Bentklein reviews

Bentklein reviews

6.1

Nægter at reparere sjuskearbejde

Vi er en lille ejerforening i Charlottenlund, som havde bestilt VVS firmaet Bent Klein's Efterf. i Ordurp til at reparere et par zinkplader på vores tagryg, der var blæst ned under stormvejr. De fik ved samme lejlighed til opgave at efterse og evt. fastsømme (efter behov) de resterende plader på tagryggen. Vores 3 familiers hus er ca. 10-12 meter højt og det er derfor ikke nemt at tjekke kvaliteten af det udførte arbejde. Nogle måneder efter lykkedes det os dog gennem et tagvindue og et kamera med stærk zoomlinse at fotografere det "udførte" arbejde. Til vores store overraskelse viste det sig at VVS firmaet kun havde sømmet de løse plader nødtørftigt og aldrig havde gennemgået resten.. Der var løse søm/skruer at se på stort set alle zinkpladerne. En henvendelse til VVS firmaet med fotodokumentation efterlod blot et skuldetræk. Deres forklaring var at det måtte været gået løs igen efter de korrekt havde repareret det!! Sidste gang vi havde VVS folk til at efterse vores tag var 10 år siden. Ret usandsynligt at vi kun 2 mdr. efter skulle have behov for at reparere hele tagryggen igen. Taget er kun ca. 20 år gammelt - så lægterne som sømmene er fastgjort til er helt friske og sunde. Det nye firma vi havde inde rystede på hovedet over arbejdet og kunne tilmed oplyse os om, at Bent Klein havde brugt alm. søm (skulle have brugt søm med modhagere). Taget er jo en udsat størrelse på grund af vejrlig, varme/kulde samt blæst. Da der skal bruges en lift for at nå taget ville en udbedring have kostet Bent Klein ca. DKK 10,000 ekstra. Den regning hang vi så på istedet. Uprofessionelt og virkelig arrogant firma som tilmed bryster sig med at være serviceorienteret på deres hjemmeside.

Is Bentklein your company?

Bentklein Details

Bent Kleins Eftf.