Belys reviews

Belys reviews

6.6

Yderst tilfredstillende service.

Efter at have fundet Belys.dk gik jeg lige forbi trust først.
Blev da desværre lidt i tvivl om jeg skulle ligge min bestilling hos dem eller finde en anden side.
Men da de havde de forskellige ting i shoppen, så valgte jeg at prøve.
Og det har jeg så overhovedet ikke fortrudt. Vi bestilte Søndag aften, mandag eftermiddag, fik jeg mail omkring at der var en enkelt varelinje der ikke var på lager.
Så de spurgte så om jeg ville have et andet produkt eller om de bare skulle færdiggøre ordren. Jeg besvarede mailen ved aftens tid og sent mandag agten fik jeg besked om at de så ville sende ordren. Vi modtog pakken onsdag. Så alt gik helt som det skulle.

Jeg handler gerne hos dem igen.

Super pris! Super service! Super levering!

Et godt sted at handle!

Jeg var forbløffet over, hvor mange penge man kan spare ved at købe hos Belys.dk , så jeg kiggede på Trust Pilot, før jeg afgav min ordre og blev lidt betænkelig ved et par relativt negative vurderinger.

Sprang så alligevel ud i det og har haft en helt igennem god oplevelse, Jeg bestilte varerne via hjemmesiden søndag. Ordren blev ekspederet mandag, og leveret tirsdag.

Ca. 600 kr. sparet på 3 udendørs lamper fra Nordlux til en pris af 1.030 kr. ialt inklusive fragt, mens de ville have kostet ca. 1.650 kr. i butikkerne.

Jeg er ikke i tvivl næste gang, der skal handles belysning, og vil opfordre andre med lige så gode oplevelser til at dele dem på Trust Pilot, så de få uheldige ikke kommer til at fylde for meget i det samlede billede.

Det synes jeg nemlig ikke, at firmaet kan være tjent med. Lad os værne lidt om de firmaer, der kører med mindre avance end gennemsnittet.

For langsomme og svære at komme i kontakt med

Den 8/10 bestilte jeg et tænd/sluk ur med 20 programmer. En uge efter modtager jeg så et tænd/sluk ur med 10 programmer. Et ur som i øvrigt er identisk med dem fra Harald Nyborg til næsten halv pris.
Jeg klager i en mail samme dag, og 3 dage senere får jeg svar. Belys.dk har været i kontakt med producenten og de mener at det er en fejl på emballagen og at uret alligevel har 20 programmer.
Heldigvis var der strøm på backup batteriet og det var muligt at trykke på knapperne uden at pakke uret ud. Der er kun 10 programmer. Dette svarer jeg tilbage samme dag og det er nu 11 dage siden.
Jeg har stadig intet hørt fra belys.dk de svarer ikke på telefon eller mail, og så har de i øvrigt stadig uret til salg som 20 programs, selv om de ved der er problemer.

Hold jer fra den biks

God pris, god service, god webside.

Jeg fik hurtigt svar på mail, og bestilte mine lamper om fredagen og fik dem leveret på min arbejdsplads om mandagen.
Tak for en god handel

Perfekt service

Jeg har flere gang bestilt lamper hos belys.dk, og jeg har altid fået mine varer hurtigt. Samtidig har jeg kun oplevet fin service ved bytning eller spørgsmål på deres email.

Lad være med at handle hos dette netfirma

Jeg bestilte lamper hos Belys.dk og de trækker så beløbet på min konto. 1 uger senere skriver de til mig, at jeg kan forvente at modtage lamper om ca. 2-3 uger. I følge købeloven må de ikke trække penge for en vare de ikke kan levere. Det er normal procedure, at firmaer trækker beløbet, når de afsender den pågældende vare, hvorefter man modtager med posten omtrent 2 dage senere.
Mvh Jesper

Ingen vare, ingen svar og pengene er trukket!

Bestiller 6 indbygningsspot den 11. Januar. Den 14. Januar trækker belys.dk pengene og den 15. januar skriver de følgende i en mail;

"Hej Kristian
Desværre gik din ordre i restordre. De kommer ike hjem før den 3.3, hvad gør vi? ønsker du at vente eller skal jeg annullere din ordre?"

Siden har jeg mailet og ringet uden nogen form for respons?!

ADVARSEL handel ikke med denne virksomhed

Bestilte søndag den 18. November 10 lyskæder til en samlet pris på ca. 1.650 kr. Pengene trukket på min konto men her 14 dage senere er den købte vare IKKE leveret. Flere forgæves telefonopkald, hvor der blot henvises til at skrive en mail, der heller ikke besvares.

Overvejer politianmeldelse lige nu.

fortsat 6. december 2012

Ovenstående anmeldelse ses fjernet af Trustpilot - angivelig på grund af nedenstående henvendelse fra Belys ?, hvilket jeg finder utilstedeligt. Til belys.dk kan jeg kun sige at det er imponerende at der skal en anmeldelse på Truspilot til før i reagerer uanset at der er blevet foretaget 3 telefonopkald til jer, ligesom der blev sendt en mail den 26. november - UDEN nogen form for reaktion. Jeg kan se på tidligere anmeldelse at der er flere der minder om min oplevelse med jer. Afslutningsvis - det er sidste gang jeg har handlet hos jer.

Glædelig jul.

Kære Poul

Jeg var ikke klar over at du ikke havde modtaget dine vare, før vi læse den meget dårlige besked på Trustpilot.

Det er vi selvfølgelig meget kede af, og jeg skal beskrive her hvorfor.

Dine 10 stk lyslanger rope-light har ligget på posthuset og ventet på dig, men er nu sendt retur til vores lager, da du ikke har afhentet dem.

Nogen gange skal det siges at pakke-posten " glemmer " at lægge en seddel i post kassen til dig, og derfor skulle du bare have skrevet en mail til os, så vi kunne have løst sagen sammen.

Men vi har aldrig modtaget en mail fra dig ?

Jeg er meget ked af forløbet, og har bedt regnskab om - dags dato at tilbagebetalt hele beløbet til din konto, dog kan der gå 2 dage før de kan ses på kontoen.

Jeg håber også meget, at du kan tilkendegive, at det ikke er en helt fair besked du har skrevet, og håber selvfølgelig at du vil slette denne igen.

Rigtig god jul.

Med venlig hilsen.

[Personal information removed]

Super kundeservice!

Bestilte 3 nedgravningsspots og fandt ved ankomsten ud af, at jeg havde bestilt de forkerte. Ringede til belys.dk og hørte om de ikke kunne sende nogle andre, der var billigere. Fik dem ombyttet og prisforskellen refunderet i løbet af meget kort tid. Super produkt, lav pris og rigtig god kundeservice :)

Havelamper til Gave

Min kone havde købt flere have lamper til en fødselsdagsgave til min gamle mor.
Hun ville dog gerne have den anden model og galvaniseret istedet for de sorte vi havde fundet.
Der var ingen problemer med at bytte dem hos belys.dk, og de var super flinke til selv at snakke med min mor om de nye lamper.
Her følger man sig virkelig tryg, og vi kommer hele sikkeret tilbage og handler her igen.

Kære Allan
Mange tak for din fine anmeldelse her på trustpilot.
Og tak fordi du handler i vores butik.

Ha en dejlig aften.
www.Belys.dk

Alt for dyr porto og langsom levering

Jeg købte en tænd/sluk-timer til 74 kr. og opdagede først for sent, at Belys.dk så kræver 99 kr. i porto.

Hvis man ser sig for, skriver de godt nok at alle ordrer på under 500 kr. koster 99 kr. så jeg vedkender mig at det er min egen fejl, at jeg "hoppede på den".

Nu sender jeg selv adskillige pakker hver dag og det koster 65 kr. i standard porto for den vægt. Man kan så vælge - som Belys.dk gør - at lægge udgifter til kuvert, arbejdsløn osv. oven i og tage 99 kr.

Som kunde føler jeg mig bare latterliggjort, når man skal betale mere for porto end varens værdi når jeg samtidig ser at mange andre webshops slet ikke tager dé priser. Jeg bestiller jævnligt fra andre shops til 29 kr., 36 kr. osv. i porto.

Hvis så forsendelsen var hurtig, ville man måske kunne tilgive det, men der gik næsten en uge inden jeg modtog pakken, så hvis man skal tage en "premium" pris for porto, synes jeg også man skulle begrunde det med en hurtig og effektiv levering.

Jeg skrev til Belys.dk at jeg gerne ville bede om at få 1/3 af portoen tilbage, da jeg fandt det urimelig dyrt men det afviste de.

Nu handler jeg så aldrig mere hos belys.dk så må siges at være en kortvarig indtægt for dem at kræve så meget i porto.

Hej Kenneth
Jeg beklager meget misforståelsen, men vi skriver alle steder, at fragten for ordre under 500 kr er 99 kr, eller er det kun 69 kr.
Fragt prisen står også i varekurven, og hele vejen til du gennemføre din bestilling.

Vi synes selv vi billige med fragten. Andre EL butikker tager pris efter vægten, men vi tager ikke ekstra selvom du bestiller en hel palle lamper.

Du er selvfølgelig velkommer til at sende dit tænd og sluk ur retur, så skal jeg nok tilbageføre hele ordre beløbet plus fragten til dig.

Ha en dejlig dag.

Med venlig hilsen.
Jonas

5 Stjerner

Har 3 gange købt varer hos belys.dk og det fungere bare. Den ene gang kom varerne dog første efter 4 dage, men det er nok mere Post DK's skyld.

Kan klart anbefales.

Kære Bobthebuilder
Mange tak for den flotte anmeldelse her på trustpilot.
Og tak fordi du handler hos os igen og igen.

Ha en dejlig dag

super

Vi har netop købt 36 stk. røgalarmer til vores andelsforening og ingen problemer og hurtig levering med Post Danmark :-)

Kære Carsten
Tusinde tak for din anmeldelse her på trustpilot.
Vi håber alle blev glade for de nye røgalarmer.

Rigtig dejlig weekend.

Trækker pengene før levering

Bestilte 12/12 nogle julegaver. Pengene blev trukket 13/12 og da jeg intet har hørt rykker jeg for levering 16/12. Prøver ihærdigt at ringe flere gange 19/12, men bliver mødt af en telefonsvarer der henviser til at skrive en mail. Dette gør jeg så igen og får endelig svar på at jeg skulle have modtaget en mail 16/12. Jeg ved ikke om den er forsvundet i cyberspace, men jeg modtog aldrig den mail. Varerne kunne først leveres 12/1. Ordren blev anulleret uden bøvl og pengene blev tilbageført med det samme - derfor 2 stjerner.

Det kunne være rart, om man allerede ved bestillingen på siden kunne få oplyst en leveringstid. Jeg kunne godt finde på at handle der en anden gang, hvis det ikke er noget man skal bruge her og nu og har tålmodighed til at vente. Det er bare dårlig stil at trække pengene med det samme, hvis man først kan levere en måned senere.

Kære Anette
Tak fordi du bruger tid på at skrive om belys her på trustpilot.
Vores leverandør lovede os, at din Superlaser plus Roterende disco var på lager, og derfor blev din ordre kørt igennem vores regnskabs afd. Inden vi så fik besked fra dig, at du stadig ventede på din bestilling.

Du har helt ret, det er for dårligt, og vi arbejder på at vores system kan samarbejde med alle vores leverandører, så både du og vi kan følge pakken hele vejen.

Vi håber du kommer tilbage, en anden god gang :-) så vi får chancen for at gøre det bedre.

Ha en god weekend.

Anders

Hurtig betjening

Fandt lamper til placering under køkkenskabe. Billigst på markedet hos belys.dk.
Har handlet der 2 gange, begge gange blev varerne leveret lynhurtigt.

Kære EF-Øbro
Mange tak for din flotte anmeldelse. Og mange tak fordi du kommer tilbage og handler i vores butik.

Rigtig dejlig weekend.

Ikke godt nok.

Jeg bestilte 4 røgalarmer. Efter seks dage uden at have fået mine varer eller hørt fra Belys.dk, kontaktede jeg dem. De oplyste, at røgalarmerne var udsolgt. Det er ikke meningen, at jeg som kunde skal rykke efter varen. Belys.dk bør kontakte mig og skrive det på hjemmesiden. At forsendelsesomkostningerne tilmed er på 99,- må betyde, at forventningerne til leveringen kun kan være tårnhøj til denne pris. Der er i min optik plads til forbedringer.

Hej Michael
Tak for din tilbagemelding, og fordi du bruger tid på at skrive om belys her på trustpilot.
Vi fik hurtigt udsolgt af røgalarmer efter testen i forbrugerrådet, og måtte skynde os at bestille flere hjem. Dog fik vi ikke de antal vi var blevet lovet, og det var derfor det gik galt. Da vores pakkelager troede de kom hjem, og derfor ikke skrev ud til dem der manglede. Det er selvfølgelig en stor fejl, og det beklager vi rigtig meget.

Jeg kan dog se at du har modtaget din røgalarmer, og vi håber at de virker tilfredsstillende.
Hvis du skal bruge flere, har vi nu over 1000 stk på lager :-)

Rigtig super aften og god weekend.

God pris - elendig forsendelse

Halter lidt imellem 3 og 4 stjerner. Købte 3 røgalarmer (testvinderen i Tænks test)- de var billige, i forhold til andre, men fragtprisen også relativ høj : 99.-. Angiver levering til et firmanavn (hvor man jo er hele dagen alligevel...) og dog sendes pakken til afhentning på posthuset! Det er ikke godt nok - kan forstå det, når der sendes til en privat, men der er tydeligt angivet firmanavn - og det virker for alle andre.

Hvis det ikke var for prisen, var det nok "kun" blevet til 3 *** til belys.dk

[tilføjet]
Tak til belys.dk for at svare - helt fair, at der kan ske fejl i processen. Ingen tvivl om at jeg handler hos jer en anden gang, da i er yderst fair på prisen ;)

Hej Michael
Mange tak fordi du bruger tid, på at skrive om belys her på trustpilot.
Der er sket en fejl, vores lager har simplethen valgt en forkert forsendelse.
Dine 3 røgalarmer skulle selvfølgelig være sendt direkte til dit firma/arbejde.
Vi har i denne uge sendt flere tusinde røgalarmer af sted, efter at de har været testet som nogen af de bedste i forbrugerrådet TÆNK.
Jeg håber at du lige skrive en mail til os næsten gang du bestiller, så skal jeg sørge for at du får helt GRATIS fragt, og at pakken selvfølgelig kommer direkte til dit arbejde.
Ha en rigtig god aften
Jonas Hansen

Kanon service

Skulle bruge nogle have lamper hurtigt og de enste der kunne levere dem hurtigt var belys.dk. Mange tak for det og ps de er bare rigtigt flotte

Ingen levering

Bestilte en simpel pakke og havde 5 uger og utallige rykkere senere endnu ikke modtaget pakken - angiveligt pga. transportfirmaets brudte løfter.
Det kan kun blive til 2 stjerner. 1 for hurtig tilbagemelding fra leverandøren når man rykker, og 1 for at få tilbageført pengene uden brok.
Men det trækker ned at belys benytter så elendig en leverandør, og ikke selv følger op på sine leveringer så man skal rykke og følge op selv.

Super hurtig og meget venlig betjening - billige priser!!!

Vi har købt hos belys.dk mange gange og der er aldrig noget der mangler, alt er med . Gode priser og billig og meget hurtig levering.

Belys.dk Aps Details

Visit Belys