Bellevue A/S reviews

Bellevue A/S reviews

6.0

Super god Service

Jeg har kun haft en positiv oplevelse. Jeg kan kun anbefalde at bruge deres hjemmeside til at bestille en gave box. :)

Nemt og hurtigt selvom få dage før jul

Nemt og hurtigt selvom få dage før jul

Flere steder

Jeg syntes det er rigtig godt, men syntes i burde få cinemaxx på også af biografer så det er lettere og finde samt hard rock cafe det er en rigtig god cafe den burde i også have på som valg af cafer. Mvh isabella

Forkert adresse, langsom process.

Jeg var så heldig at få et gavekort til Bellevue, som jeg brugte på en biograf oplevelse. Efter 10 dage efter bestilling af oplevelsen, skrev jeg til deres support og spurgte hvordan det kunne være at jeg endnu ikke havde modtaget den.
Det var en positiv oplevelse at kontakte kundeservice da der blev svaret hurtigt tilbage - men det er nok også det absolut eneste.
Det negative var, at en medarbejder må havde fucket op i min adresse. Så i stedet for at sende min pakke til Hvidovre (som jeg havde oplyst og som der stod i min bekræftelses mail), så stod der på pakken at den skulle sendes til Nørresundby (hvor Bellevue kontoret ligger). Dette opdagede jeg da supporten sendte mig en "track and trace"-nummer til Postdanmark.
Derefter måtte jeg sende mig adresse til dem - igen. Jeg har stadig ikke modtaget min biograf oplevelse.

Hej Eva.

Jeg kan informere dig om at vi har gensendt din pakke i går (16/1) til den adresse du skrev til os i din mail. PostDanmark sendte den den første pakke retur, da de ikke kunne finde din adresse. Jeg håber du får en rigtig god tur i biografen, trods ventetiden :).

Ha' en god dag.

Nemt og ligetil

Det bestilte kom som oplyst med posten indenfor de oplyste antal dage.

Fantastisk mulighed for at glæde sin elskede.

Det var en fantastisk mulighed for at købe en glæde til min kæreste som jeg ved han værdsætter. Bare det at se hans øjne, var mere end tak nok.

Hurtig og god service

Jeg bestilte et gavekort, som skulle bruges til julegave.
Det var leveret inden for få dag, og alt var som det skulle være.

Dårlig oplevelse

Dårlig oplevelse, får en box på 500 kr, skal så købe en oplevelse som koster 649,00, det koster mig ydeligere 30 kr i levering og så alt det bøvle med at aktivere og vende på den nye box, vi aldrig anbefale Bellevue til andre.

Mv. Bodil Frandsen

Update:
Problemet er netop løst, og fragten burde nu ikke være der :)

Hej Bodil!

Desværre bliver man trukket 30kr i fragt når man benytter et gavekort - Vi arbejder på højtryk for at få dette rettet. Du er imellemtiden meget velkommen til at kontakte os på 70 20 60 78, så laver vi gerne orderen for dig - Naturligvis uden fragt :)

God Weekend.
Mvh. Mads fra Bellevue Kundeservice.

Jeg har altid fået super god behandling hos Bellevue A/S. Hurtig og effektiv behandling!

god opblevelse

gode gaver til en du holder af

God service og hurtig levering

Hurtig levering og god respons i telefonen.

Super nemt og hurtigt.

Altid et godt sted at købe oplevelsesgaver. Kommer hurtigt, Altid hjælp på telefonen når de skal bruges. Køber nu mest dem ved bog og ide da de udlever dem med det samme, men denne gang havde de ikke den ene type så derfor net butikken.

Dårligt udvalg

Svarer ikke på mails

Hej Heine.

Vi gør vores yderste for at besvare mails så hurtigt som muligt.
Hvis du sender din mail til: info@bellevue-as.dk, så svarer vi dig gerne.
Husk at du også altid kan kontakte os på 70 20 60 78 - Vi har åbent alle ugens dage!

Rigtig god weekend til dig.

meget hurtig betjening:-)

Står du lige og mangler en hurtig gave,så er en hotelovernatning lige sagen.

Overrasket - hurtigere levering end forventet

Dejligt at vi kunne få forlænget vores pakketours.

Nemt, hurtigt bekvemt

Levering dagen efter, nemt og hurtigt.

hel fint..

Fungerer fint. Misforstået hjemmeside adresse, men ellers fint..

Dårlig oplevelse

Fik i julegave en 'Bellevue Middag For 2' og læste det medfølgende katalog grundigt for at finde ud af hvor vi ville hen for at nyde en middag, - men ved gennemgang af kataloget, samtidig med at vi checkede stederne på komputeren, opdagede vi f. eks., at 'Friis Modern Steakhouse' i Ålborg er lukket, men det til trods figurere det stadig i kataloget! Og restaurant 'Mad Donna' i Ålborg hedder ikke længere dette, men No 76!
Vi fandt så ud af at vi ville spise på 'Den Gamle Kro' i Odense og bestilte bord der og nævnet overfor værten i telefonen, at vi havde en 'Bellevue Voucher' og fik at vide at man skulle gå ind på 'Bellevues' hjemmeside og udskrive en voucher for at man kunne bruge plastikkortet til middagen (heldigvis har jeg en printer!). Vi tager toget til Odense fra Middelfart og ankommer til 'Den Gamle Kro' i Odense hvor vi modtages af et par meget venlige og høflige tjenere, - MEN.....kroen havde ikke mulighed for at indløse vores voucher, da man for 1 år siden havde afbrudt samarbejdet med 'Bellevue' vedrørende 'Middag for 2 med vin'!!!! - Så vi måtte derfor selv betale for middagen, hvilket vi gerne gjorde dat det var en fremragende middag. Men vi syntes at det er en uartighed og noget slendrian at 'Bellevue' ikke har fået opdateret deres katalog efter et år!!
Det næste naturlige i denne sag er, at man så gerne vil kontakte 'Bellevue' via deres såkaldte 'kundeservice' pr. det angivne tlf. nr., men her får man denne besked: 'Vi kan næsten ikke vente med at tale med dig - gå ind på vores hjemmeside og kontakt os der!!!! (Heldigvis har jeg i en komputer), - MEEEEN på 'Bellevues' hjemmeside kan man netop IKKE komme i kontakt med nogen! - Jo bevares, hvis du vil ombytte eller forlænge din voucher - ellers ikke!!
Vores råd til andre er:
Gå LAAANGT uden om 'Bellevue Box'!!!!

Niels Jørgen Skjoldborg
Fænøsund Park 12, st. th.
5500 Middelfart

Hej Niels,

Jeg er rigtig ked af, at hører om jeres lidt uheldige oplevelse

Vi ved godt at vores kataloger kan blive forældet og derfor henviser vi altid vore kunder til vores hjemmeside - http://mitbellevue.dk/login/. Vi kan ikke rigtig holde for restauranter og caféer der går konkurs men vi prøver hele tiden at finde nye og spændende steder til vores boxe.

Din oplevelse med Den Gamle Kro i Odense lyder lidt mærkeligt, det er dog svært lige at sige hvor misforståelsen er opstået. Jeg vil undersøge sagen og få det bragt i orden med Den Gamle Kro, så det ikke sker for flere af vores kunder.

Vores kundeservice har åbent alle ugens dage og det burde ikke være noget problem, at komme i kontakt med os. Du er meget velkommen til at ringe her ind så vi kan få en snak om din oplevelse med Bellevue.

Ane Marie - Bellevue Kundeservice

Det er bare for besværligt.

Min mor på 80 fik et 'cafebesøg med bio for 2' i gave - men for at kunne benytte gaven skal man på nettet for at aktivere og derefter printe en voucher hvor på plastik kortet (voucheren) skal påklæbes. Når man så noterer sig at bio biletterne ikke har samme gyldighed som cafe voucheren - finder man ud af at disse skal fremsendes til Bellevue for forlængelse... det er dælme for besværligt - hold jer væk.

Har netop checket prisen på dealen - 499 dkk
2 x bio = 180 dkk
2 x cafebøf = 240 dkk
ialt 420 dkk
----
Efter kontakt til Bellevue mv. blev det oplyst at man fik en ret til 199/pr kuvert - nr 36 på menuen - denne serveres efter kl 17 - denne synes dog at være ganske lig nr 8 på menuen der koster 119. Besøget var tidligt på eftermiddagen hvor der serveres efter frokost menu-en.
Det er muligt at værdien kan opgøres til 180 + 2x199 = 578 - men jeg ville nu hellere tage chancen og betale 2 x 119 direkte til cafeen - da besøget nu var planlagt til et frokost besøg.

Update 08/01/2014

Hej Jørgen.

Tak for en behaglig Telefon opkald.

Din mor kan sagtens se frem til en dejlig menu med hendes bevis.

Vi har lige været i kontakt med Cafe Vivaldi fra Ro Torv som I henviser til angående priser.

De fortæller at alle vores gæster får en menu fra deres Menukort.
Menu nr. 36 til en værdi af 199,- pr. person.

Så der er en gevinst ved denne Cafe på lidt over 80,- med et Cafebesøgs bevis.

I er meget velkommen til at kontakte os en anden gang.

________________________________________

Hej Jørgen.

Ked af at I synes det er besværligt for jeres mor.

Idag bliver det lavet elektroniske biografbilletter, der skulle gøre det nemmere for alle. Men det er klart at de gamle billetter ombytter vi dog stadigt.

Selvfølgelig skal man have det man har betalt for og i dette tilfælde skal din mor da også have en værdi for de 499,-

Du er meget velkommen til at kontakte os på 70206078, så vi kan finde en løsning.

Køb kun gavekort hos bellevueboxen hvis du vil Betal en overpris på over 25%

Har købt et gavekort til cafebesøg til min kæreste, så hun og en veninde kunne tage på en cafe, da hun ikke havde fået det brugt efter 1 år, da det ikke kunne bruges på de steder de var. Besluttede hun at inviterer mig ud at spise på vivaldi i hillerød. Jeg betalte 299,00 kr for gavekortet. Og det eneste man kunne få var 2 x grillet bøf (pris på menu kortet 119,00 kr) uden drikkevarer.
Det er sjældent jeg har følt mig så snydt som i dag.
Så for 299,00 kr fraskriver du dig muligheden for at frit kunne vælge på menu kortet, for det beløbet du har betalt, samt at betale en overpris på over 25% i forhold til menukortet.
Jeg troede jeg lavet et smart køb, men er blevet meget klogere.
Mit råd er drop bellevueboxen og giv dem du holder af pengene, så betaler de ikke overpris og kan frit vælge hvad de vil ha på menukortet.

Det er aldrig for sent at blive klogere.
Med venlig hilsen kåre

Hej Kåre.

Når man ankommer med en voucher/gavekort gennem Bellevue, så skal man naturligvis have den værdi som der nu engang er betalt for voucheren. I jeres tilfælde er det altså 299,-. Jeg kan derfor ikke forstå at restauranten kun skulle have givet jer for 238,-

Bellevue A/S Details

Bellevue A/S er et veletableret, dynamisk rejsebureau, der udbyder oplevelser og oplevelsesgaver til både private og virksomheder.

Visit Bellevue A/S

Call us on: 70206078