Benniksgaardhotel reviews

Benniksgaardhotel reviews

6.4

Vores værste oplevelse nogensinde

Havde sådan glædet os til en stille, afslappende og "rekreerende" weekend på Hotel Benniksgaard, i det sønderjyske.
Det viste sig dog hurtigt, at det skulle blive en meget hektisk og stressende affære: lejligheden, som skulle være en luksuslejlighed, var snavset, støvet og møblerne var lige til at smide på lossepladsen da der var så store huller i betrækket, at polstringen stak ud. På terrassen sad brædderne ikke fast i strøerne og der var fugtskade i hjørnerne i stuen. Den næste lejlighed de tilbød os var ligeledes snavset, støvet, med revnet vindue, gamle krummer i skufferne, ingen rengøring efter håndværkerne havde slebet bordpladen i køkkenet ned og et toilet der ikke havde set en klud i årtier (læs: urin og afføringsrester på toiletsædet) Desuden var køleskabet så uhygiejnisk, at det måtte vaskes af før brug. Både kogekanden og kaffemaskinen måtte skoldes og vaskes af før brug, da de var fedtede og brune af snavs, støv og gammelt brunt og slimet vand. Fryseren virkede ikke, så den stod åben. Løsning på dette problem: man havde da bare lagt en håndklæde på gulvet for at undgå vandskade. Efter 6 timer var den lovede rengøring ikke foretaget !!!! Da rengøringsassistenten kom, påstod hun, at der var blevet gjort rent !!
I golfrestauranten lå der pommes frites og salatblade på gulvet fra aftenen før. Det var det første syn der mødte os, da vi skulle til at spise morgenmad. Søndag morgen var der juice i maskinen kl.10, på det tidspunkt, hvor morgenmaden sluttede.
Da vi skulle spise middag i restauranten, var der ikke noget bord til os. Tjeneren ville placere os helt nede i hjørnet foran en stegende hed pejs. Dette ønskede vi selvfølgelig ikke. Så satte han et lille bord sammen med et andet, med det resultat, at jeg sad lidt ud i gangen, hvor tjenerne og de andre gæster passerede forbi hele tiden.
Desuden blev vi ved afrejse præsenteret for en regning på over 800 kr for drikkevarer i restauranten !!!! Det var ikke vores regning !! Vi havde afregnet med restauranten hver gang vi havde købt noget.
Men aftensmaden var god.
Vores krav var, at vi fik refunderet halvdelen af opholdet. Dette krav blev, efter gennemgang af de to lejligheder og en del diskussion, accepteret af oldfruen på Benniksgaard.
Desværre var ejeren af Benniksgaard ikke tilstede, så vi kunne tale med ham om alle vores problemer i forbindelse med opholdet.
Vi var på Benniksgaard i nov.2010 og dengang var det en fantastisk oplevelse. Tænk, hvor tingene kan ændre sig på 3 år.

Igen en god oplevelse

For anden gang tog vi et kort weekendophold på Benniksgaard. Og vi er fuldt ud tilfreds. Behagelig atmosfære, smilende og afslappende personale, fantastisk god mad, hyggelige værelser og en dejlig omgivende natur. Det er ikke sidste gang vi er dér.

Godt hotel

Helt fint hotel og rigtig god beliggenhed ned til Flensburg Fjord.
Måske kunne man ønske sig, at værelserne var en smule mere lydisolerede, da vi boede lige ud til en gang, hvor alle kom gående forbi... Det kombineret med, at vi var der samme tid som der blev holdt fest, gjorde at der kom en del halvfulde mennesker forbi på gangen hele natten... Det var meget lydt og vi vågnede derfor en del gange.. Men det kan jo ske... Derudover meget godt hotel.

Is Benniksgaardhotel your company?

Benniksgaard Hotel og Konference Center A/S Details

Det idyliske hotel ved Benniksgaard Golfbane med udsigt over Flensborg Fjord, tæt på E45 og grænsen

Visit Benniksgaardhotel

We live here: Sejrsvej 101