60 78, eller sende os en mail på info@bellevue-as.dk med dine kontaktoplysninger - Så kontakter vi dig gerne! Skriv gerne Trustpilot i emnefeltet.

Ha' en god dag!
Mvh. Mads fra Bellevue Kundeservice.

udmærket betjening, men kunne ligeså godt have købt i butikken, da jeg alligevel skulle hente det 2 km. fra min bopæl. jeg havde regnet med at pakken var leveret i min postkasse.

udmærket betjening, men kunne ligeså godt have købt i butikken, da jeg alligevel skulle hente det 2 km. fra min bopæl. jeg havde regnet med at pakken var blevet leveret i min postkasse.

God handel

Vi faldt over en af Bellevues udsalgstilbud og er godt tilfreds. Varen levede op til forventningerne og der var meget hurtig levering - det kan vist ikke gøres bedre :-)

sublim service

Super nem at handle hos Bellevue.

Hurtigt og nemt

Hurtigt, nemt og lige ved hånden.
så skal du godt nok selv være kreativ hvad indpakning angår...

Fin service, hurtig og gratis levering :-)

Hurtig levering - fint

skuffende

Det kunne være godt, men nej...
Jeg er skuffet over restriktioner på bestemte dage ved restauranter og cafeer (et gavekort er vel et gavekort. Hvorfor må det kun bruges fx mandag, tirsdag og onsdag?)
Og så er der noget med brug af gavekort til Bellevue, hvor man kun kan bruge gavekortet til at bestille en Box, men ikke den tilhørende porto. Og portoen gør at fx en box med 2 bio-billetter, popcorn og sodavand, som koster 250 kr i kvickly, kommer til at koste næsten 300 kr.

Hej Jacob.

Vi forsøger altid at undgå restriktioner med samtlige af vores samarbejdspartnere. Desværre er det ikke altid muligt - Langt størstedelen er dog uden restriktioner.
Vi har haft problemer med at man bliver opkrævet porto, når man benytter et gavekort. Dette er nu løst, og du burde kunne bestille varen med fri fragt :)
Jeg beklager den ulejlighed det har givet dig

Du kan se alle de spændende muligheder på www.bellevue-as.dk

Hurtig handel

Vi var meget sent på den til at få bestilt fødselsdagsgaven, men den kom dagen efter at den var bestilt. Så godt tilfreds.

Utilfredsstillende!

Jeg havde en meget dårlig oplevelse med jeres kort. Det er alt for besværligt at bruge. Jeg søgte hjælp hos jeres medarbejdere, men blev behandlet "så jeg følte mig som en tåbe". Da jeg senere benyttede kortet, fortalte klinikken mig, at det var ikke første gang, de havde hørt om problemer med kortet.
Jeg fortalte min datter, som havde givet mig gavekortet, at hun aldrig mere skulle give mig et bellevue kort.
Det kan hverken jeg eller bellevue være tilfredse med. Dårlig oplevelse. Jeg beklager!!

Hej Alice.

Det er skam mig der beklager!
Det skal gerne være en fornøjelse at benytte vores kort.
Jeg kan desværre ikke helt læse ud af din beskrivelse, hvad der gjorde det til en så dårlig oplevelse. Vi hører selvfølgelig meget gerne fra dig! Du kan altid kontakte os på 70 20 60 78 (Vi har åbent alle ugens dage) eller sende en mail til os på info@bellevue-as.dk

Rigtig god dag.

Hurtig levering af gavekort

Hurtig levering af gavekortet, var dejligt da det skulle bruges som gave. Nu er vi blot spændt på når det skal indløses, om det så går lige så nemt

perfekt.

Det var super nemt at bestille. Under en uge havde jeg gavekortet. Det er her jeg fremover vil bestille.

God betjening og hurtig levering

Du kan rolig bestille hos Bellevue.

Det hele fungerede

Det kan jeg godt anbefale

Bellevue A/S Details

Bellevue A/S er et veletableret, dynamisk rejsebureau, der udbyder oplevelser og oplevelsesgaver til både private og virksomheder.

Visit Bellevue A/S

Call us on: 70206078